Tottakai mä voin laittaa tarkemmin sitä dataa, kun seuraava variantti ilmenee. Mutta sun pitää nyt odoottaa sitä, mikä se kreikkalainen aakkonen sitten ikinä onkaan.Eikös se sitten enää voi muuttua? Tämäkö 3.piikki ja omicron ovat viimeiset. Laitatko vähän tarkemmin tästä?
Näin minulle sanottiin toisenkin jälkeen. Kaikki eivät elä niin pelossa tämän taudin kanssa. Varmasti nuoria ihmisiä vituttaa, jotka eivät olisi tarvinneet periaatteessa lainkaan piikkiä. Ovat menneet kuitenkin yhteiskunnan edun vuoksi hakemaan ne. Elämää piti saada tuolla takaisin. Ja nyt niille lykätään paskaa käteen taas ajaksi määrittämätön. Itsellä tammikuun lopulla aika ja aion katsella tilannetta rauhassa suuntaan ja toiseen.
Nyt vaan pitää erottaa kaksi eri asiaa, suoja tautia ja varsinkin sen vakavaa muotoa vastaan, ja sitten taas ne kaikkia vituttavat rajoitukset. Mä otan ne rokotteet sen suojan takia. Kaikki muu on aika irrelevanttia. Mä olen immuuni pelottelulle. Enkä todellakaan ole samalla linjalla Kiurun ja muiden hätäjarruttajien kanssa. Mutta joku tasapaino pitää olla terveydenhuollon kestävyyden ja ihmisten vapaan tahdon välillä.