Eli saan sinulta luvan osallistua vielä tähän keskusteluun? Sitähän mä kaipasinkin.Onnea valitsemallesi tielle. Tehtäväsi on mahdoton.
Eli saan sinulta luvan osallistua vielä tähän keskusteluun? Sitähän mä kaipasinkin.Onnea valitsemallesi tielle. Tehtäväsi on mahdoton.
Olen avoin rokotukselle mutta haluan rauhassa katsella miten tämä keissi kehittyy.Siis elättekö te yhä alfa-variantin maailmassa? Virus on muuntunut, kuten niillä on tapana. Minunkin mielestä rajoitukset ovat ihan perseestä, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen faktan kanssa, että deltan ja omikronin tultua kuvioihin se rokotusstrategia on joutunut elämään tilanteen muuttumisen mukana. Miten vaikea tämä asia on ymmärtää, kun maailma on täynnä tutkittua tietoa?
Avoin, mutta et kuitenkaan ole? Mitkä ovat 3. piikin plussat ja miinukset?Olen avoin rokotukselle mutta haluan rauhassa katsella miten tämä keissi kehittyy.
Murahtele jollekkin muulle.
No mä otin punkkirokotteen ja hiukan sen perään 2. piikin. Se kolmas on myös otettava, koska sitä vitun rokotetta on tutkittu ja todettu, että kolme tarvitaan muutaman vuoden suojaan. Mikä helvetti siinä on, että kapinahenki voittaa terveen järjen tässä asiassa? Mitä te kuvittelette voittavanne tuolla kiukuttelulla?
Olen avoin rokotukselle mutta haluan rauhassa katsella miten tämä keissi kehittyy.
Murahtele jollekkin muulle.
Oliko joululimpusta mitään juttua? Saako hakea, kun pirusti tykkään.Asko Järvisen mielestä kauppahallista uskaltaa todennäköisesti mennä ostamaan joulukalan maski naamalla. Muuten kuulemma ihmiset hiljentyvät koteihinsa. Alkaa aika sakeaksi mennä.
No juurikin näinhän tässä käy. Olen ollut harrastukseni sarjapeleistä tauolla vuoden ajan motivaation ja tämän koronan takia. Nyt kun löysin taas motivaation pelata ja suunnitellut kevätkaudella paluun, niin eikös kaikki paikat laiteta taas kiinni. Voi saatana nyt sentään! Onneksi on lunta niin voi tehdä lumienkeleitä.
Onneksi on myös olutta niin voi sitä sitten hörppiä koko loppukevään, koska näitä rajoituksia ei varmasti peruta ennen kevättä.
Essayahin puolueen kannattajissa on erittäin paljon rokotevastaisuutta, ja erityisesti juuri Essayahin edustamassa haarassa (helluntalaisuus) ei olla mitään maskeja edes harkittu, rokotteista puhumattakaan.Niin, että pitäisi alkaa itseään tikuttamaan, jotta pääsee elokuviin tai katsomaan lätkää?
Mietin samaa. Eikös useimmissa tapauksissa nämä rokotekriittiset henkilöt jätä välistä ihan jo sen ensimmäisenkin koronarokotteen? Nyt, kun pähkäillään kolmannen ottamista, ollaankin rokotekriittisiä.Vähän on kyllä mutkien vetämistä suoraksi, jos kertoo ettei ole kolmatta koronarokotetta ottamassa samaan vuoteen, niin silloin on rokotekriittinen.
Miten vitussa edes voi olla rokotekriittinen, jos on jo nyt ottanut kaksi rokotetta kaikkien salaliittoteorioiden aikana?
Itse odottelen rauhassa kolmannen piikin suhteen. Haluan nähdä mihin tämä homma kehittyy ja jos näyttää siltä että se on pakko ottaa (passilla palvelut/viihde pelkästään) niin sitten ehkä otan.
What? Eihän tehohoitokapasiteettia ole kuin julkisella puolella.Ei saatana edes julkisella puolella pitäisi kestää kahta vuotta kapasiteetin nosto.
Joo, tuossa jutussa hiukan kierreltiin ja kaarreltiin. Tuon ajatuksen kyllä hyväksyn, että liian tiheä annosväli ei luultavasti ole järkevää. Mutta samassa jutussa annettiin myös positiivisia signaaleja sille kolmannelle piikille näiden uusien varianttien takia.Tuossahan myös kyseenalaistettiin hieman sitä, että kuinka järkevää niitä rokotteita on ottaa sitten summamääriäkään. Tästähän ei ole sitten mitään tietoa olemassa juuri koronan kohdalla. Alkuaanhan tätä boosteria ei oltu edes suosittelemassa kovin suurelle osalle populaatiosta, mutta kun sitten tuli variantti, joka kiertää aika tehokkaasti rokotteen tuoman suojan ja ilmeisesti sitten jonkun ajan kanssa jopa sen kolmannenkin piikin.
Esim. Hanna Nohynek pohti tuota tässä haastattelussa ja kuitenkin kuuluu nihin asiantuntijoihin
– Rokottamalla tämä virus ei pysähdy. Onko sekään järkevää, jos uusia tehosteannoksia joudutaan antamaan muutaman kuukauden välein? Nohynek kysyy.
Hänen mukaansa vaarana on sekin, että keho voi ”turtua” liian tiheään annosväliin eikä enää nosta suojavastetta.
Yksi näkulma tuokin, jota kannattaa pohtia.
Kyllä ja emme? Ketä näillä kolmansilla piikeillä erityisesti suojataan? Suurimmalle osalle tauti on räkäyskä kahden piikin jälkeen, miksi siis elämääni rajoitetaan? Israelin datahan sanoi aikaa sitten, että hauraat tulisi piikittää kolmasti, koska heillä ei imuunivaste toimi niin hyvin. Miksi tätä ei lähdetty heti tekemään ponnekkaasti, vasta O sai tahdin nopeutumaan ja nyt hätäpäissään yritetään saada piikityskapasiteettia pystyy - varautuminen missä pelaa? Ja osa ei edes ota piikkiä..miksi siis rajoitukset kaikille?Siis elättekö te yhä alfa-variantin maailmassa? Virus on muuntunut, kuten niillä on tapana. Minunkin mielestä rajoitukset ovat ihan perseestä, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen faktan kanssa, että deltan ja omikronin tultua kuvioihin se rokotusstrategia on joutunut elämään tilanteen muuttumisen mukana. Miten vaikea tämä asia on ymmärtää, kun maailma on täynnä tutkittua tietoa?
Korostan nyt vielä sitä, että ei mulla sinänsä ole mitään sitä vastaan, että odottaa hiukan lisää dataa, mikä on tilanne omassa ikä- ja riskiryhmässä 3. piikin suhteen. Mutta jos ainoa motiivi mussutukselle on, että baarien piti aueta kaikille ja en varpisti ota 3. piikkiä, niin onhan se aika persua.
Eikös se sitten enää voi muuttua? Tämäkö 3.piikki ja omicron ovat viimeiset. Laitatko vähän tarkemmin tästä?Siis elättekö te yhä alfa-variantin maailmassa? Virus on muuntunut, kuten niillä on tapana. Minunkin mielestä rajoitukset ovat ihan perseestä, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen faktan kanssa, että deltan ja omikronin tultua kuvioihin se rokotusstrategia on joutunut elämään tilanteen muuttumisen mukana. Miten vaikea tämä asia on ymmärtää, kun maailma on täynnä tutkittua tietoa?
Näin minulle sanottiin toisenkin jälkeen. Kaikki eivät elä niin pelossa tämän taudin kanssa. Varmasti nuoria ihmisiä vituttaa, jotka eivät olisi tarvinneet periaatteessa lainkaan piikkiä. Ovat menneet kuitenkin yhteiskunnan edun vuoksi hakemaan ne. Elämää piti saada tuolla takaisin. Ja nyt niille lykätään paskaa käteen taas ajaksi määrittämätön. Itsellä tammikuun lopulla aika ja aion katsella tilannetta rauhassa suuntaan ja toiseen.Avoin, mutta et kuitenkaan ole? Mitkä ovat 3. piikin plussat ja miinukset?
+ saat paremman suojan tautia vastaan
- ?
Tässä tuhotaan tämän maan lapset ja nuoret. Se on helvetin kova hinta siitä, että muutaman vanhuksen elinikä pitenee.Siis elättekö te yhä alfa-variantin maailmassa? Virus on muuntunut, kuten niillä on tapana. Minunkin mielestä rajoitukset ovat ihan perseestä, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen faktan kanssa, että deltan ja omikronin tultua kuvioihin se rokotusstrategia on joutunut elämään tilanteen muuttumisen mukana. Miten vaikea tämä asia on ymmärtää, kun maailma on täynnä tutkittua tietoa?
Ei siitä ollut puhetta, mutta nyt se haluaa tanssi- ja laulukiellon takaisin, koska se toimi viimeksikin niin hyvin.Oliko joululimpusta mitään juttua? Saako hakea, kun pirusti tykkään.
Missä muuten on todettu, että tämä toimii? Vai perustuuko kaikki THL:n riskitaulukkoon.Ei siitä ollut puhetta, mutta nyt se haluaa tanssi- ja laulukiellon takaisin, koska se toimi viimeksikin niin hyvin.