Niin, siis lähinnä kerroin mitä mieltä olin aiemmin ja olen nykyään Aivelosta. En toki väitä, että "kiekkopalstalaisten" yleisestä konsensuksesta ei saisi olla eri mieltä.Asiantuntijoilla on lupa olla asioista perustellusti eri mieltä silloinkin kun kannat eivät miellytä lätkäpalstalaisia. En minä ota tässä kantaa Aivelon näkemyksiin ja esiintymiseen sinänsä, nämä saattavat minuakin toistuvasti häiritä. Aivelo kuitenkin on Helsingin yliopiston medialle osoittamalla koronavirustilanteen asiantuntijalistalla otsikon "biolääketiede" alla saatteella
- Tuomas Aivelo, tutkijatohtori, loisten ja taudinaiheuttajien evoluutio ja ekologia, zoonoottiset taudit, kaupunkiekologia ja biologian opetuksen tutkimus.
Koronavirustilanteen asiantuntijoita | Helsingin yliopisto
Tältä sivulta löydät tutkijoita, jotka ovat asiantuntijoita COVID-19-koronavirukseen liittyvissä teemoissa.www.helsinki.fi
Eli ei mediaa voi Aivelon asiantuntijana käyttämisestä syyttää eikä ajatus siitä että asiantuntijoiden pitäisi kuorossa hokea kiekkopalstalaisten "järjen ääneksi" kokemaa linjaa ilman kriittistäkin debattia perustu mihinkään.