Ahdistaa satunnaisesti, mutta kuvasit juuri sen, miksi monella ahdistus pääsee salakavalasti hiipimään ihan uusiin sfääreihin. Näissä oloissa pitäisi osata pistää itselleen sopivat rajat, miten paljon ja mitä uutisia tai "uutisia" lukee. Tässäkin ketjussa on levitetty niin paljon vale- / paskauutisia, että niitä klikkaillen pääsee varmasti ahdistuksen äärilähteille. Samaan aikaan ei voi kuin ihmetellä tiettyjen ihmisten intressiä postata kaikki mahdollinen paska ilman mitään lähdekritiikkiä. Miksi?
Aluksi häätyy sanoa, että tämä vitutti kun loppui NHL, Liiga, MM-kisat ja sitten nuo jalkapallon EM-kisat ja lienee kohta olympialaisetkin. Kevät on kuitenkin parasta aikaa urheilu niilolle.
Sitten vitutus on mennyt kyllä, ja kyllä tämä ahistaa. Vaikka olen alkanut tietoisesti välttämään facebookia, enkä lue muita ketjuja kuin tätä tietyin väliajoin. Itse pystyn olla aika hyvin kotona, mitä nyt koiraa ulkoilutan.
Mutta ei tuolta voi välttyä, tänäänkin kävin tuossa lenkillä niin lähi metsän reunassa oli vajaa 10, yli 70-vuotiasta hieman ottamassa olutta. Toki, eihän tuo minun asia ole. Siltä kannalta silti ärsyttää tuo, kun voi olla itsellä vaara että joutuu rajalle. Ja ei tältä oikein pääse mitenkään eroon, eilenkin katsoin telkkarista "Noin viikon uutisia" ja sielläkään ei ollut yhtään yleisöä. Tämä tulee ihan joka paikasta. Nyt alan pelaamaan vain pelejä, enkä edes aukaise telkkaria kun joka ikisellä kanavalla on vain koronaa.
Ja toki se ahdistaa, että jos tuo huippu tulee tuossa toukokuun alussa niin sinne on aikaa 1,5 kuukautta. Tulee pitkä kuukausi.