Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Taisin sairastaa ensi version alkukesästä 20, vaan testeihin ei päässyt. Keuhkot oli aivan loppu, onneksi suht hyväkuntoinen olen/olin.Mitä minä nyt luen?
Mikäli Covid-19 ei tee jotain yllätyskatoamista, eiköhän tulevina vuosina käytännössä jokainen tallaaja sen sairasta tavalla tai toisella. Mieluiten jo hyvän aikaa kaikille saatavilla olevan rokotesuojan kera. Koronan täsmähoito ottanee lähitulevaisuudessa niin ikään askeleita eteenpäin ja ainakin itse haluan uskoa pahimman olevan jo takanapäin.
Luonnollisesti jokainen ajattelee ensikädessä itsensä ja läheistensä etua, mutta maan painaminen "lockdowniin" olisi valtava isku talouselämälle ja loppupeleissä jo muutenkin hiljalleen murenevalle hyvinvointivaltiollemme. Tämänhetkinen tilanne kymmenine rokottamattomine tehohoitopotilaineen ei luonnollisesti ole hyvä, mutta toistaiseksi elämä jatkuu aika lailla normaaleilla uomilla.
Vaan tällä hetkellä ei kellään ole hyvää syytä matkata, työt menee etänä aivan hyvin. Tuota tautia ei saa kuriin muulla kuin karsimalla TURHAA matkustamista.
Kehitysmaissa käy kova karsinta, mutta ne, jotka voivat, saattavat hyvin kotiin jäädä. Miksi pitää ehdoin tahdoin lisätä varianttien määrää?
Kuvastaa hyvin nykyihmistä asenne että mennään. Kyllä se tiede siitä sitten. Ja vitut, toimin itse lääkepuolella, ja tiedän, että näin ei tokene. Mutta reissatkaa ihmiset, toivon, ettei huonosti käy.