Numero 1080p
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO H
Vittu tätä Varhilaa. Nyt A-studiossa paasaa että lakia saatetaan rikkoa jos täysin rokotettuja ei pienistä syysflunssan oireista testata. Tätä ei pysty enää kuuntelemaan.
No tiedätkö Varhila mitä? Olen tuplarokotettu enkä aio testiin mennä pienistä oireista. En vaikka työnantaja kehottaisi. Valehtelisin että menen mutta parantelisin pari päivää rauhassa kotona.
Saatana mitä resurssien tuhlausta tämä on.
Näin on. Aivan käsittämätöntä pelleilyä. Itse olen myös jo aikoja sitten päättänyt, että testiin en mene, enkä myöskään perheenjäseniä kuskaa ottamaan tikkua päähän.
Tämä kyseinen Varhilan malli konkretisoitui meillä juuri eilen, kun piti peruuttaa lääkärinaika pienen flunssan takia. Ei meinannut peruuttamisesta tulla mitään kun puhelimessa ollut hoitaja vaan keskittyi siihen, että onko nyt käyty testissä. Sanoin, että ei ole käyty eikä käydäkään, niin koitti pitkä hiljaisuus kun tietokoneelta tarkisteltiin tietoja. Hiljaisuuden jälkeen alkoi sitten mutina, että joo näemmä on kaksi rokotetta annettu, mutta kyllä sinne testiin vaan pitäisi mennä. Kysyinkin sitten, että onnistuuko tämä ajan peruuttaminen nyt ollenkaan, vai jatkatko yhä löpinää testistä. No, onnistui se ajan peruutuskin sitten loppujen lopuksi.
Eikä tuo testien passaaminen ole mikään pikkusieluisen protesti, vaan kun tämä touhu vaan yksinkertaisesti on niin syvältä. Meitä tuplarokotettujakin vaan tungetaan testeihin puoliväkisin, kun samalla ihmisiä kuolee hoitojonoihin. Aivan päätöntä. Ja vaikkei kukaan jonoon kuolisikaan, niin joka tapauksessa ärsyttää moinen turhuus. Kaikki turha on aina niin turhaa, ja tämä puuhastelu on paljon muutakin. Tämä on haitallista ja jopa vaarallista. Eikä kaikki tämän sekoilun haitat näy ihan hetkessä, tämän Waterloon laskua me maksetaan ja kauan. Ja se lasku tuntuu niin lompakoissa kuin ruumiissakin.
Varhila on todella viime aikoina noussut valtakuntamme ääliöarmeijan kärkeen, ihan siihen Eeva Ruotsalaisen rinnalle. Elli jopa ole jo kirinyt ohikin.
Perinteinen vielä loppuun: Haista. Varhila. Paska.