Numero 1080p
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO H
Ihmettelin itse tästä uutisointia.
Jos kerran Suomessa saa vuosittain 15 000 lasta sairaalahoitoa akuutin hengitystieinfektion vuoksi, ei Yhdysvaltain kokoisessa maassa tuollainen 1900 sairaalassa olevaa lasta ole mikään hirvittävän iso tai huolestuttava määrä.
Olen käsittänyt, että taaperoita esimerkiksi otetaan aika pienellä kynnyksellä osastolle RS-viruksen vuoksi. Itsekin kuulemma olen jonkun aikaa osastolla taaperoikäisenä ko. viruksen kanssa ollut.
Oikeassa olet. Tuo lasten sairaalaan päätymisellä mässäily on taas kerran sitä viruksen liiallista demonisointia. Melko täydellistä nollauutisointia.
Pienet lapsethan ovat kaukana hengenvaarasta kun tulee sairaalakeikka. Omatkin lapset ovat käyneet sairaalahoidossa, eikä todella ole ollut sen suurempaa hätää. Hiukan pahempi kurkunpään tulehdus mm. on ollut pari kertaa syynä, eikä esimerkiksi se ole vakava ja vaarallinen koskaan. Mutta sairaalahoitoa voi vaatia.
Mutta myyhän nuo jutut ja klikkejä tulee. Paksulla fontilla vaan uutista sairaalaan joutuneista lapsista, niin moni lukija näkee mielessään taaperon hengityskoneessa.