Et toki itse diagnosoinut ketään. Sen sijaan olet aktiivisesti liittänyt useita narsistiin liittyviä piirteitä Mariniin kuten pyrkimyksen hoitaa asiat pienessä piirissä, huonon kritiikin keston ja muita sellaisia. Sitten kehoitat ihmisiä tekemään itse omat tulkintansa asioista. Tässä selkeästi vihjataan siihen suuntaan, että Marin on narsisti. Tai ainakin niin se luetaan hyvin herkästi.
Eli jos minä kerron, mitä hallituslähteet tai virkamiehet ovat HS:n tai muun median mukaan Marinista kertoneet, koet sen jollain tavalaa vääräksi? Itse taas katson, että Marinin useat virheet lainvalmisteluissa ja -tulkinnoissa viime aikoina ovat sellaisia, että niitä en sivuuta.
Jokainen tehköön itse tulkintansa siitä, valmisteleeko Marin asioita pienessä piirissä vai ei:
Vielä erikoisempaa oli, että tiedosta yllättyivät myös monet virkamiehet – siis sellaiset virkamiehet, joiden olisi olettanut olleen mukana suunnitelman valmistelussa.
Esimerkiksi työ- ja elinkeinoministeriössä ja valtiovarainministeriössä ei alkuviikosta tiedetty Suomen exit-suunnitelmasta juuri mitään
Kolumni | Hallituksen pitää kertoa, pääsevätkö suomalaiset 25. kesäkuuta joukolla katsomaan kokkoa vai eivät
Hallitus valmisteli alkuun koronarajoitusten purkamista vain pienessä piirissä sosiaali- ja terveysministeriössä ja valtioneuvoston kansliassa, mikä herättää muissa ministeriöissä ihmetystä, kirjoittaa Marko Junkkari.
www.hs.fi
Osaltani kerron käsitykseni Marinista kun haluan kertoa. Ja mielelläni kertoisin positiivisia asioita. Mutta niitä vaan tulee liian harvoin. Edellinen taisi olla twiitti Navalnyista. Sinänsä ei ole mitenkään ihmeellistä, että en jaa Marinin maailmankuvaa. Hän on enemmän vasemmalla kuin osa Vassareista.