fat of the land
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Norjassa on levähtänyt tuulettimeen, tartuntoja yli 1000 päivässä? Onko tietoa miksi näin, koska Norja on ollut todella hyvässä jamassa koko pandemian ajan.
Eiköhän tuommoinen todistus ole nyt vähintäänkin yhden lain vastainen Suomessa, koska se paljastaa yksityishenkilön terveystietoja ulkopuolisille ja henkilönsuoja heikkenee ja vaikka mitä muuta..?
Norjassa on levähtänyt tuulettimeen, tartuntoja yli 1000 päivässä? Onko tietoa miksi näin, koska Norja on ollut todella hyvässä jamassa koko pandemian ajan.
Eijjjumalauta. Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä touhua.Opiskelijajuhlista runsaasti koronavirustartuntoja Turussa – "Kyse on isosta erittäin huolestuttavasta epidemiasta"
Turussa järjestettiin pari viikkoa sitten opiskelijajuhlat, joissa tapahtui runsaasti koronavirustartuntoja. Turun Sanomien tietojen mukaan suuri osa osallistujista oli vaihto-opiskelijoita.www.ts.fi
En enää pysy kärryillä monellako eri paikkakunnalla on joulun jälkeen vaihto-opiskelijat olleet mukana tartunnoissa..
Eijjjumalauta. Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä touhua.
Opiskelijajuhlista runsaasti koronavirustartuntoja Turussa – "Kyse on isosta erittäin huolestuttavasta epidemiasta"
Turussa järjestettiin pari viikkoa sitten opiskelijajuhlat, joissa tapahtui runsaasti koronavirustartuntoja. Turun Sanomien tietojen mukaan suuri osa osallistujista oli vaihto-opiskelijoita.www.ts.fi
En enää pysy kärryillä monellako eri paikkakunnalla on joulun jälkeen vaihto-opiskelijat olleet mukana tartunnoissa..
Ja minä puolestaan en tajua miksi vaihto-opiskelijaohjelmia ei ole pantu jäihin maailmanlaajuisen pandemian ajaksi. Etänähän nuo korkeakoulut ovat kuitenkin.Opiskelijajuhlista runsaasti koronavirustartuntoja Turussa – "Kyse on isosta erittäin huolestuttavasta epidemiasta"
Ajattelin itse lähinnä että kyllä joku oikeusoppinut tuostakin jotain lainvastaista löytää.Ei se viranomaiskäyttöön mitään lakia vastoin ole. Sitä kyllä epäilen, etteivät yksityiset yritykset tuollaisen käyttöön mitään oikeutta saane.
Jossain oli, että Oslossa ainakin olisi tuoreeltaan 30-40% tartunnoista tullut kouluista ja päiväkodeista. Tuskin tuohon mitään yksittäistä syytä kyllä löytyykään. Lieneekö samaa mitä Suomessakin?En löytänyt mitään tarkkaa, yksittäistä syytä, mutta siellä puhutaan uudesta aallosta ja Oslon alueen sulkutilasta:
Norway's Health Minister fears that the peak of the third corona wave is yet to come - Norway Today
Several places in Norway are experiencing high infection rates. Minister of Health Bent Høie (H) is concerned that the third corona wave peak in Norway is yet to come.norwaytoday.info
Vielä selvennyksenä, olen itse sitä mieltä, että pakkotestauksen tuleminen mahdolliseksi rajoilla on hyvä uudistus. Käytännössä kuitenkin sen ja muiden rajatoimien vaikutus epidemiaan on todennäköisesti hyvin vähäinen eli ratkaisevat asiat tapahtuvat ihan muualla.
”Ihmiset tekevät vielä liikaa koronasyntiä. Liikkumisrajoitus on todella rankka asia, enkä usko, että kukaan sitä haluaa, jos on muitakin vaihtoehtoja. Ja tässähän on”, Husin johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi viittasi tapaamisten vähentämiseen HS:ssä tiistaina.
Itse olen pystynyt muutamassa sekunnissa selvittämään syntymäpaikan lisäksi myös sen, että onko kyseessä työtön vetelehtijä, vai yhteiskunnan osallinen.Yhä täytyy ihailla ihmisten kykyä tunnistaa ihmisten syntymäpaikka muutamassa sekunnissa.