Minä ainakin voin rehellisesti sanoa että tämä viestinnän luokattomuus on minua ehkä jopa eniten häirinnyt asia. Nostaa Välittömän vitutuksen pintaan kun selaat päivän uutisfiidejä ja mieleen jää vain hallituksen riitely jonkin instanssin kanssa siitä että heidän sanomaansa tai säätämäänsä asetusta on nyt sitten käytännössä tulkittu väärin. Ei perkele voi vaan syyllistää ihmisiä vuoden ajan ja uhkailla ja uhkailla että koko viikon tulee lisää paskaa niskaan. Minä en ymmärrä miten näin luokattomaan viestintään on edes pystytty. Ei todellakaan ollut mistään kotoisin puhua operaatio loppukiristä ja sen päälle iskemisen jälkeen alkaa heti puhumaan vuosista ja vuosista, olkoonkin etten minäkään usko taudin katoavan yhtäkkiä kuin pierun Saharaan.Nämä kaikki taloudelliset ja mielenterveydelliset syyt rupeavat kuitenkin koko ajan painamaan vaakakupissa enemmän ja enemmän, mitä pidemmälle tämä rajoitusrumba etenee. Toinen syksy ja talvi vielä tätä samaa skeidaa läpi. niin kannattaisi Marinin ja muidenkin vastaavien oikeasti jo miettiä hyvin tarkkaan, että mitä viestii julkisuuteen. Tälläiset kommentit ei todellakaan anna hyvää kuvaa johtajasta, että ensin puhutaan jostain "loppukiristä" ja heti seuraavana päivänä siitä, että tässä voidaan olla vielä monta vuotta. Nyt ei Sanna mennyt ihan putkeen tämä.
Eikö Vihreiden koko varapuheenjohtajisto ole viestintäalan ammattilaisia? Miten tällainen farssi on edes mahdollista jos yhden hallituspuolueen keulapaikat on miehitetty ihmisillä joilla on laaja kokemus viestinnästä? Ja ei, tätä ei mikään hyppy kaiken viestinnän keskittämisestä Marinin kansliaan pelaasta. A) Marin esikuntineen on itse yksi pahimmin tässä asiassa epäonnistuneista tahoista B) Tällainen Neukkumeininki ei ole mistään kotoisin Suomessa vuonna 2021. Ihan riittävä alku olisi ollut Krista Kiurun luoviminen jäteastiaan niiden hetkien ajaksi kun median kanssa jotain keskustellaan.
Kyse ei ole siitä että minusta kaikki rajoitukset olisivat tai olisivat olleet sietämättömiä, vääriä tai perseestä. Kyse on siitä etten vain jaksa että valtion ykkösposteilla saadaan luotua tällainen kaaos ja linja on mitä on. Syyttelyä, pelottelua ja uhkailua. Tämän hallituksen viestinnästä on tällä menolla minulle jäämässä mieleen katteeton vappusatanen, vain paperilla toteutettu hoitajamitoitus ja kansalaisten syyttely. Ei kovin positiivisia asioita ainakaan puolueiden käyttämien mainostoimistojen mielestä joiden pitäisi luoda puolueille voittamaton, edes luotettava ja ihmisiä positiivisesti puhutteleva imago.
Viimeksi muokattu: