Lätty-ylämummo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
@Lätty-ylämummo Sinulla, koska luulet, että näitä poikkeusoloja pitäisi jatkaa ikuisuuksiin, vaikka lukuisat asiantuntijat sanoo, että koronasta voi tulla meille vuotuinen vieras. Jossain vaiheessa pitää ja pitää saada meidän kansalaisten hieman höllätä, koska pian ei ole vitun väliä onko saanut piikin vai ei, kun mieli sanoo stop. Se oli mulla se pointti, paitsi ei edes ollut, vaan tuollainen henkilöön menevä vihjailu asiasta mistä jenkit kai käyttää nimitystä "manslaughter" tai jotaan. Toki sorruin vihjailuun itsekin, sori siittä.
Ikuisuus on niin pitkä aika, että tavallisena kuolevaisena vältän koko sanan käyttöä, kun en ihan varmasti hahmota, että kuinka pitkä aika on kyseessä. Haluaisin rajoitukset vex NYT mikäli se olisi mahdollista. Mielestäni ei nyt ole. Itse olen mennyt elämässäni läpi paljon pahemmistakin vitutuksista, kuin mitä tämä korona on toistaiseksi tarjonnut. Pelkäänkö, no en. Sanooko mieleni stop. Ei taatusti. Mun pointtini täällä on ollut, että miksi emme itse ota vastuuta tartuntojen torjumisesta, ja ole hetken ilman kontakteja? Onko se vaikeaa, vai viekö se kohtuuttoman palan elämästä? Muutama viikko? Onko tämä nyt valittu tie se oikea, että pidetään rajoituksia yllä kiihdyttämällä tartuntojen määrää? Näistä rajoituksista päästään irti alle kuukaudessa, jos jokainen niin haluaa. Kaikki ei tunnu haluavan. Minä haluan.