Niin, varmasti, tai toivottavasti ainakin tästä on nyt jotain opittu. Kirjoitin jo kuukausia sitten, että meillä on ihan samanlaiset orgiat käynnissä kuin ennen koronaa, jahka piikkiä on lihassa tarpeeksi monella kansalaisella. Mutta en nyt oikein hahmota, että mitä väliä sillä on, vaikka se maski lentää juhannusjuhlilla sinne kusilaariin, kun todennäköistä on, että se nostetaan takaisin naamalle, ei sieltä laarista, mutta apteekin laarista, jos seuraava pöpö saapuu tänne. Tätä on nyt vuosi harjoiteltu ja jonkinlaista lihasmuistia luulisi olevan tavan tasalakeillakin. En näe mitenkään realistisena vaihtoehtona sitä, että Suomessa pitää säilyttää välirauhan tyylinen valmius siinä mielessä, että taloutta, tai ihmisten toimeliaisuutta ei koitettaisi palauttaa ennalleen. Siitäkin koituu damagea ihan kunnolla. Sekoilua on riittänyt maskikaupoista vaalien siirtoon ihan riittämiin ja toivon mukaan siitä vedetään nyt johtopäätökset, vaikkakin pidän tätä meidän tilannetta kuitenkin aika hyvänä. Keväällä pelkäsin vähän minäkin, voin myöntää, ja olin sen 2kk täysin linnoittuneena kotiini ihan pakollisia käyntejä lukuunottamatta, mutta kyllä mä antaisin ihmisille kuitenkin oikeuden muuttaa tilannekuvaansa sen tiedon valossa, mitä meille valtiovallan taholta syötetään, vaikka se sangen repaleista välillä onkin. Minä olen hieman pessimistisempi kuin veli
@Clubittaja ja uskon, että rajoitusten purkaminen etenee samoin askelin kuin viime kesänä ja elokuussa ollaan lähempänä normaalia ja kenties Eppu Normaalia mitä keikkoihin tulee.
Ja tarkennetaan tuota valmiutta vielä, että toivon (jälleen kerran), että tietyt tahot osaa vetää johtopäätökset toiminnastaan ja muuttavan tekemisensä tasoa, tai tajuavan vetää kellokortin viimeisen kerran ja etsivän muita tehtäviä. Ei paraatiovea auki tarvitse jättää, vaikka ihmiset terasseille suuntaavatkin.
Hauskaa sinänsä, että tänään sattui naaman eteen facefeedissä jonkun kreuzbergiläisen vuokrakämpän mainos ja tuli kyllä aika jännä fiilis kroppaan. Kaupunki on mulle erittäin rakas, mutta vielä enemmän tuli fiiliksiä ihan siitä reissusta, tai asumisesta siellä kauemmin kuin pidennetyn viikonlopun ajan. Vaikka vihaan lentämistä ja on korona, niin ei nuo matkafiilarit näemmä ole poistuneet minnekään.