No eikö tuon perusteella case ole aika selvä? Eli jäljittäjien toimesta on laskettu, että ns. virallista altistumista ole tässä tapauksessa tapahtunut ja soittoa ei sen takia tullut, ennen kuin nyt kun jätit itse soittopyynnön.
Toki kannattaa varmasti seurata omaa oloa aika tarkkaan, ja jos pientäkään oiretta tulee niin heti testiin. Ja itse vastaavassa tilanteessa jättäisin myös sählytreenit, baarireissut yms. ylimääräiset menot väliin, mutta se toki on jo oma valinta.
No ei ole selvä, kun ei nimenomaan tiennyt yhtään mitään. Ei siis tiedä olenko mä jäljittäjien tutkalla vai en. Käski vain odottamaan soittoa, mutta myönsi että siihen asti mä olen vapaa kuin taivaanlintu.
Hoitaja lähinnä vetosi mun henkilökohtaiseen moraaliin, että vaikka mä en karanteenissa ole, niin en silti kirmaisi tuolla laitumilla kuin kiimainen jakkihärkä (ei tietty käyttänyt näin värikästä kieltä). Ja kyllä mä ajattelin tätä nyt kunnioittaa yhteisen hyvän puolesta. Salitreenit jää siis viikonlopun osalta väliin ja parit tuopit vanhan kaverin kanssa. Kauppa-apuakin sain yhdeltä kaveripariskunnalta, jotka tarjoutuivat käymään ostoksilla mun puolesta, jotta nyt viikonlopun yli selvitään ruokapolitiikan puolesta.