F
Flonaldo
Kirjoituksen asiasisällöstä voi olla mitä mieltä tahansa. Kirjallisena tuotoksena se on kuitenkin, noh, aivan paska. Otsikko, ingressi ja leipätekstin viisi ensimmäistä kappaletta esittelevät tekstin sisällöksi "Tieteestä ei saa poimia vain itseä miellyttäviä palasia". Sen jälkeen kirjoittaja valikoi koko loppukirjoituksen ajan tieteestä, eri valtioista ja kommentoijista itseään miellyttävät esimerkit. Lopun flirttailusta salaliittoteorioiden kanssa ei puuttunut kuin pari piilotettua Q-kirjainta. Toki kun kirjoittaja on jo 17 vuoden ajan ollut 9/11 Truther, tämä ei yllätä. Jet fuel can't spread coronavirus.Kanava: Koronakriisin aikana valtalehtien avaamisesta tuli vastenmielistä – Arvostan tiedettä ja siksi olen korona-skeptikko
Puheenvuoro: Tiedettä arvostava ei voi valita omaksi näkemyksekseen sitä, joka saa eniten julkisuutta, kirjoittaa Olli Tammilehto Kanava-lehdessä.suomenkuvalehti.fi
Sieltä voi jokainen käydä lukemassa. Minä olen tuosta kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä pl. salaliittoteorioiden osuus.