Meri-Porin tilanne hieman hämmentää, Olen tilannetta seurannut aika läheltä, kun kummityttö joutui tuon koulun altistumisen vuoksi karanteeniin. Kyseessä siis viime viikolla todettu tartunta koululaisessa. Ryhmä oli loppuviikon kotona, kaikki kävivät testeissä. Viikonloppuna opettaja ilmoitti, että maanantaina kouluun normaalisti. Paskat, totesin, et muuten mene. Ei mennyt. Tulokset tulivat maanantaina illalla, ja kun tartuntoja ei löytynyt, tänään on ollut normaali koulupäivä kaikilla.
Mites se mahdollinen jopa 9 päivän itämisaika? Joko minä tai kouluun palaamisesta päättänyt opettaja on nyt ymmärtänyt jotain väärin.
Toivottavasti ei kuse tämä homma, sanomista tulisi.
On vaan aika koominen tilanne kun miettii, miten Jokerit määrättiin juuri kahden viikon karanteeniin. Koululaisilla vissiin eri käytännöt.
Mites se mahdollinen jopa 9 päivän itämisaika? Joko minä tai kouluun palaamisesta päättänyt opettaja on nyt ymmärtänyt jotain väärin.
Toivottavasti ei kuse tämä homma, sanomista tulisi.
On vaan aika koominen tilanne kun miettii, miten Jokerit määrättiin juuri kahden viikon karanteeniin. Koululaisilla vissiin eri käytännöt.