Olen lueskellut järkyttyneenä ja masentuneena kaikkea, mitä tähän ketjuun on kirjoiteltu. Yksi ratkaisumalli vaan ei ole vielä noussut esiin. Toki, eihän se täällä meidän nössölandiassa ikinä toteutusikaan kaiken helkatin lainsäädännön ja ihmisten tasa-arvon takia.....
Yhteiskunta velkaantuu tällä hetkellä ihan helkatinmoista kyytiä ja syynä ovat koronasta maksettavat korvaukset yrityksille, testaukset, jäljitykset ja etenkin sairaudenhoito rokotuksista puhumattakaan. Kaikille kansalaisille on tarjottu mahdollisuutta saada tieteellisesti todistettu suoja helvatin v.....mäistä tautia vastaan, joka pahimmillaan on kuolemaksi. Ongelma tuntuu olevan se, että osa kansasta milläkin verukkeella ei halua ottaa rokotetta. Tyhmäähän se mielestäni on, ettei meillä ole painostuskeinoa, jolla saisimme kaikki sen ottamaan, kun oikein ilmaiseksi olisi saatavilla.
Porukka joka ei ole halukas ottamaan piikkiä, haluaa kuitenkin osallistua kaikkeen toimintaan yhteiskunnassa, kuten seuraamaan liigapelejä. Yhteiskunta tyhmyyttään tarjoaa mahdollisuutta osallistua tapahtumiin kun on koronatesti tehty. Tietenkin se maksetaan yhteiskunnan varoilla, eikä takuulla ole ilmainen valtiolle. Jotkut sitten ilmeisesti ravaavat ennen joka ottelua ilmaisessa testissä, jotta pääsevät peliin. Aivan järjetöntä touhua ja maksaa meille veronmaksajille ihan helkatisti.
Olen sitä mieltä, että jokainen aikuinen, joka kieltäytyy ottamasta koronarokotusta tiettyyn päivämäärään mennessä, voisi varautua maksamaan oman sairaalahoitonsa täysimääräisenä, jos diagnoosina olisi korona. Suojaa on tarjottu verovaroista, mutta jos ei kelpaa, niin sitten voisi hyvinkin mennä mielestäni oman rahapussin rahoista. Mitenhän paljon tuo sairaalan tehohoitopaikka vaikkapa yhdeltä viikolta maksaisi oikeasti? Veikkaanpa, että rokotuspisteille tulisi ihan hemmetin pitkät jonot!
Valitettavasti tässä hölmöläisten maassa tämä ei ikinä toteudu. Asuisimmepa aiemmin parjatussa Uudessa-Seelannissa, niin liiga alkaisi takuulla 10.9.2021. Ei mulla muuta.....