Kyllä kyllä. Kuinkakohan paljon niitä vanhuksia tämä Korona oikeasti kiinnostaa. Väitän, että valtaosalle vanhuksista tämä Korona on yks paskan haile. Eniten todennäköisesti painaa mieltä se, että perheenjäsenet ja ystävät eivät pääse käymään ja sosiaaliset kontaktit ovat nollissa. Todennäköisesti kuolevat suruun ennemmin kuin tähän saatanan Koronaan.
Mitä t
"Tulee taloudellista vahinkoa, seuroja voi tuhoutua, ihmisiä lomautetaan. Sellaista se on".
.. Niin, sellaista se on. Kymmenien tuhansien yrittäjien elinkeino menee alta ihan vain sen takia että suojellaan vanhuksia jotka ovat jo muutenkin loppusuoralla. Voi kuullostaa hieman moraalittomalta, mutta näin se vain on. Maailmassa korona kuolleisuus alle 70 vuotiailla on 0,05% . Mutta tästä nyt on melko turhaa edes alkaa täällä jauhamaan koska kaikilla meillä on oma mielipiteensä ja kaikki näkee asiat omalla tapaa. Ihmisrotu on housut täynnä paskaa ja tulee vielä pitkään olemaankin.
Vanhus, kertokaapa minulle mikä on vanhus, mihin se raja vedetään. Minunko takia sitä jääkiekkoa ei pelata ja firmat menee konkurssiin. Vien jopa leivän yrittäjien suusta. Työelämässä olin muuten 66 vuotiaaksi.
Minäpä kerron. Tämän päivän vanhusväestö on pääosin 50 ja 60 luvulla nuoruutensa eläneitä. Aikaa jolloin maailma avautui.
Osallistuttiin, otettiin kantaa, kuunneltiin rokkia ja muutettiin maailmaa.
Minun tuttava piirissä ikätoverini kyllä osallistuvat ja ovat aktiivisia. En tunnista, että olisin tai ikätoverini olisivat kiikkustuolissa kuolemaa odottavia ikäloppuja.
Sain olla terveenä pitkään työelämässä ja sain ihan tyydyttävän eläkkeen. Kyllä myös ikäväestö käyttää rahaa ja työllistää yrittäjiä. Kuluttaa.
Se on totta, että maali häämöttää, niin kuin meillä jokaisella joskus, loppusuoralla mennään. Aion nauttia kuitenkin elämästä ja toivon , että pysyisin terveenä.
Tämän koronan otan tosissani. Toimin niin kuin on ohjeistettu. Suojelen itseäni ja läheisiäni. Jos se tulee, sitten se tulee, Jos se on menoa, sitten se on menoa. Jääkiekko otteluissa käyn. Maskia pidän ja penkkikavereiden kanssa pidetään turvavälejä.
En nyt ymmärrä, että ikäihmiset nostetaan tikunnokkaan täällä keskusteluissa. Samalla lailla korona iskee myös nuoriin.
Näin minä olen lääkärien puheista käsittänyt. Jos se on ikäihmisille menoa, niin nuoret voivat loppuelämän kärsiä koronan mukanaan tuomista jälkitaudeista.
Eikö tässä ole tuolta lahden takaa ja ison veden takaa esimerkkejä mitä tapahtuu, kun koronaa ei oteta tosissaan.
Juokaa käsidesiä.
Niklas Hagman 40 vuotias vanhus. Hyväkuntoinen äijä sairastui koronaan. Maku-ja hajuaisti oli mennyt ja väsymys oli jatkuvaa.
Toipumista Nikelle ja kiitos vielä niistä maaleista 1999. Olin mukana siinä hurmoksessa, kun Kärpistä tuli taas liiga joukkue.