Eihän Suomi niin toimi, että joukko kansalaisia laittaisi lapun rinnukseen ettei tarvii hoitaa jos tulee korona. Yhteiskunta poimii joka tapauksessa kadulla kuoleman kielissä pyörivän ihmisen ja vie vaikka raudoitettuna helvetin kalliisiin tehohoitoihin. Ja sitten kun näitä on taas suuria määriä niin palataan siihen alkutilanteeseen, jossa rajoitusten tehtävä oli taata riittävät hoitopaikat sairastuneille eikä tarvitsisi alkaa valkkaamaan ketkä pelastetaan ja keiden annetaan mennä.
Ne ketä ei korona haittaa ja on valmis kuolemaan niin hypätään kaivoon. Ei minuakaan liiemmin haittaa omalta kohdaltani eikä ole hirveesti ihmisiä jotka jäisivät kaipaamaan tai minä heitä, mutta toistaiseksi kaivoon hyppäämisen sijasta noudatan rajoituksia ja hyväksyn ne ihan vaikka sen takia, että olen lukenut maailmassa olevan onnellisiakin perheitä - olisi kurja aiheuttaa niille surua omalla välinpitämättömyydelläni.
Ne ketä ei korona haittaa ja on valmis kuolemaan niin hypätään kaivoon. Ei minuakaan liiemmin haittaa omalta kohdaltani eikä ole hirveesti ihmisiä jotka jäisivät kaipaamaan tai minä heitä, mutta toistaiseksi kaivoon hyppäämisen sijasta noudatan rajoituksia ja hyväksyn ne ihan vaikka sen takia, että olen lukenut maailmassa olevan onnellisiakin perheitä - olisi kurja aiheuttaa niille surua omalla välinpitämättömyydelläni.