Koronavirus – uhka myös Liigalle?

  • 2 489 005
  • 16 370
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässähän on nyt kolme vaihtoehtoa:
1. Mitalit ja mestaruudet jätetään jakamatta
2. Mitalit ja mestaruudet jaetaan runkosarjan perusteella
3. Play-offit pelataan normaalisti, mutta tyhjille katsomoille.

Arvauksia, mikä vaihtoehto toteutuu?
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tulee 18.00 imeisesti tieto Liigan lopetuksesta.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Miten musta tuntuu, että Liiga aikoo vetää homman kuitenkin loppuun asti.

Eiköhän ne niin tee ja jos ei muuta, niin runkosarjan osalta tarvittaessa ilman yleisöä. Mutta niin kauan, kun junnutki pelaavat, niin kyllä Liigaakin voisi, ilman yleisöä pelata.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Harmittaa vietävästi Kohon Villen ja koko SaiPa-yhteisön puolesta, jos ja kun tuo kauden ainoa valopilkku eli Lauantain ottelu ja Kohon jäähyväiset jää pois. Onneksi ei pleijareihin mennä, niin ei aiheuta SaiPalaisille lisää vitutuksen aiheita.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä mä uskon että tänään ja lauantaina vielä pelataan, mutta ilman yleisöä. Tänään voidaan ehtiä pelaamaan yleisön kanssakin ennenkuin tulee päätöksiä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tulee 18.00 imeisesti tieto Liigan lopetuksesta.
Jos kello 18 tuo julkaistaan niin haistakoon vittu koko liiga. Laittaisi nyt jonkun yhden lauseen tiedotteen eetteriin saman tien siitä että pelataanko tänään tyhjille halleille vai mitä? Itse ainaki haluaisin vielä tänään mennä matsiin ja haluaisin tiedon siitä pelataanko tänään välittömästi enkä 30min ennen pelejä.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Juu kyllä Liigan voisi pelata kunnialla loppuun täällä Turussa.
Harmi vaan kun A-junnujen playoff peruuntuu... Siellä oli jo reippaammin yleisöä. :(
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos kello 18 tuo julkaistaan niin haistakoon vittu koko liiga. Laittaisi nyt jonkun yhden lauseen tiedotteen eetteriin saman tien siitä että pelataanko tänään tyhjille halleille vai mitä? Itse ainaki haluaisin vielä tänään mennä matsiin ja haluaisin tiedon siitä pelataanko tänään välittömästi enkä 30min ennen pelejä.
Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tässähän on nyt kolme vaihtoehtoa:
1. Mitalit ja mestaruudet jätetään jakamatta
2. Mitalit ja mestaruudet jaetaan runkosarjan perusteella
3. Play-offit pelataan normaalisti, mutta tyhjille katsomoille.

Arvauksia, mikä vaihtoehto toteutuu?

2 ei pitäisi missään olosuhteissa toteutua. Jos meillä olisi täysin yhdenvertainen otteluohjelma jossa jokainen joukkue pelaa
kaikki vastaan kotona/vieraissa yhtä monta ottelua niin voisin hyväksyä. Nyt kun kaikki eivät kohtaa toisiaan saman vertaa kotona ja vieraissa niin ei jatkoon
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos kello 18 tuo julkaistaan niin haistakoon vittu koko liiga. Laittaisi nyt jonkun yhden lauseen tiedotteen eetteriin saman tien siitä että pelataanko tänään tyhjille halleille vai mitä? Itse ainaki haluaisin vielä tänään mennä matsiin ja haluaisin tiedon siitä pelataanko tänään välittömästi enkä 30min ennen pelejä.

Lipun myynin osalta myös tärkeä saada tieto
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Liigan pudotuspelit ovat pandemian rinnalla merkityksetön asia. Mikäli COVID-19:sta suurin haitta lähipiirilleni tulee olemaan pudotuspelien peruuntuminen, olen onnellinen.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä startti valtioneuvoston reagoinnille. Jokainen rajoitus, jos niitä noudatetaan, voi rajoittaa sairastumisia ja näin ikääntyneiden ja riskiryhmien hengen säästymistä. Suojaa tarvitsee myös kaikki terveydenhoidossa ja vanhustenhoidossa.

Jääkiekko on tuohon nähden pikkuasia, ihmisen terveys pitää mennä edelle.
 

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun sirkus
En millään usko, että kaikilla seuroilla riittäisi rahat pelata pleijarit loppuun asti. Eiköhän tämä ollut tässä, kiitos kaudesta kaikille. Paitsi lepakkoja syöville kiinalaisille.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Tässähän on nyt kolme vaihtoehtoa:
1. Mitalit ja mestaruudet jätetään jakamatta
2. Mitalit ja mestaruudet jaetaan runkosarjan perusteella
3. Play-offit pelataan normaalisti, mutta tyhjille katsomoille.

Arvauksia, mikä vaihtoehto toteutuu?

Epäilen että viimeinen vaihtoehto toteutuu. Keskimmäinen vaihtoehto täysin ripuli
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......
Sun mielestä on ok siis että liiga (väitetysti) tiedottaa 30min ennen pelien alkua siitä miten menetellään? Monet ihmiset matkustaa satoja kilometrejä peleihin ja nykymaailmassa se ei hirveästi vie aikaa liigan konttorilta tunkea sosiaaliseen mediaan tiedotetta siitä miten toimitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös