king of the jungle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Miten musta tuntuu, että Liiga aikoo vetää homman kuitenkin loppuun asti.
Miten musta tuntuu, että Liiga aikoo vetää homman kuitenkin loppuun asti.
????Tänään tulee 18.00 imeisesti tieto Liigan lopetuksesta.
Kai me nyt siitä lähdetään että tänään pelataan vielä.Eikä vissiin nyt Japa Levonenkaan saa tänään sitä viimeistä vihellystään Porissa
Jos kello 18 tuo julkaistaan niin haistakoon vittu koko liiga. Laittaisi nyt jonkun yhden lauseen tiedotteen eetteriin saman tien siitä että pelataanko tänään tyhjille halleille vai mitä? Itse ainaki haluaisin vielä tänään mennä matsiin ja haluaisin tiedon siitä pelataanko tänään välittömästi enkä 30min ennen pelejä.Tänään tulee 18.00 imeisesti tieto Liigan lopetuksesta.
Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......Jos kello 18 tuo julkaistaan niin haistakoon vittu koko liiga. Laittaisi nyt jonkun yhden lauseen tiedotteen eetteriin saman tien siitä että pelataanko tänään tyhjille halleille vai mitä? Itse ainaki haluaisin vielä tänään mennä matsiin ja haluaisin tiedon siitä pelataanko tänään välittömästi enkä 30min ennen pelejä.
Tässähän on nyt kolme vaihtoehtoa:
1. Mitalit ja mestaruudet jätetään jakamatta
2. Mitalit ja mestaruudet jaetaan runkosarjan perusteella
3. Play-offit pelataan normaalisti, mutta tyhjille katsomoille.
Arvauksia, mikä vaihtoehto toteutuu?
Jos kello 18 tuo julkaistaan niin haistakoon vittu koko liiga. Laittaisi nyt jonkun yhden lauseen tiedotteen eetteriin saman tien siitä että pelataanko tänään tyhjille halleille vai mitä? Itse ainaki haluaisin vielä tänään mennä matsiin ja haluaisin tiedon siitä pelataanko tänään välittömästi enkä 30min ennen pelejä.
Kai me nyt siitä lähdetään että tänään pelataan vielä.
Tässähän on nyt kolme vaihtoehtoa:
2. Mitalit ja mestaruudet jaetaan runkosarjan perusteella
3. Play-offit pelataan normaalisti, mutta tyhjille katsomoille.
Arvauksia, mikä vaihtoehto toteutuu?
Sun mielestä on ok siis että liiga (väitetysti) tiedottaa 30min ennen pelien alkua siitä miten menetellään? Monet ihmiset matkustaa satoja kilometrejä peleihin ja nykymaailmassa se ei hirveästi vie aikaa liigan konttorilta tunkea sosiaaliseen mediaan tiedotetta siitä miten toimitaan.Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......