VapaahetoisGM
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Toukokuun loppuun saakka. Eli kausi ohi ainakin yleisön osalta.Sieltä se tuli: Kaikki yli 500 henkilön yleisötilaisuudet perutaan.
Toukokuun loppuun saakka. Eli kausi ohi ainakin yleisön osalta.Sieltä se tuli: Kaikki yli 500 henkilön yleisötilaisuudet perutaan.
Oliko se nyt sitten suositus vai pakotus?
Oliko se nyt sitten suositus vai pakotus?
Tartuntatautilain perusteella voidaan määrätä perumaan, ja näin toimitaan. Eli se oli siinäSanoi, että suositus, että perutaan. Ei kait ole oikeutta käskeä.
Ja tartuntatautilakiin tms. ilmeisesti.Itse ymmärsin, että pakotus joka perustuu THL:n suositukseen.
Tepsihän vois sitten ihan hyvin vielä jatkaa kauttaanYli 500 ihmisen tapahtumat peruttu toukokuun loppuun asti.
Kiva idea mutta luulen että Nordiksen liepeiltä löytyy heittämällä yli 500 playoff kausikorttinsa jo maksanutta ihmistä. Tai mun kahden kortin lisäksi yli 498 jo maksettua korttia :DPudotuspelit voidaan joka tapauksessa pelata, jos peliin päästetään vain 500 katsojaa.
Ei muuta kun myymään pudotuspelien lippuja huutokaupalla tarjousten perusteella.
Kyllä yhdestä lipusta helposti voisi maksaa 1000 euroa.
Taitaa mennä niin, että hallitus ei voinut tuota määrätä. Sen sijaan annetaan suositus, jota aluehallintovirastot toki noudattavat... ja määräävät kiellon yli 500 hengen yleisötapahtumille. Aluehallintovirastot voivat siis tuollaisen määräyksen tehdä ja suosituksen perusteella varmasti niin tekevät.Sanoi, että suositus, että perutaan. Ei kait ole oikeutta käskeä.
No nyt sitten Liiga pohtimaan, että pystytäänkö pelaamaan tyhjille katsomoille vain lopetetaanko kausi tähän tai lauantaille.
Se oli siinä sitten. Ei saanut Ville Koho ansaitsemiaan jäähyväisiä.
Fanit molempiin päätyihin ja ei saa kohdata :DEI tarvitse pelata tyhjille katsojille. Voidaan pelata ihan TPS:n yleisömäärillä eli maksimissaan 500 hengen yleisömäärille.