MrMacmanaman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Olisi kiva saada myös Liigalta virallinen tiedote tämän illan otteluista. Sen jälkeen omasta puolesta ihan sama mitä tehdään.
Noinkohan olisit samaa mieltä jos Tps ja lukko vaihtaisi paikkoja. Epäilen.
Asun Helsingissä ja kyllä täällä niitä tautisia riittää.
Ei ne itse pelit nyt herranjumala mitään riskitapahtumia ole, kun korkeintaan 50 ihmistä keskenään toistensa läheisyydessä.
Kaikki suhteellisuus on kyllä kadonnut.
Juu kyllä Liigan voisi pelata kunnialla loppuun täällä Turussa.
Harmi vaan kun A-junnujen playoff peruuntuu... Siellä oli jo reippaammin yleisöä. :(
Eijjumalauta. Siinä se sitten oli, tämä kausi.HIFK julkaisi oman tiedotteen: TIEDOTE: Hallitus kieltää yli 500 hengen yleisötapahtumat toukokuun loppuun asti
Tämän illan ottelu pelataan mutta katsojia ei päästetä sisään.
Mä taidan sitte runoilla koko loppukevään koronasta, kiinalaisista ja maailmanlopusta.
TPS pelaa tällä hetkellä A:n pudotuspelejä jotka vetävät parhaimmilaan enemmän kuin lukko edustuksen peleissä. ja onhan meillä myös salbandyssä pudostuspelit käynnissä. Lisäksi futiskausi alkamassa, joten kaikki on samassa veneessä.Noinkohan olisit samaa mieltä jos Tps ja lukko vaihtaisi paikkoja. Epäilen.
Illalla jo kauppaan hakemaan lasti toukokuun loppuun, viinakaupatkin kohta kiinni kuten jossakin päin on jo.Korkki auki
Se vaan ei ole varmasti sama asia kärpät vs, lukko, ipa, kookoo. Vai onko vain nuo kyseiset kannattajat erilaisia kuin muut?Itse olen ainakin lainaamasi kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla vaikka oma joukkue lähtisikin kärkipaikalta. Lopulta vain urheilua ja vaikka saattaakin tuntua liiottelulta niin muutakaan päätöstä ei oikein voi tehdä.
Kiinalla on varmasti hyvät ajat edessä. Ns. maine kunnossa. Nyt sieltä tulee viestiä, kuinka tauti alkaa olemaan jo ohi päin. Samaan aikaan Euroopassa on helvetti irti ja kauhea paniikki. Ihmisiä kuolee, osa menettää suuren osan omaisuudestaan ja joutuvat työttömäksi sekä urheiluhullussa maanosassa urheilusarjat pistetään säppiin. Saattoi juuri mennä saastainen Kiina meikäläisen boikottilistalle.Muutama kiinalainen paskanaama päätti vetää raakaa eläintä naamariin ja kolmen kuukauden päästä kaikki urheilusarjat on seis. Mihin tää maailma on menossa?
Tulee muuten pikkusen masentava loppukevät. Ei playoffeja. Ei mm kisoja.
Mitäs tässä nyt pitäis keksiä?
#mestaruussauna?Tulee muuten pikkusen masentava loppukevät. Ei playoffeja. Ei mm kisoja.
Helppo päätös, kalaan perkele! Mut pysykää muut poissa etten saa tartuntaa, tai ainakin kunnon hajurakoTulee muuten pikkusen masentava loppukevät. Ei playoffeja. Ei mm kisoja.
Hyvä, että sulla on näin tarkkaa tietoa taudin tartuntametodeista.Asun Helsingissä ja kyllä täällä niitä tautisia riittää.
Ei ne itse pelit nyt herranjumala mitään riskitapahtumia ole, kun korkeintaan 50 ihmistä keskenään toistensa läheisyydessä.
Kaikki suhteellisuus on kyllä kadonnut.
Voi olla Kiinalla paskaset ajat ja lähivuodet esissä.Kiinalla on varmasti hyvät ajat edessä. Ns. maine kunnossa. Nyt sieltä tulee viestiä, kuinka tauti alkaa olemaan jo ohi päin. Samaan aikaan Euroopassa on helvetti irti ja kauhea paniikki. Ihmisiä kuolee, osa menettää suuren osan omaisuudestaan ja joutuvat työttömäksi sekä urheiluhullussa maanosassa urheilusarjat pistetään säppiin. Saattoi juuri mennä saastainen Kiina meikäläisen boikottilistalle.
Helppo päätös, kalaan perkele! Mut pysykää muut poissa etten saa tartuntaa, tai ainakin kunnon hajurako