Älkääs nyt väitelkö liikaa, oli asia niin tai näin, ja painoindeksi sitä tai tätä, niin tauti on vaarallinen. Tauti saattaa olla monelle lievä, tai toiset ei välttämättä tautia edes huomaa, mutta levittävät sitä silti, ja jollekin toiselle se saattaa olla erittäin vakava. Itse ainakin näen viruksen koko koko kansamme tautina, en pelkästään omanani, koska jokainen taudin sairastunut hoidetaan kuitenkin meidän kaikkien yhteisillä rahoilla, ja kyllä se alkaa meidän kaikkien talouden päälle käydä jos ei sitä saada kuriin. Työpaikkoja häviää, terveysmenot kasvaa jne. Puhumattakaan niistä jälki oireista joita joillekin jää, niitä voi joutua myös hoitamaan pitkään, ja voi viedä vaikka työkyvyn. Tähän kun peilaa niin aika pientä on se vitutus, että minä en pääse juuri nyt seuraamaan kiekkoa, tai joudun pitämään maskia. Asiasta toiseen. Olen seurannut Veikkausliigaa, ja ihmettelen kun siellä ei kuulu samanlaisia uutisia mitä kiekon puolelta. Katsojia ja pelaajia ei ole uutisoitu altistuvan tai sairastuvan. Onkohan kyse että on ulkojaji, ja että katsomot ovat niin väljiä koska yleisömäärät niin pieniä kiekkoon verrattuna, vai onko siellä kenties tehty jotain toisin.