Auts. Teillä on ollut melkoinen "lottovoitto", kun olette molemmat saaneet noin tiukat oireet. Mitä itse olen kuullut tuttavilta ja lukenut internetin ihmeellisestä maailmasta, niin ihan noin rajuja oireita ei tyypillisesti ole tullut. Mutta eivät nuo toki ihan älyttömän harvinaisiakaan ole. Oliko Moderna vai Pfizer?
Itselläni on kakkospiikki reilun viikon päästä, avovaimolla kahta päivää myöhemmin. Pitää kaiken varalta hankkia muutamaksi päiväksi valmisruokaa ja jotain nopeasti valmistettavaa, jos kävisi huono säkä, ja kauppaan ei pääsisi...
No, pitää ajatella niin, että rokotteesta tietää, milloin nuo mahdollisesti rankatkin sivuvaikutukset voivat tulla. Tauti taas tulisi milloin tahansa. Ainakin nyt tietää aikataulut, jolloin voi joutua petipotilaaksi. :)
Rokotteiden muita hyötyjä en ala enää kirjoittaa, sillä mielipiteeni on luettavissa viestihistoriastani.
Saamani rokote oli Pfizer, kuten myös vaimolla. Itse kuulun koronan suhteen riskiryhmään kuten myös vaimo, jos sillä nyt on jotain merkitystä.
Nuo oireet tai oireettomuus vaihtelevat hyvin paljon. Jotkut tuntemistamme ihmisistä eivät ole saaneet mitään oireita, mutta suurimmalla osalla on ollut oireita. Tietysti oireet ovat ohimenevä vaihe ja lopulta palataan normaaliin vointiin. Itsellä se ei ole vielä tapahtunut, mutta rokotteesta on vasta kaksi päivää. Kansalaisvelvollisuus joka tapauksessa suoritettu.