Ikävä kyllä 80% ihmisistä tätä flunssaa pelkää ja näet varmaan sen yleisömääristä.
Itse olen kausarini ostanut ja hallille tulen, kun saan jotain vastiketta rahoilleni. En tätä maski päässä keikkuloitavaa harjoituspeli-elämystä.
Kyllä tässä seurojen talous on jo sen verran vaarannettu, että vaikea nähdä kautta pelattavan loppuun... toivottavasti tämä ei ole kuitenkaan asian laita.
PS. Olen ollut paikan päällä, tunnelman keskipisteessä, josta poistuin epämukavuuden takia Ratabaariin tukemaan seuraa usean tuopin voimin.
KooKoon neljä ensimmäistä ottelua viime kaudella:
KooKoo-SaiPa 4073
KooKoo-Sport 2734
KooKoo-KalPa 2790
KooKoo-TPS 2726
Jos jätetään tuo paikallispeli pois niin ilman sitä yleisökeskiarvo 2750. SaiPa-peli mukaan lukien 3080.
Tällä kaudella KooKoon yleisökeskiarvo neljän kotiottelun jälkeen 1821. Yleisökeskiarvo laskenut viime kaudesta 40% ja jos paikallispeliä ei lasketa niin 33%. Ei tuo KooKoon yleisömäärissä ainakaan näy, että 80% ihmisistä pelkäisivät koronaa ja en ole tuon suuruista pelkoa havainnut myöskään tuttavapiirissäni enkä työpaikallani.
No ehkä siellä KooKoon peleissä käy nyt ne 2000 uskollisinta katsojaa, jotka kävisivät siellä vaikka mitä tapahtuisi. Sen verran täytyy kyllä antaa kehuja kouvolalaisille, että ei Kouvolassa sentään ihan pahimpia hysteerikkoja olla tämän asian tiimoilta, sillä jossain paikkakunnilla yleisöä on ollut pelissä jopa alle 1000 katsojaa.
Olen kyllä itsekin hankkinut KooKoon kausikortin, joten toisaalta ihan sama vaikka en peleissä kävisikään, mutta en nyt itse halua antaa tällä koronalle periksi linnouttautumalla kotiin neljän seinän sisään.
Voihan olla, että joku joukkue ei pysty kautta pelaamaan, mutta omalta osalta teen parhaani, ettei kyseinen joukkue ole KooKoo. Uskon, että KooKoo pystyy kauden pelaamaan loppuun, jos yleisömäärät saadaan vakiintumaan edes jonnekin 2500-3000 katsojan paikkeille.