@Old Tom missä kohdassa vaadin lisää showta ja sirkustemppuja? Minä puhuin ottelutapahtuman näkyvyyden parantamisesta.
Keskusteu aiheesta lähti liikkeelle alla mainitusta viestistäsi:
Eilisen pelin yöeisömäärälle kolme lampaanpersettä. Syitä on varmaan monia (Ruutu, radio yms), mutta vähän pitää katsoa peiliin myös toimistolla. Joukkue pelaa voittavaa lätkää, draivi on päällä mutta kaupungilla kävellessä ei voi mistään arvata, että Kouvolassa on edes liigajoukkue. Ja esimerkkiä/konsultaatiota ei tarvitsisi hakea kuin siitä jäähallin vierestä. KPL on tehnyt resursseihin nähden hienoa työtä.
Tähän esitin muutaman kysymyksen, että millä tavoin KPL tekee niin paljon parempaa työtä, että KooKoo pitäisi lähteä hakemaan sieltä esimerkkiä.
Mitään järkevää vastausta tähän ei kuitenkaan saatu. Kerrottiin, että KPL:llä on maskottia, tanssityttöjä jne, mutta nämä samat jutut on KooKoollakin.
Voitko siis kertoa selkokielellä mitä tarkalleen tarkoitat tuolla ottelutapahtuman näkyvyyden parantamisella? Kuinka paljon KooKoon pitäisi siihen rahallisesti panostaa? Et kai oleta, että pelaajat alkavat ilmaiseksi markkinoimaan vapaa-ajallaan KooKoota kaupungilla. En usko, että meistä moni muukaan vapaa-ajallaan lähtee ilmaiseksi edustamaan yritystä, jossa työskentelee.
Se, jos KPL tekee KooKoota pienemmällä resurssilla hyvää työtä, niin onko KooKoo vika, että KPL:llä on KooKoota pienemmät resurssit? EIkö se nimenomaan ole KooKoon hyvyyttä, että se on saanut kasvatettua mm. KPL:ää, Susia tai Kouvoja suuremmat resurssit? Ja vaikka KooKoon resurssit ovat näistä suurimmat, niin en usko, että siellä toimiston väelläkään on luppoaikaa eli kyllä tuo porukka on jo nyt täysin työllistetty liigajoukkueen pyörittämisen kanssa.
On helvetin helppoa aina huudella ja arvostella toisten toimintaa, mutta kertokaa nyt sitten vaikka 1-3 kärkihanketta tai kehityskohdetta, joihin mielestänne KooKoon pitää jatkossa panostaa ja ennen kaikkea mitä hyötyä näistä panostuksista on. Yhteenkään kysymykseen en ole vielä saanut vastausta esim. siihen, miten muilla joukkueilla ottelutapahtuman näkyvyys on parempi kuin KooKoolla.