MurhaaMenoo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Joutuukohan huomenna puoli hallillista toteamaan jossain puolen ottelun paikkeilla: "... ei saatana sentään! Sehän on lähettävä saunaa lämmittään."
Joukkue pelaa voittavaa lätkää, draivi on päällä mutta kaupungilla kävellessä ei voi mistään arvata, että Kouvolassa on edes liigajoukkue. Ja esimerkkiä/konsultaatiota ei tarvitsisi hakea kuin siitä jäähallin vierestä. KPL on tehnyt resursseihin nähden hienoa työtä.
Sinulla on käsittämätön taito muodostaa muutamasta lauseesta repullinen kysymyksiä.Millä tavoin KPL näkyy paremmin Kouvolan katukuvassa kuin KooKoo? Konkreettisia esimerkkejä? Eikö Koplalla ole ihan samanlaista tolppa- ja kadunvarsimainontaa kuin KooKoollakin? Itse en ole huomannut KPL:n osalta mitään erityistä, mutta ehkä kuljen kaupungilla laput silmillä. Entä miten mainitsemasi KPL:n tekemä hyvä työ näkyy Koplan yleisömäärissä? Onko Koplan yleisömäärät esim. viimeisen viiden vuoden otannalla kääntyneet tämän hyvän työn ansiosta positiiviseen suuntaan? Minkälaista mainontaa kaipaisit KooKoolta lisää? Täytyy olla melkoinen Uuno, jos ei tiedä, että Kouvolassa on jääkiekon liigajoukkue. Ehkä tämmöinen henkilö ei ole edes oikea kohderyhmä markkinoinnille.
Millä tavoin KPL näkyy paremmin Kouvolan katukuvassa kuin KooKoo? Konkreettisia esimerkkejä? Eikö Koplalla ole ihan samanlaista tolppa- ja kadunvarsimainontaa kuin KooKoollakin? Itse en ole huomannut KPL:n osalta mitään erityistä, mutta ehkä kuljen kaupungilla laput silmillä. Entä miten mainitsemasi KPL:n tekemä hyvä työ näkyy Koplan yleisömäärissä? Onko Koplan yleisömäärät esim. viimeisen viiden vuoden otannalla kääntyneet tämän hyvän työn ansiosta positiiviseen suuntaan? Minkälaista mainontaa kaipaisit KooKoolta lisää? Täytyy olla melkoinen Uuno, jos ei tiedä, että Kouvolassa on jääkiekon liigajoukkue. Ehkä tämmöinen henkilö ei ole edes oikea kohderyhmä markkinoinnille.
Täytyy olla melkoinen Uuno, jos ei tiedä, että Kouvolassa on jääkiekon liigajoukkue. Ehkä tämmöinen henkilö ei ole edes oikea kohderyhmä markkinoinnille.
Sinulla on käsittämätön taito muodostaa muutamasta lauseesta repullinen kysymyksiä.
Vaikka KooKoon pelaajat olisivat hilluneet kaksi päivää ennen Lukko-peliä kaupungilla ja mainoksia olisi jaettu sinne ja tänne niin ei sillä nyt kuitenkaan mitään järisyttävää vaikutusta yleisömäärään olisi ollut. Toki jos peliin olisi päässyt ilmaiseksi ja tuhannelle ensimmäiselle olisi jaettu vielä ilmainen ämpäri niin sillä varmasti olisi saatu lehterit täyteen, mutta kassa olisi näyttänyt sen verran tyhjältä, että ei sillä juurikaan mitään kuluja olisi saatu maksettua
En nyt oikein saa kiinni sun agendasta. Ei kannata tehdä mitään vai?Ei tässä ole kysymys yhdestä Lukko-pelistä vaan koko Liigan ongelmasta. Kiekkopeli pitää olla parempi ja houkutteleva tapahtuma ja siitä pitää kertoa myös asiakkaille.
Kyllä Uuno tietää, että Kouvolassa on liigajoukkue. Kyse on siitä, minkälainen mielikuva Uunolle on KooKoosta syntynyt. Sitä markkinoinnilla pyritään muokkaamaan.Minkälaista mainontaa kaipaisit KooKoolta lisää? Täytyy olla melkoinen Uuno, jos ei tiedä, että Kouvolassa on jääkiekon liigajoukkue. Ehkä tämmöinen henkilö ei ole edes oikea kohderyhmä markkinoinnille.
Kyllä Uuno tietää, että Kouvolassa on liigajoukkue. Kyse on siitä, minkälainen mielikuva Uunolle on KooKoosta syntynyt. Sitä markkinoinnilla pyritään muokkaamaan.
En ole käynyt Kouvolan katukuvassa arvioimassa KooKoota, mutta somessa seuran toiminta on edelleen jotenkin hajutonta, mitäänsanomatonta ja tavoitteetonta.
Bisneshai Välimaan eväät alkavat väistämättä olla syödyt. Haistakoon sonnan koko äijä.
Kyllä Uuno tietää, että Kouvolassa on liigajoukkue. Kyse on siitä, minkälainen mielikuva Uunolle on KooKoosta syntynyt. Sitä markkinoinnilla pyritään muokkaamaan.
En ole käynyt Kouvolan katukuvassa arvioimassa KooKoota, mutta somessa seuran toiminta on edelleen jotenkin hajutonta, mitäänsanomatonta ja tavoitteetonta.
Bisneshai Välimaan eväät alkavat väistämättä olla syödyt. Haistakoon sonnan koko äijä.
Irtoliput näyttävät olevan samanhintaiset kuin esimerkiksi Porissa, jossa väkeä on käynnyt positiivisesti...
Kyllähän pelitapahtuman pitäisi olla enemmän show kuin jääkiekko-ottelu, että sinne yleisö saapuisi.
Hyvä on toki muistaa, että KooKoo voisi yhtä hyvin tehdä, kuten vaikka Mikkelissä tai muissa Liiga-paikkakunnilla ja ilmoittaa sen mukavan pehmitellyn lukeman kausikortit mukaan laskien. Eilenkin oltaisiin oltu yli 3500 ja taputeltu itseään olalle.
En tiedä millä perusteella kyseisen etuliitteen sain, mutta kommentoin vain kysymystäsi aiheesta miten KPL:n tekemä työ näkyy yleisömäärissä. Kerroin myös, mitä KPL tekee eritavalla muihin joukkueisiin nähden, positiivisesti. Sanoinkin, että asiat joita KPL on tuonut ottelutapahtumaansa, ovat jo liigassa itsestäänselvyyksiä.Ehkä kaikki tietävä @heisenberg196 osaa paremmin ottaa kantaa tähän Välimaata koskevaan aiheeseen liittyen KooKoon markkinointiin.Miten Välimaan kanssa pitäisi menetellä, jotta saataisiin kansa takaisin Lumon Areenalle ja kaikillle olisi kaikkea mukavaa happeningia ottelutapahtuman lomassa.
Mitä muuta souta olisi pitänyt olla Sumulaaksossa esim. La 23.9. KooKoo - Lukko -ottelun lisäksi? Mihin väliin se sou pitää sinne istuttaa? Ennen ottelua? Erätauoille? Ottelun jälkeen? Rakennapa sellainen paketti tähän viestiketjuun jossa olisi mielestäsi tarpeeksi kaikkea ..."että sinne yleisö saapuisi." Siis ihan konkreettinen käsikirjoitus sellaiselle ottelutapahtumalle, joka varmasti vetäsi tarpeeksi yleisöä. Eli avaa meille muille millainen tapahtuma on ..."enemmän show, kuin jääkiekko-ottelu..." ja mitä kaikkea se pitää sisällään. Valitettavasti Pelle Hermanni on jo kuollut.
Suomessa ylipäätään nähdään asia kun asia mieluummin negatiivisessa valossa kuin päinvastoin. Ajatellaan ehkä enemmän sitä mitä saadaan kuin että mitä ollaan valmiita antamaan. No, kohta joku sanoo että kun on lippu ostettu sille on oikeus saada vastinetta. On se niinkin toki, mutta silti kaipaisin kaiken negailun ja valittamisen sijaan positiivisempaa ja rennompaa ja kannustavampaa asennetta kaikin puolin, myös toki itseltäni.
Pentujen kanssa on melko raskasta olla erätauolla, jääkonekaan ei paria kymmentä minuuttia pyöri eikä lihistä niin kauan popsi.
Eikä tosiaan ole yhden seuran ongelma, mutta jos erätaukoja pidennetään niin kertokaa nyt seurat mitä vittua silloin pitäisi tehdä, jos ei aina voi olla kaljaa juomassa.
Kyselin yksityisviestillä samaa, mutta en saanut vastausta kysymykseeni.@Old Tom missä kohdassa vaadin lisää showta ja sirkustemppuja? Minä puhuin ottelutapahtuman näkyvyyden parantamisesta.