Tompan mielestä ei vaan ole mitään vilaa nykymenossa. Some on turhaa, markkinointi rautaa kuin Frederik konsanaan ja kuluttaja on tyhmä, kun ei osaa peleihin tulla. Kun KooKoota kritisoidaan, niin vastaus on "missä on KPL".
Jos en väärin muista, niin itse olet kehunut suu vaahdossa KPL:ää ja kehottanut KooKoota ottamaan mallia KPL:ltä. Kävitkö muuten itse tuolla KOUahead-tapahtumassa, kun olet ensimmäisenä KooKoota haukkumassa kyseisen tapahtuman johdosta. Ilmeisesti kävit, kun olet ensimmäisen haukkumassa ja arvostelemassa, joten voitko kertoa tarkemmin Henrik Forsbergin roolista tapahtumassa vai mistä taas tiedät, että kaikki KooKoon osalta meni taas päin vittua?
Jos KooKoo ei olisi ollut läsnä kyseisessä tapahtumassa, olisi
@teroz arvostellut KooKoota siitä, miksei osallistuta näihin tapahtumiin ja nyt kun osallistuttiin niin olikin väärin osallistuttu. Teki niin tai näin niin aina löytyy valitettavaa. Uskomatonta.
Ei osata tulla peleihin??? Ei nyt sentään liioitella. KooKoolla on liigan kymmenenneksi suurin yleisökeskiarvo. Vähemmän yleisöä keskimäärin on käynyt Jukureilla, Lukolla, SaiPalla. Sportilla ja KalPalla. HPK:lla ja JYP:llä ei juurikaan ole suuremmat yleisömäärät. Kyllä näihin liigan yleisömääriin vaikuttaa monet muut asiat huomattvasti enemmän kuin joku some-näkyvyys ja näitä asioita on käsitelty jo monessa viestiketjussa.