Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
"Yksi joukkue, monta tarinaa" taisi olla se kokonaisuudessaan. Ei mitään vittua.#yksijoukkue ???
Mitä tällä haetaan? Mitä tällainen tarkoittaa? Mitä Vittua???
"Yksi joukkue, monta tarinaa" taisi olla se kokonaisuudessaan. Ei mitään vittua.#yksijoukkue ???
Mitä tällä haetaan? Mitä tällainen tarkoittaa? Mitä Vittua???
"Yksi joukkue, monta tarinaa" taisi olla se kokonaisuudessaan. Ei mitään vittua.
Mitäs uutta haluat kuulla? Tänä vuonna mennän finaaleihin vai että ollaan varmasti sääleissä? Halautko katteettomia lupauksia vai mitä vittua sinä oikein juuri nyt odotat? Vai tahdotko, että jatketaan samaa mantraa "paremmin"? Ekkö se nyt saatana ole itsestäön selvyys, että yritetäön paremmin? Yksi joukkue, mknta tarinaa lupaa mielestäni lisää tarinoita. Toivottavasti KooKoo pitää tämän lupauksen ja tosissaan kertoo lisää tarinoita pelaajista, mikä on fässä hieman unihdettu. Älä nyt ala dumaamaan, kun oikeastaan ollaan vielä kaudessa 2017-2018. Toimisto ei ole vielä edes lomilla ja sinä täällä itket, mitrn paskasti toimisto tekee töitä ja mediatiimi kusee. Ehkä parempi, että heitetään sitten koko porukka kirves kaivoon, tää kausi on hävitty mediassa, kentällä ja katsomoissa. Soromnoo!No, kertokaa nyt sitten mitä tuolla iskulauseella oikein halutaan sanoa. Kertooko se jotain uutta? Onko siinä jotain kenties kekseliästäkin? Tuohan on täysi itsestään selvyys.
Voihan tuo nyt olla hivenen kekseliäämpi kuin Paremmin tai Entistä Paremmin. Ja voi olla etten ymmärrä näiden "ristikkojen" tai hässimistäggien merkitystä enkä siten käsitä miten näitä lausahduksia tulee keksiä.
Minä tulen ainakin muistamaan #nollajoukkue -teemani tarvittaessa. En minä niinkään välitä siitä mitä jotkut muut KooKoosta keksivät tai mihin tämän uuden iskulauseen kääntävät.
No, kertokaa nyt sitten mitä tuolla iskulauseella oikein halutaan sanoa. Kertooko se jotain uutta? Onko siinä jotain kenties kekseliästäkin? Tuohan on täysi itsestään selvyys.
Voihan tuo nyt olla hivenen kekseliäämpi kuin Paremmin tai Entistä Paremmin. Ja voi olla etten ymmärrä näiden "ristikkojen" tai hässimistäggien merkitystä enkä siten käsitä miten näitä lausahduksia tulee keksiä.
Minä tulen ainakin muistamaan #nollajoukkue -teemani tarvittaessa. En minä niinkään välitä siitä mitä jotkut muut KooKoosta keksivät tai mihin tämän uuden iskulauseen kääntävät.
Jos katsoit sen videon, niin siinä oli pelaajia, huoltajia, junnuja äiteineen, ravintola- ja tapahtumatyöntekijöitä, yrityskumppaneita ja faneja. Kaikista oli ilmoitettu lukumäärät, esimerkiksi junnuja on seuralla sen 800, yrityskumppaneita 650 ja ottelutyöntekijöitä 120.
Ja mikä näitä yhdistää? No KooKoo. Tarkoitus on havainnollistaa, miten monen ihmisen elämään KooKoo liittyy, ja mielestäni tässä on onnistuttu hyvin. Tottakai monet muutkin seurat ovat esitelleet verkostojaan samalla tavalla, mutta sillä ei ole mitään väliä, koska näkökulma on vahvasti paikallinen. Nämä lukuisat ihmiset tekevät yhdessä sen, mikä on KooKoo. Teemana on siis yhteisöllisyys ja yhteishengen nostattaminen.
Hashtagina #yksijoukkue on sikäli hyvä, että se on hyvin yleistajuinen, mutta sen käyttö on ollut Twitterissä tähän mennessä aika satunnaista. KooKoo pystyy siis omimaan sen helposti. Tuo hashtag jää myös hyvin ihmisten mieleen, toisin kuin #KeltaMustaValkeaKevät2018 -tyyliset kikkailut.
Seuralle annetaan kritiikkiä silloin, kun on aihetta, ja on sitä välillä ollutkin. Mutta tätä #yksijoukkue -teemaa en nyt pysty kyllä millään kääntämään kielteiseksi. On hyvä, että seura kokoaa omia joukkojaan näin näyttävästi, koska silloin se näyttäytyy ulkopuolisillekin kiinnostavana. Joku voi saada vaikka sellaisen hassun päähänpiston, että tulee peliin tai hakeutuu KooKoon toimintaan mukaan.
Allekirjoittanut selviäisi hyvin ilman tietoa siitä minkälaista lounasta jäähallilta saa. Voitaisiinko twitter-tilillä keskittyä itse joukkueen kuulumiesien viestimiseen/promoamiseen?
Itse en nyt ihan täysin ymmärrä, mistä tämmöinen ajatus kumpuaa, että KooKoolla olisi "kusi sukassa" jääkiekkoon liittyvissä asioissa.
KooKoolla on käsittääkseni harjoitukset alkaneet ihan suunnitelmallisesti ja ensimmäinen harjoituspeli pelataan ylihuomenna perjantaina.
Kirjoitus on hyvä mutta ei ole lätkäjoukkueen asia marssia pridekulkueessa.
Se on heidän asiansa, jos he niin kokevat. Sinun asiasi sen sijaan ei ole tulla kertomaan muille, mikä heidän asiansa on. Aika yksinkertainen juttu, loppujen lopuksi.Kirjoitus on hyvä mutta ei ole lätkäjoukkueen asia marssia pridekulkueessa.
Se on heidän asiansa, jos he niin kokevat. Sinun asiasi sen sijaan ei ole tulla kertomaan muille, mikä heidän asiansa on. Aika yksinkertainen juttu, loppujen lopuksi.
Mutta eikö se ole hyvä, että seksuaalivähemmistöt tuntisi itsensä hyväksytysti seurassaan, kun syrjintää edelleen esiintyy suhteellisen psljon, eikä pelaaja välttämättä pysty antamaan kaikkensa, jos ei tunne itseään hyväksytyksi? Eikö tämä ole asia mihin seurojen tulisi puuttua. Varsinikin junioritoiminnassa on hyvin tärkeää luoda pohjaa tulevaisuudelle ja erilaisuuden ymmärtämiselle. Se on sama, onko kyse erilaisen etnisen taustan omaavalla nuorella tai "poikkeavalla" seksuaalisella suuntautumisella, mutta jokaisen pitäisi tuntea itsensä kotoisaksi. Itse muditan, että kun 90-luvulla Venäjältä tuli paljon ihmisiä Suomeen ja heitä katdottiin kieroon ja me lapset ei sitä ymmärretty, kun vanhemmat puhui vielä ns ryssä-vihasta. Sekin on mennyt onneksi hyvin pitkälti ohi, mutta kyllä tuota erilaisuutta seksuaalivähemmistöillä kammoksutaan yllättävän paljon. Siksi tämä asia on edelleen asia mistä pitää puhua.On. Itse pidän urheilun vain urheiluna. Viihteenä. Jokainen saa toki toimia miten itse parhaaksi kokee.
ps. omassa tuttavapiirissä on myös homoja