Tännekin kirjoittaa melko paljon ei-Kouvolassa-asuvia KooKoo-faneja ja pitäneekin hieman tiedustella millaista vastaanottoa oma KooKoo-kannatuksenne on saanut, noh, missä nyt asuttekin? Itse tulee vaikutettua pääosin täällä Pk-seudulla ja esim. KooKoo-hupparia tulee kannettua aika useasti. En toki 24/7-fanikamaan pukeutuva suolaparoni sentään ole, mutta esim. kauppareissuille tai koiraa ulkoiluttaessa eksyy usein mustaoranssia päälle. Ilolla olen huomannut sen, että yhtään negatiivista kommenttia ei ole koskaan kuulunut, päinvastoin. Noin kerran viikossa tulee jotain "Hyvä KooKoo/Ensi vuonna liigaan"-tyylisiä huikkauksia ja aina välillä joku tulee juttelemaan enemmänkin Kymenlaakson helmen ylpeyden asioista, mikä on ihan mukavaa täällä suuressa ja tylyssä maailmassa. Tänäänkin tuli jauhettua pitkät jutut kesken kauppareissun mm. Ikan potkuista ja tämä noin viisikymppinen herrasmies oli ilmeisesti myös todellinen asiantuntia heittämällä hyvänonnentoivotusten jälkeen "Noh, tärkeintä on, että voitatte Jukurit"-kuitin.
Tässä nyt ei ole toki kysymys mistään varsinaisesta mediasta, mutta olen muillakin paikkakunnilla liikkuessa ollut aistivinani, että KooKoolla on nykyisin varsin positiivinen ja eteenpäin menevä imago yleisellä tasolla ja viime vuosien näkyvyys medioissa ei ole mennyt hukkaan. Tämä on mielestäni erittäin hienoa ja samalla myös tärkeää kehitystä, jos/kun KooKoo halajaa osaksi liigaperhettä tässä lähivuosina.