Sehän tässä onkin kummallista, että olen kuullut molempien osapuolten suunnalta saman suuntaista tarinaa.
Sitten sinun kannattaa luoda niiden tarinoiden pohjalta oma kanta asiaan. Itselläni on oma ja sen olen täällä tuonut esille niin sillä tasolla kuin näistä asioista on mielekästä täällä kirjoittaa. Ollaan siis vaan tyytyväisiä, että Suutarin terveys on nyt kuosissa ja mahdollistaa taas työnteon. En laita yhtään vastaan, että hän tekee sitä työtä Sportin eteen eikä KooKoon.
Mutta se tästä asiasta, koska näitä asioita ei kannata täällä käsitellä tämän syvällisemmin. Fakta on, että KooKoossa on koko työntekijäkaarti vaihtunut ja potkujakin on nähty. Nyt toivoittavasti meillä on kasassa (+kun uusi arkkinointipäällikkö saadaan) sellainen joukko, joka a) sitoutuu KooKooseen ja johon b) KooKoon johto voi sitoutua.
Kirjoituksestasi ei oikein voi päätellä kumpaa osapuolta pidät syypäänä työsuhteen purkuun? Yleensähän löydät vikaa KooKoon johdosta, mutta tässä tapauksessa on vaikea päätellä, koska toisaalta kirjoitit tuossa cottonmouthin lainaamassa tekstissä, että Suutari tuskin Vaasassakaan saisi olla vuotta pitempään. Myös Suutarin näytöt kyseenalaistit ja vihjasit, että ajaisi jonkun muun osapuolen etua kuin työnantajansa eli nykyisessä tapauksessa Sportin.
Sais olla vuotta pidempää? Se oli veikkaus, että Suutari tuskin on Sportin palveluksessa koko kautta, mutta katsotaan miten käy. Suutarin näytöt kyseenalaistin, koska en ole nähnyt häneltä mitään suuria löytöjä. Sen sijaan muutamassa kohdin mentiin vähän metsään. Ihan hyviä pelaajia tosin kaikki (poislukien Poutanen), mutta mielestäni nyt on ilman Suutaria saatu kasattua tasapainoisempi ja Kolekille sopivampi joukkue. Siksi minulla ei ole ikävä kyseistä kaveria.
Mitä taas tulee KooKoon johtoon niin kuten olet lukenut, olen löytänyt heistä vikaa, mutta myös antanut tunnustusta hyvin tehdystä työstä. Sinulta taas hyvin harvoin kritiikkiä irtoaa vaikka ihan nappiin hommat ei ole viime vuosina mennyt eri rintamilla. Mutta negatiivisista asioista jauhaminenhan onkin mustamaalaamista ja oman pesän likaamista. No linja se on tuokin, että purematta niellään kaikki mitä KooKoon johdosta syötetään. Go on KooKoo!