Mainos

Kokoomus

• 1 603 235
  • 13 116

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän elokuvan levityksen kieltoyrityksen syynä ole kaksinaismoraalin paljastuminen. Puolueelle on vain kiusallista, kun presidenttiehdokkaaseen suhtaudutaan kuin lenkkimakkaraan tai hampurilaiseen. Tuote kuin tuote.

Arvaukseni on, että joku tulee minua valistamaan, että kaikkihan näin tekevät. Jep jep!

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Puolueelle on vain kiusallista, kun presidenttiehdokkaaseen suhtaudutaan kuin lenkkimakkaraan tai hampurilaiseen. Tuote kuin tuote.

Ton Iltalehden pätkän mukaan tossa ei ole mitään kummallisia. Tuommosta pohdintaahan kampanjoiden taustaryhmät käy. Miltä mikin näyttää ja vaikuttaa, ketä saadaan tukemaan jne. Oisko pitänyt olla "ei aito" kameroiden takia? No ei siitä sit dokumenttia olisi syntynyt. En ymmärrä kokkareiden kiehumista lainkaan.. saati kohua (ellei tämä olekkin tarkoitettu mainokseksi jotta leffa tekee rahaa ja ehkä maksaa osansa vaalibudjetista?)

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Koita Dee kirjoittaa edes yksi politiikkaa tai suomalaista yhteiskuntaa käsittelevä viesti, johon et vetäisi Perussuomalaisia mukaan. Tämä olisi hyvä alku, sen jälkeen voitaisiin miettiä seuraavaa tavoitetta, mikä voisi olla jatkuvan mielensäpahoittamisen, "mut kun muutkin", vähentäminen. Voisit oppia oikeasti keskustelemaan...

Itse sinä taas syyttelet muita samasta mitä itse teet. Käyt aukomassa päätäsi persuketjussa milloin mistäkin, mutta kun joku kokkeli on framilla, niin vedät heti "mutku se ja se on kommunisti" ja mielensäpahoitus-kortit pöytään. Ja lopuksi aina yhtä ihana "et osaa keskustella"...

Yhtä uskottavaa meininkiä, kun Ilkka "Tuksun wannabe-puutarhuri" Kanerva ojentamassa Arhinmäkeä käytöksestä...

Raju kommentti Sauli Niinist - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Linkki Iltasanomiin.

Voi helvetti, kuinka tyhmä ihminen voi olla? Vastaus: Kirsi Piha.

Luuliko hän oikeasti, että noin herkullinen materiaali jätetään käyttämättä ja käsiin saadaan sopivasti EU-vaalien alla fantsuihana, kuuden vuoden kuuliaisuus-henkinen vaalimainos?

Bisnestä se Temonenkin tekee ja se taisi nyt oikeistotädeiltä unohtua....

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pitäisikö itkeä vai nauraa?

Jos minä olisin ehdokkaana jossain vaalissa, niin toivoisin omalta kampanjaryhmältäni juuri mahdollisimman kriittistä otetta, uhkakuvien selvittelyä, jopa kauhuskenarioiden läpikäymistä.

Olisi paljon huolestuttavapaa - ja ennen kaikkea täysin ammattitaidotonta - mikäli kampanjatoimistolla vain hymisteltäisiin ja puhuttaisiin mukavia.

Se vasta olisikin ollut yllätys, että kiivaassa vaalityössä kaikilla olisi kivaa ja ehdokas itse rentoutuneena hässäkän keskellä.

Koko "kohussa" ja kampanjaväen puheissa ei olekaan mitään yllättävää, normaalia vaalityötä. Itse olisin odottanut vielä paljon kovempaa kielenkäyttöä ja rutkasti enemmän erimielisyyksiä.

Toki sopii ihmetellä, miksi muutama kampanjoinnissa ollut on itse tehnyt kärpäsestä härkäsen, kun päin vastoin kannattaisi olla ylpeä ja onnellinen.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yläpesällä on nyt hieman valikoiva muisti.

Tarkistin tuon kohdan aamu-tv:n haastattelusta.

Sauli Niinistö ei ole vaatinut elokuvan hyllyttämistä vaan hän on vaatinut kuvatun materiaalin säilyttämistä joko Tuukka Temosen hallussa tai sen luovuttamista itselleen. Temosen puolesta materiaalin voisi tuhota, sitä ei enää tarvita.

Ilmeisesti näin kävi, kun aamukahvin ja -toimien lomassa lähetystä seurasin. Niinistö on siis vauhkoontuneena soitellut ja painostanut elokuvan tekijöitä luovuttamaan/poistamaan hänen voittoisan tennisottelunsa filmimateriaalin.

Niinistö-dokumentin tuottajayhtiön Bardy: Tarkistus eri asia kuin kielto-oikeus | Yle Uutiset | yle.fi

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Aleksi Bardy totesi Aamu-TV:n haastattelussa että tasavallan presidentti Saukki I on useampaan otteeseen soittanut kiukkuisia puheluita ja vaatinut leffan hyllyttämistä. Jos Halonen oli jalkaa lattiaan polkeva pikku-Myy, niin mikäs Dennis the Menace tää Niinistö sitten on? Paluu Kekkosen aikaan, myllykirjeitä odotellessa.

Saulihan on kulisseissa tiettävästi todella vittumainen ja pikkusieluinen henkilö. Huhujen mukaan vuoden 2006 presidentinvaalien alla Niinistön taustajoukoista otettiin yhteyttä vaalihaastattelutoimittajaan ja pyydettiin, että tsunamista selviäminen otettaisiin aiheeksi haastattelussa. Kyseinen toimittaja näki asian niin, että tässä nyt yritetään mainostaa ehdokasta tuolla ja jätti koko aiheen käsittelemättä haastattelussa. Tästä Sauli oli sitten suuttunut ja pistänyt kyseisen toimittajan boikottiin sekä soitellut vielä perään jonkinlaisia häirikkösoittoja. Tässä on yksi oiva esimerkki siitä, kuinka "hyvä tyyppi" tämä meidän oleskelupreseidentti oikein on.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmeisesti näin kävi, kun aamukahvin ja -toimien lomassa lähetystä seurasin. Niinistö on siis vauhkoontuneena soitellut ja painostanut elokuvan tekijöitä luovuttamaan/poistamaan hänen voittoisan tennisottelunsa filmimateriaalin...

Niinistö puhuu tuotantoyhtiön hallussa olevasta materiaalista, jonka hän ei halua, syystä tai toisesta, jäävän Bardyn haltuun. Bardy puhui haastattelussa tennisottelusta, joka oli kuvattu.

Minua ihmetyttää miksi Niinistö on joutunut soittamaan useamman puhelun, kun tuolla materiaalilla ei ole Bardyn omien sanojensa mukaan mitään merkitystä hänelle, hänen mukaan sen voisi vaikka tuhota.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse sinä taas syyttelet muita samasta mitä itse teet. Käyt aukomassa päätäsi persuketjussa milloin mistäkin, mutta kun joku kokkeli on framilla, niin vedät heti "mutku se ja se on kommunisti" ja mielensäpahoitus-kortit pöytään. Ja lopuksi aina yhtä ihana "et osaa keskustella"...

Käyn Perussuomalaisten ketjussa nykyään aika harvoin, koska keskustelu tuossa ketjussa on erittäin vaikeaa. En väittänyt Bardya kommunistiksi, totesin vain hänen vasemmistolaisen taustansa.

Kuten sanoin, on mielenkiintoista verrata Niinistön vaalikampanjasta tehtyä dokumenttia Rouva Presidentti -elokuvaan.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minua ihmetyttää miksi Niinistö on joutunut soittamaan useamman puhelun, kun tuolla materiaalilla ei ole Bardyn omien sanojensa mukaan mitään merkitystä hänelle, hänen mukaan sen voisi vaikka tuhota.

Minua ihmetyttää Bardyn tavoin, miksi presidenttin pitää vauhkona soitella useita kertoja yhtiön omaisuudeksi luettavan harmittoman sopimuksen mukaisesti kuvatun tallenteen hävittämiseksi/poistamiseksi. Jotenkin suhteetona, omituista, pikkumaista ja epäilyksiä herättävää.

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raju kommentti Sauli Niinist - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Linkki Iltasanomiin.

Voi helvetti, kuinka tyhmä ihminen voi olla? Vastaus: Kirsi Piha.

Luuliko hän oikeasti, että noin herkullinen materiaali jätetään käyttämättä ja käsiin saadaan sopivasti EU-vaalien alla fantsuihana, kuuden vuoden kuuliaisuus-henkinen vaalimainos?

Bisnestä se Temonenkin tekee ja se taisi nyt oikeistotädeiltä unohtua....

Itse tv- ja elokuva-alalla työskentelevänä voin vakuuttaa, että ainakaan näillä aloilla ei Temosen kannata jatkossa odottaa suurta menestystä. Luottamuksen yhteityökumppaneiden silmissä voi menettää vain kerran ja tämä on niin pieni maa, että maine leviää nopeasti. Iso moka Temoselta mielestäni.

Mitä Pihaan tulee, niin hänhän onnistui siinä tavoitteessa mihin hänet oli palkattu. Se on koko asiassa tärkein pointti.

Ja vastauksena Dee Sniderin kysymykseen, niin esimerkiksi Oinonen, Immonen, Hakkarainen, Eerola, Niikko ja Tossavainen ovat huomattavasti tyhmempiä kuin Piha :)

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minua ihmetyttää Bardyn tavoin, miksi presidenttin pitää vauhkona soitella useita kertoja yhtiön omaisuudeksi luettavan harmittoman sopimuksen mukaisesti kuvatun tallenteen hävittämiseksi/poistamiseksi. Jotenkin suhteetona, omituista, pikkumaista ja epäilyksiä herättävää.

Niinistö ei vaadi tallenteen hävittämistä/ poistamista vaan sen siirtämistä joko hänen itsensä haltuun tai Teemu Temosen haltuun. Temosen mielestä tallenteen voisi hänen puolesta tuhota.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotenkin suhteetona, omituista, pikkumaista ja epäilyksiä herättävää.

Miksi? Miksi on pikkumaista pyytää materiaali itselleen tai ilmeisesti luottamalleen henkilölle? Bardyn tyylistä päätellen minä pidän pyyntöä varsin ymmärrettävänä.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Itse tv- ja elokuva-alalla työskentelevänä voin vakuuttaa, että ainakaan näillä aloilla ei Temosen kannata jatkossa odottaa suurta menestystä. Luottamuksen yhteityökumppaneiden silmissä voi menettää vain kerran ja tämä on niin pieni maa, että maine leviää nopeasti. Iso moka Temoselta mielestäni.

Onpahan ainakin tyyli lähteä. Ei Suomessa liian usein tehdä kriittistä poliittista dokumenttia ja näistä puheista päätellen voin kyllä ymmärtää miksi. Nähdäkseni läpinäkyvyys ja esim. poliittisen vallankäytön näyttäminen sellaisenaan on ainoa keino mahdollisesti muuttaa pelin sääntöjä.

Näivettyneelle, mutta kaikkia miellyttävälle ja mukavan harmittomalle paskalle täältä vahva peukku alaspäin.

Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Loppuu se tarpeeton painostus, kun ei osata edes kivenkovana "bisnespuolueena" sopimuksia tarkistaa.. Ottakaa tämä hyvänä vaalimainoksena.., Kun tuon kummempaa presidentin "halveeraustta" ei rainasta löydy, niin pistäkää tekeleenne levitykseen, niin alamaisetkin näkevät, kuinka Saulista tehtiin jenkkityyliin herra tasavallan presitentti..;-D

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Itse ainakin tunnen Temosen edelleen Apulannan basistina. Nyt hän näyttää tehneen erinomaisen dokumentin (HS:n arvostelu) ja täten nousi kerralla 'tv-työläisestä' arvostetuksi ohjaajaksi. Enpä usko, että tämä uraa kääntää laskusuuntaan...

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ainakin tunnen Temosen edelleen Apulannan basistina. Nyt hän näyttää tehneen erinomaisen dokumentin (HS:n arvostelu) ja täten nousi kerralla 'tv-työläisestä' arvostetuksi ohjaajaksi. Enpä usko, että tämä uraa kääntää laskusuuntaan...

Jos Temonen on luvannut Tujuselle ja kumppaneille jotain, mutta myöhemmin pettänyt tämän lupauksen, hänen maineensa on varmasti saanut kolauksen. Mikäli Temosen tavoitteena on henkilödokumenttien tekeminen, maineen saamasta tahrasta voi olla haittaa. Tietysti, jos keskittyy luontodokumentteihin, luottamuksen menettämisellä ei ole niin suurta merkitystä.

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Temonen on luvannut Tujuselle ja kumppaneille jotain, mutta myöhemmin pettänyt tämän lupauksen, hänen maineensa on varmasti saanut kolauksen. Mikäli Temosen tavoitteena on henkilödokumenttien tekeminen, maineen saamasta tahrasta voi olla haittaa. Tietysti, jos keskittyy luontodokumentteihin, luottamuksen menettämisellä ei ole niin suurta merkitystä.

Pitää muistaa, että se lafka joka lähinnä Suomessa tekee/tilaa luontodokkareita on YLE. Nelonen ja Maikkari pääasiassa ostavat tuotantonsa ulkomailta.

YLEn toimari Kivinen on Kokoomuksen valinta.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Niin, Temonen on siis rikkonut Tujusen mukaan heidän suullista sopimustaan, jonka olemassaoloa Temonen ei kaiketi ole missään myöntänyt. Ja tästä porukka vetelee johtopäätöksiä, että Temosen ura elokuva-alalla on ohi. Tulee vähän mieleen se Kari Jalosen ja Pelicansin tapaus, jolloin pelsufanit epäilivät, että Jalonen ei koskaan enää tule Suomessa valmentamaan. Ja kukas se Leijonien koutsina keväällä aloittaakaan?

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, Temonen on siis rikkonut Tujusen mukaan heidän suullista sopimustaan, jonka olemassaoloa Temonen ei kaiketi ole missään myöntänyt. Ja tästä porukka vetelee johtopäätöksiä, että Temosen ura elokuva-alalla on ohi. Tulee vähän mieleen se Kari Jalosen ja Pelicansin tapaus, jolloin pelsufanit epäilivät, että Jalonen ei koskaan enää tule Suomessa valmentamaan. Ja kukas se Leijonien koutsina keväällä aloittaakaan?

Kaikella kunnioituksella Pelsuja kohtaan, mutta kyllähän kokkareilta löytyy vähän enemmän habaa...

Mutta lähinnä mietin sitä, että Temosen maine on mennyt oharin takia. Tietysti päätöksen siitä minkälainen dokkarista tuli on elokuvan tuottajalla. Tyhmää oli Kokoomukselta se, että eivät laittaneet veto-oikeutta kirjallisena sopimukseen.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kaikella kunnioituksella Pelsuja kohtaan, mutta kyllähän kokkareilta löytyy vähän enemmän habaa...

Ai siis että Kokoomus tietoisesti tuhoaisi kokoomuslaisen ihmisen uran elokuva-alalla? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai siis että Kokoomus tietoisesti tuhoaisi kokoomuslaisen ihmisen uran elokuva-alalla? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Se on vain omaa spekulaatiota. Varmaa on vain se, että Temonen on tällä hetkellä puolueessa erittäin epäsuosittu. Onnea tuleviin vaaleihin.

Viimeksi muokattu:

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy