MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Stubbin aika on toivottavasti pian ohitse, mutta Harkimo ei ole ratkaisu. Peräänkuulutan Harkimon jaksamista ja osin myös komptenssia potentiaalista pääministerin pestiä ajatellen. Vaikea kuvitella Harkimoa kiertämässä maakunnissa "kuuntelemassa kenttää".
Toivottavasti Vapaavuori pelastaa koko puolueen.
Jos Sipilä saa Kepun maakuntamallin läpi, niin kysehän on kepulle historiallisesta koijauksesta ja Sipilä onnistuisi toteuttamaan kepun pitkäaikaisen haaveen. Ei siinä, että itse tätä toivoisin, mutta ihan menestyksekästä toimintaa.
Ei kai tämä sinua haittaa, kun olet itsekin tätä nykyä kosmopoliitti maailmanmatkaaja ja kierrät ympäri planeettaa mm. Globaalisti merkittävissä urheilutapahtumissa. Kyllä sullakin siellä pussinpohjalla löytyy.
Toivottavasti Vapaavuori pelastaa koko puolueen.
No eikös meillä ole jo se suuri muutös käynnissä, kun pääministerinä on insinööritoimitusjohtaja ja miljonääri Juha Sipilä? Ainakaan itse en ole kovin vakuuttunut tästä muutoksesta. Osmo Soininvaara totesi jo ajat sitten, että yritysmaailman huipulta politiikkaan siirtyneiden näytöt useimmiten jäävät surkeiksi. Case Sipilä vain vahvistaa Oden näkemyksen oikeellisuutta.
Jos Sipilä saa Kepun maakuntamallin läpi, niin kysehän on kepulle historiallisesta koijauksesta ja Sipilä onnistuisi toteuttamaan kepun pitkäaikaisen haaveen. Ei siinä, että itse tätä toivoisin, mutta ihan menestyksekästä toimintaa.
Hjalliksella on käsittääkseni ollut korkea elintaso koko ikänsä. Voineekin siis sanoa, että hän oli jo pikkulapsena helvetin taitava raha-asioissa, sillä lelut oli aina vimpan päälle ja vaatteet vähän parempaa seppälää.
Ei kai tämä sinua haittaa, kun olet itsekin tätä nykyä kosmopoliitti maailmanmatkaaja ja kierrät ympäri planeettaa mm. Globaalisti merkittävissä urheilutapahtumissa. Kyllä sullakin siellä pussinpohjalla löytyy.