Mainos

Kiusallisia tilanteita arkielämässä

• 46 061
  • 152

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haa, Carloksen kertomuksesta tuli mieleeni tämä:

Muutama vuosi sitten oltiin vaimon kanssa paikallisessa Tokmanni-ketjun liikkeessä, en muista mitä ostamassa, mutta ainoa tuote jonka kanssa lopulta kassalle päädyttiin oli tämmöinen possu-purulelu vanhempieni koiranpennulle. Se piti puristettaessa röh-röh-ääntä ja sitä innokkaasti koko kauppareissun ja kassajonossa myös puristelin. Vielä hihnalle laskiessa röhnöttelin, koska olen vaan niin helvetin hauska jätkä. Siinä sitten ensikatsahdus kassahenkilöön, jolla on varmasti possumaisin hajuelin, mitä ihmisolennolla on koskaan tavattu, siis aivan absurdin näköinen ihminen. Hän, mutta niinku enemmän possun näköinen. Koko tilanne tuntui kuin olisin jossain Pikku-Britannian sketsissä. Sori.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seksiin liittyvistä asioista useita viestejä, mutta kukaan ei ole nostanut esiin sitä kuinka kiusallista oli kun olisi pitänyt panna parastaan mutta ei seisonut koska jännitti/oli niin kännissä tms.
Koskaan en muista jännittäneeni naisjuttuja, mutta hitto kännissä ei seiso. Yhdenkin huvittavan tapauksen muistan. Joku teinityttö oli mun kämpillä ja jokusen drinkin jälkeen kuteet veke ja päällekkäin. Hitto vaan kun sitä puolivelttoa ei meinannut saada sisään. Sentin tai max. kaksi upposi ja loput oli haitarina ulkopuolella. No jonkun aikaa siinä yritin sitä löysää sisään survasta, mutta ei tullut mitään. Hiemanhan tuo saattaa olla nolo juttu miehelle, mutta mitä sitten tapahtuikaan. Tyttö sanoi että "joo sori mä oon vähän tiukka", ja mä sitten siihen että "niin ootkin", nousin ylös ja vedin farkut jalkaan. Kurkofiilis.

...
Eräs Sunnuntai-ilta tulin isäni kyydillä kämpälle, kun oli viikonlopun viettänyt kotipaikkakunnallani. Isäni auttoi sitten kantamaan tavaroita sisälle ja kun pääsimme eteiseen kuului kämppäkaverini huoneesta vaimeahko vinkuminen. Tässä vaiheessa isäni kysyi: "onko sillä kämppäkaverilla koira".
Pudistin päätäni " ei ole ei"
Menimme isän kanssa huoneeseeni ja tämä vaimea vinkuminen voimistui voimistumistaan, he eivät siis olleet kuulleet meidän kotiin tulemista.
Siinä oli ensimmäinen kiusallinen hetki, kun isän kanssa tuota kiimaa kuunneltiin. Isällinen neuvo lähtiessä oli "laita vaikka musiikki soimaan".
Joo opiskelijasolussa oli kivaa. Välillä jopa tuli seksissä pidettyä normaalia suurempaa ääntä, ihan vaan että kämppis kuulee. Puolin ja toisin tuota varmaan tapahtui. Ja tytön lähdettyä piti mennä viemään sormet kämppiksen nenän alle, "haistas noita". Hitto mulla on ikävä niitä aikoja.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Joskus oltiin kaveriporukalla viettämässä alkoholipitoista iltaa kaverin luona. Yhden kaverin tyttöystävä oli myös käymässä kaverinsa kanssa. Tämä mukana ollut kaveri ei todellakaan ollut mikään missi ja vähän outo luonteeltakin, ja osa porukasta tämän tyypin tiesi myös entuudestaan. No tämä kaksikko sitten lähti, ja joku heitti jonkun alatyylisen kommentin tästä rumasta lähteneestä. Joku hauska läppä siitä lähti liikkeelle ja kaikki antoivat tulla kekseliäimmät alatyyliset ilmauksensa mitä naisen luonteesta ja ulkonäöstä voi keksiä. Tätä paskaa huumoria kesti pienen hetken kunnes joku veti vessan eteisen vieressä olevassa vessassa. Koko porukka hiljeni kuin seinään, ja vessasta tuli ulos tämä kaverin tyttöystävä. Hänen kaverinsa oli tietenkin jäänyt odottamaan vessan ulkopuolelle ja totesi lähtiessään: "Kiitti vitusti".

Jumalauta, että nolotti. Vieläkin tulee pieni puna kasvoille kun asiaa muistelee. Onneksi ei tarvitse olla ko. tapauksen kanssa koskaan missään tekemisissä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Eräs sukulaisnainen kertoi vastaavanlaista juttua. Hän oli ollut Hong Kongissa jossain hississä, kun samaan hissiin oli tullut kaksi suomalaista miestä. Alkaneet siinä sitten normaaliin miehiseen tapaan; Panisitko? -Panisin. Vähän lattaperse mutta ihan hottis, jnejnejne. Hissistä poistuessaan sukulaisnainen tuumasi vain että -Anteeksi, mä jään tässä". Oli kuulemma kaverit jääneet hiukan monttu auki hissiin.

Tämänkaltainen juttu tapahtui itselleni (ja kaveriporukalleni) Lontoossa junassa joskus 70-luvulla. Intouduimme arvostelemaan vastapäätä istuvan ihan asiallisen näköisen naishenkilön ulkomuotoa ja oletettuja henkisiä ominaisuuksia kohtuu ronskiin sävyyn - eihän se nyt mitään voinut ymmärtää, vieraskielinen...
Nainen joko sai tarpeekseen jutuistamme tai sitten hänen päätepysäkkinsä tuli oikeasti jossaain vaiheessa ja lähtiessään hän sanoi meille selvällä suomenkielellä:
"Kiitos seurasta, pojat"
Noh, tilanne meni nolojen naurahdusten kera ohi, aika nopeastikin, mutta sen verran otin opikseni, etten ole liiemmin sortunut ennakoimaan toisten kansallisuutta/kielitaitoa vastaavissa tilanteissa - juurikaan...

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Pari kertaa olen käynyt Levillä hiihtelemässä, mutta en mene enää. Joka saatanan vastaantulija tervehti (minä en). Vaikka yritin katsoa poispäin, ja näyttää vittumaista naamaa. Oli aika kiusallista. Päättelin, että nuo pösilöt on varmaan helsinkiläisiä.

Tuo on hyvin yleistä joka puolella Lappia. Varsinkin jossain Kilpisjärvellä tai muualla oikeassa Lapissa patikoidessa käytännössä jokainen vastaantulija jää juttelemaan jotain. Varsinkin, jos on itse myös vähän suulaampaa sorttia. Ainoa poikkeus ovat oikeastaan norjalaiset, joilla on niin paljon vauhtia, etteivät ehdi paljon pysähtelemään. Itse en oikein ymmärrä, mikä siinä tervehtimisessä on sitten niin kamalaa? Ehkä jossain syrjäisellä rannikkoseudulla tai muissa mukasuurissa kaupungeissa eletään omaa elämäänsä ja katsellaan niin paljon maahan kuin mahdollista. Asiakaspalvelijatkin ovat neekereitä, eivätkä ymmärrä mitään tervehdyksiä.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainoa poikkeus ovat oikeastaan norjalaiset, joilla on niin paljon vauhtia, etteivät ehdi paljon pysähtelemään.

Se mitä itse olen varsinkin Norjan lapissa norjalaisiin törmännyt, niin kyse ei ole kyllä kiireestä vaan siitä, että heitä vituttaa se, kun suomalaiset tulee heidän mailleen. Harvinaisen vittumaista porukkaa suurin osa heistä. Joukossa on toki poikkeuksia, mutta tällaisen havainnon minä olen norjalaisista heidän omalla maallaan saanut.
Onhan niitä tarinoita kuinka suomalaisissa kilvissä olleiden autojen renkaiden taakse laitetaan naulat odottamaan, että suomalaiset lähtee kala-apajiltaan kotiin päin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Ehkä jossain syrjäisellä rannikkoseudulla tai muissa mukasuurissa kaupungeissa eletään omaa elämäänsä ja katsellaan niin paljon maahan kuin mahdollista. Asiakaspalvelijatkin ovat neekereitä, eivätkä ymmärrä mitään tervehdyksiä.
Mutta miksi ihmeessä sitä tervehtisi jotain tuntematonta vastaantulijaa, joihin törmää noin miljoona kertaa päivässä. Täällä kaupungissa näkee usein niitä esim. bussikuskeille tervehtiviä maalaisia. Luulevatkohan ne että se on sama juttu kuin jossakin maaseudulla vai mitä häh. Maassa maan tavoin sanon mä. Ei täällä kannata mitään outoja tapoja harrastella, varsinkaan sen takia että jossakin tundralla tai missä lie poronhoitoalueella harrastetaan niin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämänkaltainen juttu tapahtui itselleni (ja kaveriporukalleni) Lontoossa junassa joskus 70-luvulla. Intouduimme arvostelemaan vastapäätä istuvan ihan asiallisen näköisen naishenkilön ulkomuotoa ja oletettuja henkisiä ominaisuuksia kohtuu ronskiin sävyyn - eihän se nyt mitään voinut ymmärtää, vieraskielinen...

Minä olen ollut tämänkaltaisen tarinan nainen kun matkustin maahan, jossa erottaudun ulkonäköni puolesta paikallisesti, mutta puhun erinomaisesti kyseisen maan kieltä.

Pari vastaantullut paikallista miestä kommentoi todella ronskiin sävyyn rintojani, luullen, etten ymmärrä sanaakaan. Menivät aika hiljaisiksi ja luikkivat karkuun, kun aloin pitää perusteellista ripitystä kohteliaista käytöstavoista paikallismurteella, sanojani tai äänenvolyymia sen suuremmin säästelemättä.

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Noh, tilanne meni nolojen naurahdusten kera ohi, aika nopeastikin, mutta sen verran otin opikseni, etten ole liiemmin sortunut ennakoimaan toisten kansallisuutta/kielitaitoa vastaavissa tilanteissa - juurikaan...

Samantyyppinen juttu sattui minulle, kun olimme parin kaverin kanssa Innsbruckissa ja ostamassa lippua Nordkettenbahnille. Meitä edellä oli ruotsalainen isä poikansa kanssa ostamassa lippuja samaiselle köysiradalle. Kommentoimme jonossa melko isoon ääneen sveapappan helvetin isoa nenää ja järkyttävän kokoisia sieraimia tyyliin "joku on varmaan fistannut tuota äijää nenään, kun on niin saakelin isot sieraimet".

Eipä siinä mitään, tuli meidän vuoro ostaa liput ja saatuamme tiketit tämä samainen fistipappa tulee tuohtuneena paikalle. Tämä toteaa meille murtavalla suomella viitaten lipunmyyjään: "Saatanan pässinpää ei antanu meille kuin yhden lipun!". Samantien tuli pari vaivaannuttavaa vilkaisua kavereiden kesken ja olin kuulevinani hetken aikaa sirkkojen siritystä ja näkevinäni risupallon pyörivän kohtauksen ohi. Parin sekunnin hiljaisuuden jälkeen me kaikki kolme revettiin nauruun toivoen, että ruotsalainen ei ymmärtänyt kaikkea mitä höpöteltiin. Taisi svenssoni hieman ihmetellä.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Nauruista...

Tuli mieleen vielä yksi. Kun aikoinaan kauan sitten odotimme esikoistamme ja osallistuimme neuvolan synnytysvalmennukseen, jossa ryhmässä oli varmaan joku 6-7 pariskuntaa mukana samassa tilanteessa.

Tulin ensimmäiseen tapaamiseen kiireisen työpäivän jälkeen muutaman minuutin myöhässä ja jotenkin herkkässä mielentilassa. Ensimmäisenä numerona oli jonkun 1980-luvulla tehdyn valmennusvideon katsominen. tämä tapahtui kaikessa hiljaisuudessa ja hartaudessa. Kyseinen VHS-video naurettavuudessaan sai kliimaksin kun siinä alettiin puhumaan naisen alapäälihasten vahvistuharjoituksista mm. esimerkillä jossa ehdotettiin naisen ajattelevan appelsiiniä ja sitten "haukkaavan" alapäälihaksillaan siitä lohkon kerrallaan. Tökerössä 1980-animaatiossa sitten appelsiinilohkot TVn kuvaruudulla hävisivät yksi kerrallaan...Nauratti aivan vitusti ja holtittomasti täysin hiljaisessa huoneessa, jossa muut tuntemattomat pariskunnat ja neuvolan mamma katselivat vaivautuneena kyseistä videota. Tungin kynsiä kynsieni alle, purin huulta ja satutin itsäni aivan tolkuttomasti yrittäessäni pidätellä huutonauruani.

Vieläkin naurattaa kun ajattelen tuota tilannetta. Jos tuon videon jostain vaan saisi...buhahaha.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mutta miksi ihmeessä sitä tervehtisi jotain tuntematonta vastaantulijaa, joihin törmää noin miljoona kertaa päivässä. Täällä kaupungissa näkee usein niitä esim. bussikuskeille tervehtiviä maalaisia. Luulevatkohan ne että se on sama juttu kuin jossakin maaseudulla vai mitä häh. Maassa maan tavoin sanon mä. Ei täällä kannata mitään outoja tapoja harrastella, varsinkaan sen takia että jossakin tundralla tai missä lie poronhoitoalueella harrastetaan niin.

Tuntemattomien vastaantulijoiden tervehtimistä en myöskään ymmärrä, mutta bussikuskit ovat kuitenkin jonkin sortin asiakaspalvelijoita, jolloin molemminpuolisen tervehtimisen pitäisi olla aika pitkälle automaattinen juttu. Tosin mitä on kuullut juttuja pääkaupunkiseudun bussikuskeista, niin aika kusipäitä tuosta porukasta tuntuu löytyvän roppakaupalla.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pari vastaantullut paikallista miestä kommentoi todella ronskiin sävyyn rintojani, luullen, etten ymmärrä sanaakaan.
Nyt sitten jo vähitellen niitä kuvia tarinan tueksi, muuten ei uskota sanaakaan.
Kyllä näin on. Jos noiden miesten fotoja ei ala kohta löytyä kaikkien nähtäville, niin jo on kumma.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllä näin on. Jos noiden miesten fotoja ei ala kohta löytyä kaikkien nähtäville, niin jo on kumma.

Olen pahoillani, mutta en siinä ripittäessäni ehtinyt kaivaa kameraa laukusta :(

Videomateriaalinahan tuo kohtaus olisi tietysti parhaimmillaan.

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tutun tutun tutun tutulle kävi näin. Kävi ihan oikeasti.

Oli menossa vaimonsa kanssa kauppaan ja pysäköi autonsa parkkipaikalle. Mies ei kuitenkaan lähtenyt vaimon seuraksi sisälle, vaan jäi ulos polttelemaan tupakkaa. Siinä poltellessaan huomasi vähän matkan päässä samanlaisen tila-auton, jollaista oli itsekin katsellut. Mies meni sitten lähemmäs tutkimaan autoa ja potkimaan renkaita. Siinä poltellessaan kiersi vielä auton pari kertaa ympäri. Lopulta päätti vielä kurkata sisätiloja, jotta saisi paremman käsityksen mallista. No, autossa oli tummennetut lasit, joten joutui työntämään naamansa lasiin kiinni, jotta näki sisälle. Kun sitten sai nenänsä litistettyä lasiin, niin huomasi että kappas perkule, takapenkki on täynnä porukkaa.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Viimeksi tänä aamuna bussissa. Vanhempi ja huonokuntoisempi mieshenkilö astuu sisään bussiin. Bussi lähtee heti liikkeelle ja tämä ukko lähtee huojumaan kohti aikomaansa paikkaa. Tuntuu olevan kaatumaisillaan jokaisella askeleella - mutta silti hänen pitää horjua sinne bussin perälle asti vaikka tilaa olisi istua lähemmäskin etuovea. Olo on kovin kiusaantunut sitä tilannetta seuratessa. Tekee mieli sanoa: Istu nyt herrajumala mies ennenkuin loukkaat itsesi.

Jeffrey

Jäsen
Tässä nyt viimeisen vuoden sisään muistuu kaksi erittäin kiusallista tilannetta tosielämästä! Nooh, onneksi kaikelle voi nauraa jälkikäteen, mutta tässäpä näpä.

1. Paskat housussa

Viime syksynä oltiin kavereiden kanssa aika kosteissa tunnelmissa Helsingin keskustassa, kännin puolesta ei kuitenkaan mitään sen kummempaa. Baarista lähdettiin sitten vähän ennen pilkkua, kaverit etelämmäksi, minä länteen. Elielin aukiolle saavuttuani huomasin, että seuraava mahdollinen yöbussi menisi neljältä, noin puolen tunnin päästä. Vähän kuitenkin vatsassa kurni, joten sokoksen mäkkäriin menin tätä tarvettani tyydyttämään. Sain ateriani (tuplaQP) tarjottimelle ja suuntasin lähimpään vapaaseen paikkaan. Neljän istuttavassa pöydässä istui jo valmiiksi pari nuorta nättiä daamia, ja minä istahdin kohteliaasti heidän seuraansa. Söin ateriani, ja vielä jäi vartin verran aikaa bussiini, joten päätin daameja siinä hieman naurattaa. Noh, meni muutama minuutti kunnes vatsastani mouraisi tavalla, jota ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut. Kuitenkin jollain ihmeen kaupalla, vanhoilla maalivahdin reflekseillä, sain pidettyä verkkoni puhtaana. Tästä kuitenkin viisastuneena kiitin daameja nopeasti seurasta ja katosin yön pimeyteen.

Päästyäni ulos tuosta helvetin loukusta oloni kuitenkin jällein parani, joten päätin jatkaa matkaani yöbussille, ja sen turvin kotiin. Oopperan pysäkin kohdalla kuitenkin tunsin taas tuskastuttavaa painetta, "no eihän sitä aikuiselle miehelle voi paska tulla housuun" -ajattelin. Ehdittiin tullinpuomin pysäkille kunnes tajusin, että nyt on pakko jäädä pois! Siirryin satakunta metriä homometsään päin, aikeenani tehdä tarpeeni läheiseen puskaan. En tiedä mitä laki sanoo julkiselle paikalle paskantamisesta, mutta ainakaan pissata ei saisi samalla. Ei muuta kun sopivan puun luokse, ja intistä opittuun takanojapaskaan. Tässä vaiheessa paine vatsassani oli jo kasvanut epäinhimilliseksi! Juuri samalla kun sain vyöni auki, poliisiauto ajoi viereistä tietä ohitseni. Poliisien mentyä ohitseni, oli kuitenkin jo liian myöhäistä. Lämmin aalto pulppusi farkkujen sisäpuolelle, haisten samalla joltain kalmiston, rikki-vety ämpärin ja mädäntyneiden kalanraatojen sekoitukselle. Ei helvetti, ajattelin. Ei kai sitä voi enää tässä paskat housuissa seuraavaan dösäänkään mennä, tuskin taksitkaan kyytiin ottaa. Tilannetta ei helpottanut ollenkaan se, että kotiini oli matkaa vielä noin kahdeksan kilometriä, ja oli jotakuinkin syksyn ensimmäinen pakkasyö vihmovine räntäsateineen. Kaiken lisäksi minä haisin helvetin pahalle, ja paskakin alkoi pikkuhiljaa jäätyä housuihini.

Eikai tässä auttanut muu kuin lähteä kävelemään kotiijn, matka tulisi olemaan pitkä, ja tuskainen. Pääsin ehkä noin puolimatkaan, kunnes jäätyneestä paskasta kangistuneet housuni, sekä ylitsepääsemätön paskanhaju teki tehtävänsä, en jaksaisi enenpää! Mietin päässäni kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi, kunnes tyydyin nielemään miehisyyteni. Kaivoin paskaisen puhelimeni etutaskusta ja soitin noin kello 05.30 äidilleni, "äiti nyt on tosi paha paikka! tuu hakee mut täältä, ja ota pari jätesäkkiä mukaan!

Äiti kuitenkin saapui kuin saapuikin paikalle. Hetken ihmeteltyään antoi minulle jätesäkit avoimesta ikkunasta. Sanoin odota, ja katosin jällein pimeyteen. Menin läheiseen pusikkoon jossa riisuin kaikki napani alapuolella olevat asusteet jätesäkkiin. Asetin paitani vyötärölle, takin päälle, ja avoin jaloin hipsin takaisin autolle. Saavuttuani autolle asetin toisen jätesäkin istuimelleni, sanoin äitille, että kakat ne tuli housuun, vie mut kotiin. Mutsi nauroi mulle koko matkan, ja vannotutti menemään lääkäriin asiaa selvittämään. Kotiin päästyä sitten suihkuun, ja jätesäkin sisältö kokonaisuudessaan pesukoneeseen "hard wash".

Noh, asia ei ole vielä tähän päivään mennessä selvinnyt, mutta pidättää ei enää uskalla. Jostain syystä, äiti tuo kuitenkin edelleen kasan maitohappobakteereita joka viikonloppu. Onneksi sitä kuitenkin oli kännissä, ja luonteeltani olen kuitenkin sellainen, että tuostakin tapauksesta pystyi jotain positiivista kampeamaan.

2. Kondoomi sade

Tämä tarina on huomattavasti lyhyempi, mutta ehkä se kiusallisempi.

Aika paljon kuljen kaukojunilla, koska opiskelen toisella paikkakunnalla. No, mutta kerranpa se kävi näin.

Olin jo pakannut laukkuni ääriään myöten täyteen, ja olin valmiina lähtöön. Junani lähtisi noin 20 minuutin päästä, joten tiesin jo että kiire tulee. Viime hetkellä ennen lähtöä tajusin, että en ole varma onko laukussani kondoomeja Helsingin reissua varten. Tajusin myös, että se on pakattu niin tiiviiksi, että tarkistaminen olisi mahdotonta. Kaivoin kaapista nopeasti nyrkillisen irtokondoomeja, ja sulloin ne takkini povitaskuun. Ja ei muuta kuin kiireen vilkkaa juna-asemalle!

Saavuin junalle juuri parahiksi ennen junan lähtöä, asemalle laukatessa oli kuitenkin tullut järjettömän kuuma. Menin junaan paikalleni, ja lähes ääneen hihkaisin onnesta! Vuosi kaudet olen tätä junamatkaa kulkenut, mutta kertaakaan ei ole osunut vieruskaveriksi ketään viehättävää seuralaista. No, mutta nyt sellainen oli! Totisesti oli! Tajusin samassa juosseeni koko matkan asemalle, ja junavaunun lämmitys alkoi tehdä tepposiaan. Äkkiä ennen kuin suurempi hiki yllättäisi, otin takin päältäni, ja sinkautin sen hattuhyllylle.

Ehdin istuutua alas paikoilleni, ja kysäistä tytöltä, että minne asti olet menossa, kunnes juuri seuraavaa sanaani aloittaessa takkini povitaskun ote lipesi, ja kondoomit satoi yhtenä ruiskaisuna tuon tytön naamalle! Tässä vaiheessa en kyennyt sanomaan muuta, kuin että "sori, ei ollut tarkoitus", sulloin kondomini taksisin taskuun ja tähyilin muualle, joskos junasta löytyisi vielä toinen vapaa paikka.

No ei löytynyt! Siinä sitten naama punaisena istuttiin reilu neljätuntia kylki kyljessä. Jonkun vitsin yritin tapahtuneesta tytölle murjaista, mutta joko ei ollut huumorintajua, tai vitsi oli huono. Tästä tapahtumasta lähtien, olen iloinnut jos on saanut istua yksikseen penkkirivillä!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On tullut niin raskaita eriä kokemuksia, että minäkin.

Olin telttailemassa vuonna 2005 Provinssirockissa Marilyn Mansonin, Slipknotin ja Nightwishin persolla. Tietysti rynttääminen oli huomattavaa koko ajan. Menin ensimmäisenä iltana kuselle leirintäalueen bajamajaan. Kustessani tasapaino petti. Horjahdin voimakkaasti kohti bajamajan ovea selkä edellä ukseen. Ovi aukesi, ja lensin keskelle jalkakäytävää housut kintuissa. Kusi oli sentään katkennut pölähdyksen aikana; lepa oli kuitenkin ihmisten arvosteltavana, miehien ja naisien. Olin havaitsevani seuraavana päivänä virnuilevia naamoja, joiden silmät katsoivat ensin silmiini ja tämän jälkeen kohti paikkaa, jossa mulukkuni on.

Myöhemmin arvioidessani tapahtumaa oli tappaus vähän samankaltainen kuin sillä Nevyörkin miehellä, joka lensi keskelle rotuvaaria, ja jolla lemmentööti yhä toji.

Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä tekee äiti? Ottaa sulan tyttärensä kädestä ja jatkaa siitä mihin tytär jäi. Puolen minuutin päästä lopettivat ja avasivat siteet. Jumalauta, että hävetti! Äiti pyys halaten anteeksi ja lähti hekotellen huoneeseensa.
Anteeksi mitä että? Joko äiti ja tytär ovat kohtalaisen pervo kaksikko, joilla ei ole salaisuuksia ja jotka jakavat (näemmä) kaiken, tai sitten tytön äiti oli munaa(si) vailla.

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Anteeksi mitä että? Joko äiti ja tytär ovat kohtalaisen pervo kaksikko, joilla ei ole salaisuuksia ja jotka jakavat (näemmä) kaiken, tai sitten tytön äiti oli munaa(si) vailla.

Joko et älynnyt sarkasmia, tai sitten olen itse tyhmä kun menin virittämääsi lankaan, jonka tarkoituksena oli, että joku luulee sinun olevan tosissasi. Tästä voimme tehdä päätelmän, että jompi kumpi ei älyä sarkasmia.

Suosikkijoukkue
HIFK
Joko et älynnyt sarkasmia, tai sitten olen itse tyhmä kun menin virittämääsi lankaan...
Kyllähän tässä on kyse vain ja ainoastaan siitä, että oliko nimim. tulevaton tosissaan stoorinsa kanssa vai ei. Jos kyse oli kusetuksesta, niin buuuuu! Jos tarina on totta, niin en voi muuta kuin ihmetellä tuon "anopin" toimintaa.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat

Eihän tuo mitään pervoa vielä ollut, vähän vain kinkyä. Pervo käyttäisi koko kanaa.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
2. Kondoomi sade

Ehdin istuutua alas paikoilleni, ja kysäistä tytöltä, että minne asti olet menossa, kunnes juuri seuraavaa sanaani aloittaessa takkini povitaskun ote lipesi, ja kondoomit satoi yhtenä ruiskaisuna tuon tytön naamalle!...

Minulle on käynyt parikin kertaa sillä tavalla, että esim kaupan kassalla on lompakosta tippunut kortsu hihnalle.

Ei mitenkään verrattavissa sinun tilanteeseesi, mutta kiusallista oli joka tapauksessa.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minulle on käynyt parikin kertaa sillä tavalla, että esim kaupan kassalla on lompakosta tippunut kortsu hihnalle.

Minä olen ainakin pudottanut useita kertoja "huolimattomuuttani" tahallaan baaritiskille kondomin, jonka kääreissä lukee XXL. Tosin vain kerran on haluttu tulos saavutettu. Ja siis tämähän ei ole sidoksissa mitenkään meisselin kokoon, sillä myös pienimunaiset saavat samaa tavaraa kaupasta.

Suosikkijoukkue
HIFK
Höh, kortongin putoaminen lompakosta kertoo vain sen, että kyseessä on vastuullinen panomies. Kiusallistahan on nimenomaan se, kun meikäläisen lompakosta ei koskaan putoa yhtäkään kumia minnekään. Kassaneidot ja baariminnat odottavat varmuusvälineen mätkähtämistä tiskiin, mutta kun sellaista ei tulekaan, leimaudun välittömästi välinpitämättömäksi taudinkantajaksi. Siinä vaiheessa on turha yrittää selitellä, ettei lerppukullin kannata kumeja kanniskella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy