Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tästä tuli mieleeni itselleni sattunut vastaava tilanne, lajina vaan oli salibandy ja ykkös- tai kakkosdivari, aikaa tästä on jo sen verran, että ei voi varmaksi muistaa. Kuitenkin, olin velipojan kanssa katsomassa matsia ja kritisoin toisen joukkueen yhtä hyökkääjää, aika paljonkin, koska äijä pelasi ihan pisin vittua. Kritisoin toki muitakin, mutta tätä hyökkääjää erityisesti. Toisessa erässä äijä otti jo pelin kolmannen kakkosensa ja tästä sitten mainitsin tyypilliseen tapaani jotain, että "toikin läski vois vaihtaa sarjatasoa kun ei liike tänne riitä" tai vastaavaa. Vielä kun jäähyltä tultuaan kompastui kaukalon reunaan ja tärähti naamalleen, repesin nauramaan ja päivittelin, että "onko toi mörkö tosissaan? Miten se on päässy edes kokoonpanoon" jne. Tässä vaiheessa selkäni takaa poistui sellainen n. kolmevitonen ihan näpsäkän näköinen nainen jotenkin mielenosoituksellisesti tuhahdellen. Kysyin broidilta, että mikähän tuon ongelma oli. Vastaus kuului, että "Ai toi? Kai se kyllästy sun kuittailuun, se on ton *kritisoimani pelaajan nimi* vaimo". Olisin toivonut velimieheltä tuon tiedon julkistamista jo ensimmäisen, kohtalaisen miedon ko. pelaajaan kohdistamani kritiikkiryöpyn jälkeen.
Vaan eipä se mulle varmaan ollut niin kiusallista, kuin tälle vaimoihmiselle joka otti nokkiinsa, koska äijänsä ei osaa pelata salibandya ja minä kaikkien alojen ammattilaisena toin sen äänekkäästi esiin.