Tottahan tämä tarina on. Pidetään muut hassuttelut vaikka vitsiä pukkaa-topikissa! Kyllähän toi tytön äidin käytös oli aivan saatanan ihmeellistä itellenikin. Ainoa "järkevä" syy minkä olen löytänyt on jonkinlainen jään rikkominen, sillä emme jostain syystä puhuneet liki mitään toisillemme ja suhde oli kuitenkin jatkunut lähemmäs vuoden verran. Kuulostaa typerältä, mutta mitään muuta en ole hoksannut syyksi. Minkäänlaisia puuman elkeitä ei hänellä ollut koskaan mua kohtaan, enkä jostain omituisesta syystä koskaan ryhtynyt itse kyselemään äidin motiiveja. Ehkä sitten sairas huumorintaju.
Ja nyt nolottaa jo valmiiksi semmonen skenaario, että hyvinkin voi olla mahdollista että tämä silloinen tyttöystävä pyörii täällä jatkoajassa ja tunnistaa mut. Sen verran fanaattinen lätkäfani tämä likka on.
Siis eikö tyttö yhtään hävennyt äitinsä käytöstä tai edes pahoitellut tilannetta myöhemmin? Se on vielä ihan uskottavaa, että äiti toimii noin (sen verran perverssejä ne osaa olla), mutta se, että tyttö ei reagoi siihen mitenkään on kyllä outoa.