Sivistyksesi ontuu. YKn ihmisoikeuksien julistuksen on allekirjoittanut 197 maata.
Kenellä ontuu ja mikä. Viittasin luonnollisesti ihmisoikeusopimukseen vuodelta 1990, jonka on allekirjoittanut 57 maata.
Just se, jonka ensimmäinen artikla alkaa sanoin
"All human beings form one family whose members are united by submission to God and descent from Adam."
Kymmenes artikla kuulu näin:
"Islam is the religion of unspoiled nature. It is prohibited to exercise any form of compulsion on man or to exploit his poverty or ignorance in order to convert him to another religion or to atheism."
ja koko hoito päättyy rimpsuun.
"The Islamic Shari'ah is the only source of reference for the explanation or clarification of any of the articles of this Declaration."
Mutta kun vihaa (eikä noudata Jeesuksen käskyä rakastaa) niin vihaa. Vihalle sitten keksitään pseudosyitä, kuten viimevuosiadalla juutalaisten maailmansalaliitto jne. Vihalle on saatava syy, kun kukaan ei itsesään halua nähdä vihaavansa vain erilaisuuden pelosta.
Ei, et sää sitä ymmärrä. Olet uskossa vihaasi. Ja sen johdosta uskot kaiken roskan kritiikittömästi ja teet vihasi oikeutaaksesi loogisesti kestämättömiä yleistyksiä. Ja niitä ei sinulle voi korjata, koska uskosi on sokea.
... mutta toki tämä on väärä ketju, toisaalta niihin teidän' ketjuihin ei viitsi eksyä juurikin uskonnolisen asiaan suhtautumisen takia. Fakta kaikuu kuuroillr korville ja valheet toistetaan uskonkappaleina sivusta toiseen.
Onneksi vihaamalla ei tule onnelliseksi, sen jo Jessevainaa tiesi.
Minulla ei ole edelleenkään harmainta aavistusta, mistä uskosta sinä minulle ateistille taas kerran puhut. Se on kyllä totta, että olen hieman erilainen ateisti kuin sinä, joka tykkäsi aiemmin kovastikin siteerata Dawkinsia, kun hänen kohteenaan olivat kristityt. Minä puolestani pidän hänen tavastaan kritisoida kaikkia uskontoja samalla tavalla.