Kimmo "Kibe" Kuhta

  • 80 100
  • 401

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täältä iso käsi Kibelle. Kuten jo otteluketjuun laitoin, sata maalia ei ole mikään turha saavutus. Eiköhän IFK järjestä torstailla jotain pientä seremoniaa ottelun alkuun, ainakin toivottavasti.

Pärä muuten lähestyy samaa rajapyykkiä, en muista montako on vailla tällä hetkellä.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Suunnilleen 320 ottelua siihen meni, että 100 maalia tuli täyteen. Yksi rajapyykki meni näin rikki. Seuraavana vuorossa lienee yhden kauden syöttöennätys. Kaksi syöttöä ja se on siinä. Yhden kauden maaliennätys on myös lähellä. Siitä uupuu kolme. Yhden kauden piste-ennätyksen rikkominenkin on myös enää ajan kysymys, siitä puuttuu neljä pistettä.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
KIMMO KUHTA

325 Ottelua:
100 maalia + 70 syöttöä = 170 pistettä

Eli NOIN joka kolmannessa matsissa maali ja joka toisessa matsissa piste.
Ihan hyvät tehot, ajatellen alkuvuosien peliaikaa...
Sata maalia , hieno saavutus!

ONNITTELUT KILLE!!!
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Loistavaa Kibe!!!

Eli kyllä täältäkin tulee lämpimät onnittelut Kibelle! Varsinkin kun äijä on tehnyt kaikki maalinsa punapaidassa! Aika harvinaista nykyaikana. Mutta toivottavasti maaleja tulee vielä paljon lisää ja ennenkaikkea samaa 100 % taistelua joukkueen eteen, jossa Kibe on loistava!! Onnea vielä kerran!
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Viestin lähetti Senior
Miksi?

Tuskin Isakssonin tarvii tuohon vastata... Jos ei jostain pelaajasta pidä, niin siitä ei vaan pidä! Itse en voinut koskaan sietää Pekka Tuomistoa. Olkoonki että pelas Penan suosikkina vuosista toiseen maajoukkueessa ja IFK:ssa hyvin... Paska mikä paska, se on mielipiteeni, enkä sitä muuta. Enkä ala sitä sen kummemmin selittää, eipä Isakssoninkaan tarvitse. Ne argumentit tuli jo tuolla aikasemmin..
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Onnea vaan Kibelle täältäkin! Ennen kauden alkua olin varma että pisteitä ropisee(nythän se on helppo sanoa) mutta on tämä silti yllätys.
Tänäänkin Lappeenrannassa #9 oli liekeissä.Toivottavasti äijä pysyy terveenä niin keväällä nähdään mikä on sijoitus pistepörssissä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Nickelbacl
Tuskin Isakssonin tarvii tuohon vastata... Jos ei jostain pelaajasta pidä, niin siitä ei vaan pidä! Itse en voinut koskaan sietää Pekka Tuomistoa. Olkoonki että pelas Penan suosikkina vuosista toiseen maajoukkueessa ja IFK:ssa hyvin... Paska mikä paska, se on mielipiteeni, enkä sitä muuta. Enkä ala sitä sen kummemmin selittää, eipä Isakssoninkaan tarvitse. Ne argumentit tuli jo tuolla aikasemmin..

Sellaista se valitettavasti on.Selänne,Niinimaa,Kariya....Ääääh
listasta tulee lähes loputon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa kohta Columbus kutsua tai mikälie Minnesota.

Mutta onnea Kotikissalle! 100 häkkiä samassa paidassa nykyliigassa on hieno asia.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Isaksson
En ole koskan sietänyt miestä eikä edes 5 pisteen peli muuta käsitystäni hänestä.

Jaahas...no toivotaan Isaksson, että Matikainen saisi Kiben potkittua ulos jengistä. Sisään voisimme ottaa Spanhel-tyylisen pelaajan joka ei tosiaankaan puhaltele muniin siellä kentällä. Todellisen snaipperin!

Et pidä Kimmo Kuhdasta. Voi, voi. Ehkä tässä vaiheessa ei ole paras hetki tuoda se esiin, kun Kibe on ilmiliekeissä. Saat olla aika yksin mielipiteesi kanssa.

Muniinpuhaltelijoita löytyy HIFK:sta aivan riittävästi. Onneksi meillä on pelaajia kuten Kuhta. Pelaajia jotka tekevät sen kiekon kanssa jotain, esim. maaleja.

Ps. Kerää adressi! Kibe pois HIFK:sta. Ottajia löytyy varmasti. Kerro sitten monta nimeä sait. Hyvä jos kymmenen...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ehkä olen aivan väärässä ketjussa, mutta uskallan kuitenkin kirjoittaa jotain.

Hyvin on mennyt propaganda perille myös matseissa käymättömille HIFK-faneille.
Sunnuntaina meillä oli kylässä HIFK-fani ja tekstitv:stä seurattiin tuota Tappara-matsin kulkua.
Noistakin 3+2 pisteistä huolimatta kaveri oli sitä mieltä, että Kibe tekee pisteensä matseissa, joissa niillä ei ole merkitystä.

Eikös samaa sanottu Calounista aikoinaan? "Kyllähän kuka vaan SaiPaa ja muita heikompia vastaan tekee maaleja kuka vaan, mutta pleijareissa ja oikeissa matseissa siitä ei ole mihinkään"

Jos Kimmo Kuhta ei ole HIFK:n näköinen pelaaja, oliko sitä Jan Calounkaan?
 

HotShot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti msg
Jos Kimmo Kuhta ei ole HIFK:n näköinen pelaaja, oliko sitä Jan Calounkaan?

Kyllä kumpikin on mielestäni IFK:n näköisiä pelaajia omalla tavallaan. Kibe on tsempannut esim. tällä kaudella erittäin hyvin hyökkäyspäässä ja saanut karvattua kiekon vastustajalta useamman kerran. Myöskään maalipaikassa kädet eivät enään jäädy vaan paikkaa jaksetaan hakea maltilla loppuun saakka, kun siihen tulee mahdollisuus ja tuloksenhan voi käydä katsomassa kohdasta tehdyt maalit.

Eli Kibe on parantanut ja tsempannut kuin se tietty eläin juoksuaan ja tällaisia pelaajia on aina ilo nähdä IFK-paidassa.

Caloun onkin sitten ihan oma lukunsa. Taitoa on sen verran, että kelpaisi kyllä takaisin, muttei taida ihan heti tulla...
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tiki10
Et pidä Kimmo Kuhdasta. Voi, voi. Ehkä tässä vaiheessa ei ole paras hetki tuoda se esiin, kun Kibe on ilmiliekeissä. Saat olla aika yksin mielipiteesi kanssa.

Ei hetkessä mitään vikaa ole. Mielipiteeni Kuhdasta ei ole hetkeen sidottu, olen nähnyt äijän pelaavan uransa alusta saakka. Se, että juuri nyt pelaa elämänsä parasta kautta, kuten mainitsinkin ei muuta käsitystäni hänestä.
Sekään ei häiritse lainkaan, että saan olla yksin mielipiteeni kanssa. Päinvastoin, on oikein mukavaa huomata olevansa sinut itsensä kanssa, huolimatta siitä, että kaikki muut ovat eri mieltä. Jokainen voi olla Kuhdasta mitä mieltä tahansa, ei häiritse minun yöuniani. Jos minun mielipiteeni häiritsee jonkun muun unia niin en voi sille mitään.
Ja Seniorille kykymykseen Miksi? En oikeastaan osaa sanoa. Ehkä siksi, että ukko ei ole koskaan vastannut pelaajatyyppinä sitä, mitä minä haluan IFK:n pelaajista. Äijässä ei ole särmää ja sillä siisti.

Viestin lähetti tiki10
Ps. Kerää adressi! Kibe pois HIFK:sta. Ottajia löytyy varmasti. Kerro sitten monta nimeä sait. Hyvä jos kymmenen...


Heh heh, oletpa hauska. Sorry nyt Tiki, jos satun olemaan eri mieltä kanssasi. Kibe on pelaanut yli 300 liigapeliä, joista olen nähnyt suunnilleen puolet, yhden puolikkaan kauden onnistuminen ei riitä läheskään muuttamaan mielipidettäni hänestä. Kehittynyt on kuten sanoin, mutta se ei tee miehestä sankaria minun silmissäni. Ei nyt eikä koskaan.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Isaksson
Sekään ei häiritse lainkaan, että saan olla yksin mielipiteeni kanssa. Päinvastoin, on oikein mukavaa huomata olevansa sinut itsensä kanssa, huolimatta siitä, että kaikki muut ovat eri mieltä.
Onnittelut liekehtivälle palopostille täältä naapuristakin ! Sata maalia ei ole sattumaa, kunnioitettava saavutus Kuhdalta.

Samalla hatunnostoni Isakssonille. Ilman eriäviä mielipiteitä ei olisi keskustelua. Perustelluille mielipiteille tulee aina olla sijaa. Suoraselkäistä toimintaa, sanoisin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Isaksson
Kimmo Kuhta on IFK:n kaikkien aikojen huonoiten puolustava hyökkääjä.

Kimmo Kuhta ei ole koskaan taklannut ketään.


En ymmärrä, miksi pitää valheita kirjoittaa noinkin arvostetun kirjoittajan näppäimistöltä. Onko Kibe kiusannut sinua vai mistä ihmeestä tämä juontaa juurensa? Ennen niin mukavasti kirjoittelit hänestä, mikset enää?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Täytyy sanoa, että olen ollut kaikki vuodet tähän kauteen saakka samaa mieltä Kibestä kuin Isaksson. Taisimme olla miehissä heittämässä Kuhtaa pois HIFK:sta vielä viime kesänäkin. Syyt luetteli Isaksson ansiokkaasti vähän aikaisemmin tässä ketjussa.

Minusta Kuhta pelaa juuri nyt kuitenkin jo sen verran hyvin, että olen valmis hyväksymään hänet ns. "Caloun"-kiintiölle HIFKiin. Yksi tällainen pelaaja voi olla meilläkin, jos tekee yli 30 maalia ja n. 56 tehopistettä kaudessa.

Jos Kuhta menettää nykyisen tehokkuutensa tai floppaa playoffeissa palaan Isakssonin rintamaan eli Kibe ulos HIFKistä. Tällä nykyisellä tasolla pelatessaan saa jäädä meille ja antaisin jatkosopimuksenkin.

Minun suosikkipelaajani ovat aina olleet jotain Jarkko tai Tuomo Ruutu-tyylisiä pelaajia. Taitopelaajista vain joku Matti Hagman, maailmanluokan pelaajana, voitti minut kokonaan puolelleen.
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Isaksson
Heh heh, oletpa hauska. Sorry nyt Tiki, jos satun olemaan eri mieltä kanssasi. Kibe on pelaanut yli 300 liigapeliä, joista olen nähnyt suunnilleen puolet, yhden puolikkaan kauden onnistuminen ei riitä läheskään muuttamaan mielipidettäni hänestä. Kehittynyt on kuten sanoin, mutta se ei tee miehestä sankaria minun silmissäni. Ei nyt eikä koskaan.

No, tarkoitus ei ole olla hauska. Saat olla eri mieltä mielellään kanssani. Jotain outoa tässä kaudessa on, koska minulla on selvästi erimielisyyksiä sinun ja JHagin kanssa (Spanhel), koskien näitä paria pelaajaa. Aikaisemmin en tällaista ole kohdannut. Jotain outoa näissä teidän mieleipiteissä on...tsori vaan. (Ja tämähän on taas meikäläisen mieleipide). No, turha tästä on vääntää kättä....mutta jospa nyt ihan vähän vielä:

Kiben statsit:

1995-96 Kiekko-Espoo FNL 2 0 0 0 0
1996-97 HIFK Helsinki FNL 38 1 1 2 6
1997-98 HIFK Helsinki FNL 23 1 1 2 2
1998-99 HIFK Helsinki FNL 45 12 10 22 45
1999-00 HIFK Helsinki FNL 48 15 9 24 14 8 0 0 0 0
2000-01 HIFK Helsinki FNL 43 19 5 24 16 5 0 1 1 2
2001-02 HIFK Helsinki FNL 51 10 13 23 14
2002-03 HIFK Helsinki FNL 46 22 16 38 8

Oletko tosiaan sitä mieltä, että Kibe on onnistunut vain yhden puolikkaan kauden? Mielestäni statsit jo näyttävät hyvin erilaista.
Jos katsotaan 5-6 vuotta taaksepäin, niin kuinka monta pelaajaa löydät HIFK:sta joka olisi näinkään paljon pisteitä tehnyt? Ei hullummin täysin paskalta pelaajalta?!?!

Playoff-tilastot eivät hyvältä näytä (13 ottelua 0+1). Uskon kuitenkin, että tänä päivänä Kibe saisi jo enemmän aikaan, jos vain HIFK playareihin pääsisi.

Ps. Olisitko onnellinen jos Kibe tekisi maalinsa esim. Ilmalassa Jokerien paidassa? Siltä vähän tuntuu...
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olin myös kesällä antamassa Kibelle kenkää. Olen samaa mieltä Isakssonin sekä Johanneksen kanssa siitä, ettei Kibe ole sen tyylinen pelaaja, joita haluaisin IFK:ssa nähdä. Mutta onnittelut 100:sta maalista ja kun peli kulkee, en enää ole julkisesti vaatimassa Kibelle potkuja (en sentään niin tyhmä ole). Mutta keväällä annetaan lopullinen arvosana kaudesta pelaajalle nimeltä Kimmo Kuhta. Nyt arvosana on vähintään 9- .
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Kempes
Olin myös kesällä antamassa Kibelle kenkää. Olen samaa mieltä Isakssonin sekä Johanneksen kanssa siitä, ettei Kibe ole sen tyylinen pelaaja, joita haluaisin IFK:ssa nähdä. Mutta onnittelut 100:sta maalista ja kun peli kulkee, en enää ole julkisesti vaatimassa Kibelle potkuja (en sentään niin tyhmä ole). Mutta keväällä annetaan lopullinen arvosana kaudesta pelaajalle nimeltä Kimmo Kuhta. Nyt arvosana on vähintään 9- .

Vai niin. No, sitten vaan odottamaan, että Kiben peli ei enää kulje. Näin pääsette Isakssonin ja Johanneksen kanssa nopeammin eroon Kibestä. Onneksi HIFK:ssa pelaa sellaisia pelaajia kun Vihko, Hirschovits, Häppölä, Laine, Spanhel jotta teillä on HIFK-tyylisiä pelaajia...

Kohtahan tässä menee jo herne nenään...

Miksi dissata miestä joka ei todellakaan ole sitä ansainnut????

Ps. Mikä tämä "HIFK-tyylinen pelaaja" oikein on? Sellaisia ei taida nykyisessä joukkueessa olla. Jos tarkoitatte että Ruutux2 -tyyliset
ainoastaan kelpaavat, niin about koko HIFK:n joukkue pitää heittää pihalle. Ei ainoastaan Kibe.

Edit: Vaadin että seuraavat pelaajat heitetään pois HIFK:sta koska peli ei kulje: Vopat, Vihko, Karalahti, Grunn, Spanhel, Hirschovits, Häppölä. Seuraavat pelaajat saavat pelata niin kauan kun peli kulkee. Kun peli ei enää kulje, niin ulos: Pärssinen, Harkins, Söderholm, Kultanen ja Stathos. Näinkö tämä toimii?
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kibelle onnittelut myös täältä. Ei ole koskaan minunkaan suosikkipelaajani ollut, mutta tällä kaudella näyttää pää kestävän ihan eri malliin kuin aikaisempina vuosina. Viime kaudella kehitystä oli jo näkyvissä Tuomon ja Pärän kaverina, ja onnistumiset ruokkivat onnistumisia, eikö niin? Isyyskin on saattanut vaikuttaa omalla tavallaan positiivisena tekijänä. Joka tapauksessa, 100 maalia punaisissa - upeeta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös