Kimmo "Kibe" Kuhta

  • 79 886
  • 401

Carlos

Jäsen
Olen jo itse asiassa pidempään miettinyt ketjun avaamista idolilleni, ja nyt kun veli Simon siihen vielä kehotti, niin ei muuta kuin tuumasta toimeen. (ja ei, minä en ole Kimmo Kuhta)

Otetaan alkuun vähän taustatietoa kaverista, josta tulee vielä yksi Hifk:n kaikkien aikojen parhaista omista pojista.

Hänen kunniakas uransa alkoi seurassamme toden teolla kaudella 96-97, josta voimmekin ottaa pienen kehityskäyrän. Eli kaudet, pelatut ottelut, ja pisteet/ottelu:

1996-97 38 0,05
1997-98 23 0,09

Ensimmäiset pari kautta menivät siihen varsin pienessä roolissa, mutta on sentään voittanut Suomen mestaruuden Hifkissä, moni poika nykyisestä joukkueestamme ei voi sanoa samaa. Sen sijaan Bluesista voi sitäkin useampi.

Sitten alkoi Kibellä vähitellen putki kulkea ja verkot pöllytä.

1998-99 45 0,49
1999-00 48 0,50
2000-01 43 0,56

Tasaista parannusta pikkuhiljaa, mutta sitten viime kausi meni hiukan penkin alle johtuen pitkälti fyysisistä vaivoista, vaikkakin kyllä koko joukkue floppasi aika runsaasti, ei siitä mihinkään pääse. Vaikka p/o saldo oli huonoin sitten kauden 98-99, ei siltikään mitenkään pohjalukemissa, aika pitkälti samaa tasoa kuin ennenkin. Moni oli jo valmis heittämään pyyhkeen kehään tämän miehen osalta, mutta pieni osa meistä faneista uskoi häneen, tämä kausi on näyttänyt että ei turhaan.

2001-02 51 0,45

Sitten tällä kaudella se tapahtuu, mitä jo pitkään olen odotellut. Kimmo Kuhdan läpimurtokausi, mies on harjoitellut oikein, pysynyt terveenä ja pelaa selvästi kuin uudesti syntyneenä hyvien miesten kanssa. Tulokset puhuvat puolestaan:

2002-03 26 0,81

Tällä hetkellä joukkueen pistepörssin jaetulla toisella sijalla, sekä maalipörssin jaetulla ykköspaikalla yhdessä Timo Pärssisen kanssa. Lukemat riittävät koko liigan pistepörssin sijaan 14, samalla pistemäärällä muuten kuin narrien kohuhyökkääjä David Nemirovsky! Koko liigan maalipörssissäkin irtoaa komeasti 13. sija.

Myös maajoukkueessa Kiben piristyminen on huomattu, ja pitkästä aikaa tuli kutsu sinnekin, kukaties tulee jopa kevään mömmöm-kisoihin? Henk. koht. totesin pari vuotta sitten Kuhdan lähtevän vielä kokeilemaan NHL-vauhtia, sen aika saattaa olla jo ensi keväänä?

Nykytahdilla Kuhta tulee takomaan tällä kaudella suurinpiirtein lukemat 22 + 24 = 46 tehopistettä, ja nousee liigan eliittiin. Kaiken tämän jälkeen kysymme että kuka helvetti tarvitsee V**** P****sta, meillä on Kimmo Kuhta!

Tähän väliin muistamme mainita että hän pelaa erinomaisessa ketjussa Timo Pärssisen ja Tuomo Ruudun kanssa, ja voimmekin olla iloisia että meillä on täysin kotimainen ykkösnyrkki, ja sen lisäksi 66% siitä on omia poikia!

Tsemppiä Kibelle vaan jatkoon, jos paukutat tällä kaudella 30 häkkiä tai yli, niin tarjoan oluet kauden päätteeksi, kunhan kerrot vaan missä haluat ne lunastaa. :-)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän Kuhdalla potentiaalia on, siitä kertoo mm. Espoossa a-junioreissa voitettu sarjan pistepörssi joskus 90-luvun puolivälissä. En ole sittemmin kaverin pelejä seurannut, mutta ainakin Bluesia vastaan pelatuissa matseissa mies on vaikuttanut aika köykäiseltä, noin niinkuin fyysisesti. Tämän luulisi nousevan esteeksi myös mahdollista NHL-uraa ajatellessa. Joku Tomi Kallio oli Suomessa kuitenkin lähes supertähti, mutta samankaltainen pelaaja fyysisiltä ominaisuuksiltaan Kuhdan kanssa. Miten kävikään kun NHL:ään pääsi? Juuttui kakkos-kolmoskenttiin pelaamaan, eikä paria väläystä lukuunottamatta ole (vielä) esittänyt mitään ihmeelllistä.

Jos Kuhta joskus rapakon taakse lähtee, ei suuntana ole NHL, vaan joku alempi sarja. Mikä sinänsä on sekin ihan hienoa, mutta ei noilla näytöillä vielä päästä edes AHL:ssä pelaamaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ihan mukavaa jos Kibe menestyy. Olen antanut itseni ymmärtää että erittäin mukava hemmo kaiken puolin. Tosiaan, Kiekko-Espoon riveissä A-junnujen pistepörssin voitto ja liigadebytti Mikko Haloselta perityllä numerolla 25....
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komistutan tätä hienoa threadiä sisältökäyhällä mutta tunnerikkaalla lyhyellä kommentillani. Olen iloinen siitä että Kibe on päässyt taas juoneen mukaan ja tyytyväinen siitä ettei viime kaudella niskaan kasattu shitti enää tunnu painavan.

Kukaan ei ole täydellinen - Kuhta ei ole leaderi eikä karismaattinen kansanjohtaja ja siksipä "C" viime kaudella varmaan painoikin pohkeissa ja ranteissa.

Hyvä pisteiden nakuttaja ja peli-ilo näkyy takariviin asti. Tsemppiä vaan jatkossakin!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen seurannut Kiben uraa suurella mielenkiinnolla aina liigadebyytistä lähtien. Mies on yksi Suomen parhaista snipereistä ja tullee kuulumaan vielä myös maajoukkueen vakiokalustoon. Kiben ehdoton tähtihetki tähän asti on mielestäni HIFK-tps peli keväällä 2001, jolloin Kibe tasoitti pelin viimeisellä minuutilla ja pisti sitten jatkoajalla verkot tötterölle. Peli oli vielä lauantaipeli, joten meikäläinen oli melkein itku liikutuksesta silmissäni, kun suosikkini loisti.

Huippuäijä kertakaikkiaan, vaikka ei IFK-tyyppinen rymistelijä olekaan. Kiben kaltaisia pelaajiakin tarivtaan ja kundi on lisäksi älyttömän pyyteetön tsemppari, joka pienestä koostaan huolimatta pelaa erinomaisesti myös mm. alivoimaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Snakster
Itse olen seurannut Kiben uraa suurella mielenkiinnolla aina liigadebyytistä lähtien. Mies on yksi Suomen parhaista snipereistä ja tullee kuulumaan vielä myös maajoukkueen vakiokalustoon. Kiben ehdoton tähtihetki tähän asti on mielestäni HIFK-tps peli keväällä 2001, jolloin Kibe tasoitti pelin viimeisellä minuutilla ja pisti sitten jatkoajalla verkot tötterölle.

Tasoitusmaalin syötti maalin takaa suoraan Kiben lapaan muuten loistava pelintekijä Patrik Hucko..

Jep, mutta hyvin Killellä on tämä kausi lähteny käyntiin...toivottavasti tahti pysyy samana ja rikkoo 25 maalin rajan..
 

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiukan täytyy Carlosin tekstiä korjata: Kibe ei ole voittanut Suomen mestaruutta IFK:ssa.

Muuten hyvä kirjoitus ja vaikka itse en ole ollut Kibeä hirveän innokkaasti jengistä ulostamassa niin myönnän ehdottomasti yllättyneeni tämän kauden esityksistä. Siinä missä Bärden paikka ykkösen laidassa tai Tuomon asema ykkössentterinä tuskin kenellekään on mikään yllätys niin Kiben panos on ollut odottamattoman hyvä. Hyvin on kaveri noussut viime kauden murheen alhosta!

Siitä huolimatta olen vieläkin hiukan varuillani ja odotan josko Kibe olisi noussut urallaan siihen pisteeseen että kykenee ottamaan roolia myös tärkeissä paikoissa. Tähän asti sillä rintamalla kun on ollut hiukkasen hiljaisempaa. Viime kauden "C":n painaminen muistissa, ja play offien pistesaldo uran aikana vaatimaton 0+1. Jokohan tällä kaudella irtoaa (jos pleijareihin päästään)?

Toivotaan parasta ja onhan Kibe kirkkaasti pisimmän ajan liiga-IFK:ssa nykyjannuista pelannut eli edustaa tärkeää jatkuvuutta. Joskin rooli oli ekat pari-kolme vuotta aika pieni, ja vielä kevään -99 play offeissa selvästi nuoremmat Kalto ja Ahonen menivät heittämällä ohi pelipaikoista kilpailtaessa. Mutta sitten alkoi Ismo "nuorten tuhoaja" Lehkosen aikakausi ja päinvastoin kuin monen muun kaverin kohdalla, Kiben urakehitys EI lähtenyt menemään päin persettä. Koutseja on sittemmin tullut ja mennyt mutta Kibe on jäänyt. Viime kausi oli surkea mutta nyt homma kulkee taas.

NHL:ään en mitenkään jaksa herran kohdalla uskoa, vaikka suurempiakin ihmeitä on nähty. Mutta ei se liigajyrän vakanssi IFK:ssakaan mikään surkea saavutus ole.

Itse en samalla tavalla pidä Kibeä ns. omana poikana kuin nykynuorisoamme johtuen IFK-junioritaustan puuttumisesta, mutta kyllähän äijä kalustoon jo kuuluu. Espoossa hän pelasi tiettävästi vain sen yhden kauden (95-96) A:ssa yli-ikäisenä edustettuaan sitä ennen pitkään Karhu-Kissoja. Eipä ole ensimmäinen kerta kun siltä suunnalta ilmaantuu pelimiehiä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Henkku
Hiukan täytyy Carlosin tekstiä korjata: Kibe ei ole voittanut Suomen mestaruutta IFK:ssa.

Mestaruusvuonna Kibe ei pelannut pudotuspeleissä mutta runkosarjassa tuli 23:ssa ottelussa 1+1. Eikös tuolla ottelumäärällä mitali kaulaan tule?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Mestaruusvuonna Kibe ei pelannut pudotuspeleissä mutta runkosarjassa tuli 23:ssa ottelussa 1+1. Eikös tuolla ottelumäärällä mitali kaulaan tule?

Sitähän minäkin, eikös se kolmannes peleistä riitä "osallistumiseen"?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuhta on minusta odotuksiin nähden suurin positiivinen yllättäjä alkaneella kaudella. Muistan, kuinka huonoja meistä lähes kaikki oli sijoittamaan Kuhtaa omiin ketjuspekulaatioihin ennen kautta. Aika usein niissä Kibe tyrkättiin neloseen tai kolmanneksitoista hyökkääjäksi. Minäkin. Todella nasta olla väärässä tässä kohtaa.

Kibe on paikkansa ansainnut ja on illasta toiseen ollut tsemppi päällä. Hyvä joukkuepelaaja, luultavasti myös pukukopissa.

Kiben viime vuoden 10+13=23 tullee parantumaan roimasti. Vajaan puolen kauden jälkeen tänä vuonna 10+11=21. Ei paha.

Keep on going, Kibe.
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
SM-liigan virallisten kriteerien mukaan Kuhdalla ei ole mestaruutta. Muistaakseni nämä vaatimukset menivät niin, että pelaajan piti täyttää seuraavat ehdot saadakseen nimensä tilastokirjoihin Suomen mestarina:

A) pelattuna vähintään kolmasosa runkosarjan peleistä

TAI

B) vähintään yksi ottelu pleijareissa

JA

C) oltava luetteloituna joukkueen kokoonpanoon kauden päättyessä

Kuhta ei täytä kohdan C kriteeriä, sillä hänet laitettiin ennen siirtoajan päättymistä divariin Järvenpään Haukkoihin pelaamaan. Montaa matsia Kibe ei Haukoissa ehtinyt pelata ennen kauden päättänyttä loukkaantumista. Joka tapauksessa Kuhta oli Haukkojen rosterissa kauden päättyessä.

Eri asia on tietenkin, annettiinko Kuhdalle tästä huolimatta kultainen läpyskä. Niitähän voi kaiketi jaella mielensä mukaan, vaikka viralliset vaatimukset eivät täyttyisikään.
 

Ervasti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Killen taustoja..

Itse en samalla tavalla pidä Kibeä ns. omana poikana kuin nykynuorisoamme johtuen IFK-junioritaustan puuttumisesta, mutta kyllähän äijä kalustoon jo kuuluu. Espoossa hän pelasi tiettävästi vain sen yhden kauden (95-96) A:ssa yli-ikäisenä edustettuaan sitä ennen pitkään Karhu-Kissoja. Eipä ole ensimmäinen kerta kun siltä suunnalta ilmaantuu pelimiehiä...

Ettei totuus unohdu, niin Kille aloitteli kiekkouraansa Jääkissoissa.
Minulla ja Killellä oli se ero että minulla oli lahjoja vain merkkipäivinä (=
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Ensinnäkin Carlokselle kiitos tämän hienon viestiketjun avaamisesta.

On ollut erittäin ilahduttavaa nähdä, että Kibe on pystynyt näyttämään närhen värkit niille "pitkäpinnaisille", jotka olisivat halunneet viime kauden jälkeen näyttää ovea tälle oivalle pelaajalle. Kaikenlaista selitystä sitä varmaan saa siltikin kuullakseen tyyliin "kyllähän sitä aidanseiväskin saa tulosta aikaan, kun on loistavat ketjukaverit”. Vähättelyllä yleensä kierretään väärässä olemisen tunnustaminen. Tottahan se on, että oikeat kemiat pelaajien välillä ratkaisee lopputuloksen. Yksin ei juuri kukaan pysty kaikkia maaleja tekemään (no, ehkä M.Lemieux aikoinaan), mutta jotta jotkut olisivat Kiben panokseen tyytyväisiä, niin hänen kai pitäisi olla sen tyyppinen pelaaja.

Itse olen mieltynyt #9:n pelaamiseen kylläkin siltä lähtökohdalta, että hän on taistelijatyyppiä, joka jaksaa puurtaa loppuun asti. Enemmänhän tuo piirre näkyi (viime kautta lukuunottamatta) aiempina vuosina ja nimenomaan niinä aikoina, kun pelipaikka kokoonpanossa ei ollut varmaa. Silloin näyttämisen paikka on ollut hieman pakollistakin. Ei se taistelevan pelaajan vire kuitenkaan ole kadonnut, vaikkei sitä tarvitse olla jokainen peliminuutti todistelemassa.

Kiben edesottamuksista aiemmilta kausilta minulle on kaikkein parhaiten mieleen jäänyt se parin vuoden takainen teurastus areenassa. Muu joukkue oli selkeästi luovuttanut totaalisesti narrien seitsemännen/kahdeksannen maalin paikkeilla, mutta Kibe jaksoi taistella ihan loppuun asti (pystyi jopa estämään pari selkeää narrien lisämaaliakin). Jopa vieressä istuneet narrikannattajatkin antoivat tunnustusta taistelutahdosta. Matsihan päättyi 10-3, mutta ottelun vikan maalin teki Kibe, joka sillä muodoin sai palkkion taistelustaan. Minulle ei ottelusta jäänyt niin suurta ketutusta kuin olisi saattanut olettaa ja siihen oli syynä suosikkipelaajani mainiot otteet pelin aikana. Siksipä jaksoin katsoa matsin loppuun asti.

Ainoa harmittamaan jäänyt asia on ollut se, että en ollut (samaisella kaudella) paikan päällä todistamassa Kiben tekemää kypärätemppua tepsiä vastaan. Noh, tilaisuuksia on vielä tarjolla ja jotenkin on sellainen tuntuma, että tällä kaudella saamme nauttia vielä siitäkin ilosta.
 

Dragon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kibe jyrää...

...nimittäin ylivoimalla. Tämä loistava IFK-laituri(/sentteri) on yltänyt varsin huikeaan vireeseen ylivoimamiehistä, ei ainoastaan HIFK:n, vaan koko liigan ylivoimaratkaisijoista puhuttaessa. Tällä hetkellä ifkissä löytyy kaksi mitat täyttävää ylivoimakentällistä(vähintään), eli Kuhta-Ruutu-Pärssinen ja toinen on Mrazek-Hirschovits-Vopat. Kaikkein parasta näissä vitjoissa on se, että kyseessä on "lievästi sanottuna" erityyppiset triot. Pakeissa onkin jo sitten enemmän funtsattavaa.

Kuhta on tehnyt 15 maalia tällä kaudella, joista 10 ylivoimalla. Toiseksi tehokkain yv-pelaaja maalien osalta on Kai Nurminen 8 maalia - ja kolmanneksi Tomas Chlubna 7 maalia.

"Killeri" Kuhta on "nöyryyttänyt" vastustajiensa alivoimamiehiä pistämällä verkot tötterölle seuraavia joukkueita vastaan:

vs. Tappara - 4 yv-maalia
vs. Ilves - 2 yv-maalia
vs. HPK, Pelicans, TPS, Kärpät - 1 yv-maali

Lisäksi "El Capitán" on vienyt kahville pakit otteluissa:

vs. Blues - 2 maalia
vs. Kärpät - 1 maali
vs. Tappara - 1 maali
vs. TPS - 1 maali

Vaikkei Kibe nyt tilastollisesti varsinaisilla ratkaisumaaleilla mässäillekään, kuten esimerkiksi Vopat, niin hän pitää joukkueen mukana pelissä tärkeillä maaleillaan ja katkaisee näillä osumillaan lopullisesti vihollisen selkärankaa.

Vopat 8 maalia, joista 3 ottelun voitto- ja yksi ottelun tasoitusmaali. Voittomaalit 2xIlvestä, ja kerran Jokereita vastaan. Tasuri JYPpiä vastaan. Alivoimalla TPS:ää vastaan maali. Voittomaaliin osallistunut myös kahdella syötöllä. Kun katselee Romanin tehoja suhteessa pelattuihin otteluihin, niin hänen arvonsa nousee vielä enemmän. Hänen edellään ratkaisevan niitin antajista on ainoastaan Z (2+6).

Kuhta teki voittomaalin Tapparaa vastaan. Yksi voittomaaliin johtanut syöttö.

Toinen puoli on sitten se, että Kuhdan ollessa jäähyllä (4 kertaa), ei vastustaja ole päässyt rankaisemaan ainuttakaan kertaa. IFK:ta vastaan on vastustaja värkännyt 36 maalia ylivoimillaan. Vopatin istuessa (17 pikkukakkosta) 4 kertaa on helähtänyt omissa. Tuskinpa Kibelle kovin montaa jäähyminuuttia edellä mainittujen 8 lisäksi enään tällä kaudella "kasaantuu" - ja hyvä niin. Vopatin ja Kuhdan roolit ovat kuitenkin erilaiset joukkueessa. Molempia tarvitaan.

Kuhdalta on vielä maalitili avaamatta Jokereita, JYPiä, Lukkoa, SaiPaa sekä Ässiä vastaan. Varsinkin se Jokereita kurittava maali olisi "nannaa". Toisaalta, aivan sama kuka niitä maaleja tekee. Tärkeintä on voitto/voitot, sekä joukkueen etu. Kuhdalle tsemppiä jatkossakin!

edit. viilausta
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Kimmo "the loser" Kuhta

Toivottavasti en vie taas sanoja veli Snaksterin suusta, mutta pari huomiota.

Ystävämme Kibe on edelleen liigan maalipörssissä sijalla 4, tehtynä 17 täysosumaa. Pörssiä johtava Petr "ms." Tenkrat on tehtaillut (ärsyttävä sana, mutta menköön) yhteensä 19 osumaa. Ei huonosti totaali-luuserilta. Sen lisäksi on edelleen huomioitavaa että Kibe on tehnyt liigassa kirkkaasti eniten yv-maaleja, nyt niitä on koossa jo kokonaista 12kpl, kun toiseksi parhaalla, Kai "voi itku" Nurmisella on edelleen vain 8kpl!

Haluaisin vain tiedustella että mistä näitä tämmöisiä paloposteja saa, luulen että muutama muukin liigaseura on kiinnostunut ostamaan...

EDIT: Niin, piti vielä mainita jotain tästä "paloposti" -teoriasta. Kyllähän nyt Ruudun ja Pärän kanssa pisteitä tekee siis kuka tahansa, juu niin varmasti. On kuitenkin huomioitavaa että jokainen ko. ketjun pelaajista on ollut vuorollaan poissa, ja olemme havainneet että ketju on silloin täysin yössä. Eli voidaan todeta että kaikki tarvitsevat toisiaan.

Muttakun se Kibe ei osaa kantaa yksin vastuuta... kuka sitten osaa??? TRuutu yksinään tsemppaa kyllä kivasti, mutta pisteet jää vähiin. Pärä tsemppaa myös hyvin, mutta pisteet jää vähiin. Luulen että jokain kiekkoilija maailmassa on aika vähillä pisteillä ilman hyviä ketjukavereita, näin myös Kibe. Silti kannattaa muistaa että Kibe on tehnyt siis tällä kaudella jo 17+14 tehopisteet, on sitten se paloposti tai ei, sen arvoa ei himmennä mikään.

Hyvä Kibe!
 
Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Killelle kaksi maalia tänään Lukkoa vastaan. Maaleja on koossa 19 ja maalipörssissä kakkosena yhdessä Tenkratin ja Miettisen kanssa. Uskomatonta. Itse ajattelin kauden alussa Kiben maalimäärän olevan n. 15, eli todella väärässä olin. Pelejä on vielä jäljellä ja olisihan se teko voittaa maalikuninkuus. Olli Kuhta näpäyttää ja nöyryyttää epäileviä sieluja.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Kibe sivuaa omaa ennätystään maalimäärässä, joten seuraavaa tehtyä maalia voidaankin juhlistaa uuden ennätyksen nimissä. Pääsehän hän silloin myös uudelle kymmenluvulle.

Lukko-matsi muuten todisti, ettei hän tarvitse välttämättä Pärää ja Tuomoa onnistuakseen maalien teossa. Paloposti toimii ilmankin, näemmä. :-)
 

vesa.halme

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Viestin lähetti Snakster
Hyvä hyvä. Ei voi valittaa Kiben panoksesta. Varaus odottaa. [/QUOTE

]MONET EPÄILIJÄT EIVÄT OLISI KESÄLLÄ OTTANEET KIBEÄ JOUKKUEESEEN OLLENKAAN. NYT HÄN ON JOUKKUEEN YKKÖS MAALIN TEKIJÄ JA TSEMPPAA VIIMEISEEN HAPPI "MOLEKYYLIIN " SAAKKA . JOUKKUEELLE ERITTÄIN TÄRKEÄ PELAAJA . TOIVOTAAN ETTÄ PYSYY TERVEENÄ , NIIN 50 PISTEEN RAJA MENEE RIKKI ! TSEMPPIÄ KIBELLE JA KOKO JOUKKUEELLE !
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Uusi yhden kauden maaliennätys

Se tulikin nopeammin kuin odotin, mutta se on vain positiivista. Nyt vain jää jännättäväksi, että ehtiikö mies saavuttamaan seuraavankin kymmenluvun tulevien 14 kierroksen aikana. Voi olla, että tiukkaa tekee... todennäköisesti jää saavuttamatta, mutta eipä haittaa. Tästä eteenpäin jokainen maali on uusi ennätys.

Ai niin... Kukapa olisi uskonut syksyllä, että Kibe on maalipörssissä tammikuun puolivälin jälkeen peräti TOISENA.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Anu Saukkonen HokiNaitissa povaili, että Hannes Hyvönen tulisi takaisin Eurooppaan. Ja mainitsi Suomi-joukkueista Kärpät ja HIFK. Kyllähän minä Hanneksen ottaisin takaisin ja heti. Toivottavasti Pena ei mene nyt tarjoamaan sellaisia etuja mitä muualta ei saa. ;)

Edit: nyt hyppi rivit silmissä ja tuli vahingossa väärään ketjuun.
Hyvä Kimmo!
 

Carlos

Jäsen
Re: Uusi yhden kauden maaliennätys

Viestin lähetti redcat
Ai niin... Kukapa olisi uskonut syksyllä, että Kibe on maalipörssissä tammikuun puolivälin jälkeen peräti TOISENA.

Ei nyt sillä että leijua haluaisin, mutta viime kauden ja viime kesän aikana mielestäni vain minä ja veli Snakster olemme jaksaneet jankuttaa teille epäilijöille että Kibessä on ainesta vaikka liigan maalikuninkaaksi. Mutta eeeei... sehän on ihan turha surffailija, paloposti.

Kyllähän niitä selkääntaputtelijoita nyt riittää, kun on tilastot mistä katsoa miehen kyvyt. ;-)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Uusi yhden kauden maaliennätys

Viestin lähetti Carlos
Ei nyt sillä että leijua haluaisin, mutta viime kauden ja viime kesän aikana mielestäni vain minä ja veli Snakster olemme jaksaneet jankuttaa teille epäilijöille että Kibessä on ainesta vaikka liigan maalikuninkaaksi. Mutta eeeei... sehän on ihan turha surffailija, paloposti.

Kyllähän niitä selkääntaputtelijoita nyt riittää, kun on tilastot mistä katsoa miehen kyvyt. ;-)
Noh, noh. Ei nyt oteta koko kunniaa itselle. Kyllä meitä "selkääntaputtelijoita" löytyi muitakin kesällä (http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?postid=203102#post203102), vaikka pääosa faneista oli potkimassa Killeä jo ties minne Vauhkosten ja kumppaneiden tieltä.

Kuhdan maalintekotaitoja on kiitelty tässä ketjussa jo hyvin, mutta viime aikoina mies on kunnostautunut myös puolustuspäässä, missä ei aikaisemmin ole juurikaan loistanut. Viime kotimatsissa Bluesia vastaan Kuhta oli paljon jäällä alivoimalla ja riisti kiekon kerta toisensa jälkeen vastustajalta. Muutenkin oman pään pelaaminen on parantunut selkeästi viime kausista.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Uusi yhden kauden maaliennätys

Viestin lähetti Punainen kolmonen
Noh, noh. Ei nyt oteta koko kunniaa itselle. Kyllä meitä "selkääntaputtelijoita" löytyi muitakin kesällä (http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?postid=203102#post203102), vaikka pääosa faneista oli potkimassa Killeä jo ties minne Vauhkosten ja kumppaneiden tieltä.

Tuosta samasta Punaisen Kolmosen hakemasta ketjusta näkee pari viestiä alaspäin katsomalla, että on meitä Killistejä ollut muitakin....Carlos yrittää vain vetää pinnat himaan, mutta ei onnistu. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös