tulessa oleva paloposti
Täälläkö se selkääntaputtelijoiden kerho kokoontuu? Voi niisk niisk ja vali vali, kun Kibeä on joskus loukattu. Ja tähän hymiö...
Kiva on tietysti muistella juttuja ihan oman mielensä mukaan, mutta aika harvojen herkkua ne palopostipuheet ovat olleet. Kavereista, jotka ovat antaneet kriittisintä palautetta, tulee mieleen näin äkkiseltään Isaksson ja JHAg, jotka kyllä yleensä perustelevat mielipiteensä aika hyvin???
Allekirjoittanut on 'arvostellut' Kibeä _ennen_ tätä kautta parista seikasta johtuen:
1. Tärkein: Hänen pudotuspeli-pelaaminen ei ole minua aikaisemmin vakuuttanut. Tästä on tullut 'pelko' siitä, josko hän ei sittenkään olisi 'kovien pelien mies'?
2. Kibe ei ole ollut ihan 'Brandin näköinen' mies. Monesti Kibe kaartaa tilanteesta pois mielummin kuin esimerkiksi vie taklauksen perille paikan tullessa. OK - kaikkien ei toki tarvitsekaan olla PF:n muottiin valettuja (sääli sinänsä), mutta kyllä tällaisen 'pehmeähkön' kaverin hyväksyminen tässä faniporukassa tapahtuu hitaammin, ei kai sitä teille tarvitse selittää? Ja myönnän; pirun hitaasti se Kuhdan kohdalla tosiaan on tapahtunut ;-)
Lyhyesti ; Kuhdasta tulee mieleen Rintanen hyvässä ja pahassa - siis kuten Carlos jo tuossa ylhäällä totesi, varsin Tepsin näköinen mies. Jos Rintanen olisi tulossa IFK:hon, niin enpä voisi sanoa riemusta kiljuvani, niin hyvä mies kun onkin kyseessä. Sellaista se on tämä 'Kuhta-dissaajien' sielunelämä.
Ja vielä tuohon ensimmäisen 'kahden eka kentän mies' kommenttiin: Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Mielestäni Kuhdan pelityyli ja vahvuudet vain ovat sellaiset, että hänen pitää mahtua kahteen eka ketjuun ollekseen hyödyksi joukkueelleen. Tämä kausi on alkanut erinomaisesti ja jos/kun tahti jatkuu samanlaisena (tai edes lähelle sitä), ei ole mitään syytä kyseenalaistaa Kuhdan asemaa joukkueessa. Erityisen iloinen minä olen Kuhdan monipuolistuneesta pelaamisesta. Ette kai tekään voi Kuhta-faniudessanne olla niin sokeita, etteikö juuri se puoli ole parantunut merkittävästi tällä kaudella? Puhtaasta snaipperista on kuoriutumassa myös 'pelintekijä' Jos/kun näin tapahtuu, on hänen _mahdollinen_ tehojen katoaminen pudotuspeleissä helpompi 'hyväksyä'
Mutta lyhyesti: kaikkea hyvää Kuhdalle ja sitä kautta IFK:lle. Tulessa olet tällä hetkellä, paloposti :-)