Minäkin olen nyt jälkeen päin pitänyt Saloa parempana kuin silloin tulokset näytti. Ajoi vaan niin huonosti rahoitetuissa tiimeissä useita kausia, että ei talli pystynyt parempaan. Pitää muistaa, että tuolloin autoissa oli vielä ihme vikoja koko ajan, joten käytännössä jokainen kisa oli enemmän tai vähemmän auton kanssa nilkuttamista, eli auton ja kuskin todellinen vauhti oli aina enemmän tai vähemmän piilossa, varsinkin noissa pikkutalleissa. Toki luotettavuus ja ongelmat oli muillakin riesana. Silloin ajattelin että ihme selittelijä ja uhoaja, ja joo ehkä on persoonana vähän hyökkkäävä kommenteissaan. Mieleen jäänyt ehkä hänen tavaramerkkikommentti kun ei aika-ajossa osunut kohdilleen, syy oli aina "ei saada sektoriaikoja osumaan samalle kiekalle". Kerrankin Hockenheimissa ajoivat ensin pienellä siivellä jolloin ykkös ja kakkossektorit on ok suorien takia. Sitten laittoivat enemmän siipeä ja kolmossektori sitten hyvä syheröllä stadionosuudella. Kyllähän noista sellainen fantasiakierros tulee erilaisilla säädöillä mutta ei niitä samaan kierrokseen millään saa. Ja olihan kerran se kun laittoivat eturenkaat taakse pienemmän ilmanvastuksen vuoksi.
Kimistä sen verran, että uskon hänen jatkavan. On mielenkiintoa kokeilla uusien sääntöjen autoja.
Kimistä sen verran, että uskon hänen jatkavan. On mielenkiintoa kokeilla uusien sääntöjen autoja.