Sen sijaan Kullan kirja Mika Salosta on todella heikko esitys. Salo saa läpi kirjan julistaa omaa totuuttaan ("oisin voinu voittaa 1999 Span jos ei olisi pitänyt auttaa Irvineä", uran liki tuhonnut rattijuopumus käsitellään yhdellä lauseella jne.) ja rakenne on sekava. Välillä edetään lineaarisessa järjestyksessä, yhtäkkiä omistetaan pari sivua Johnny Herbertin kommenteille.
Salon selittelyitä on kieltämättä hauska kuunnella, kun herra uhoaa aina miten itse ollut tyyliin gridin parhaita kuskeja ja kuinka olisi voittanut kaikki kisat jos olisi ollut kunnon tallissa tai ei olisi täytynyt avustaa tallikaveria. Mutta eipä se itseäni haittaa ja ainakin itse olen iloinen aina kun Salo on kommentaatorina kisoissa. Viihdyttävä ja suorasanainen mies.
Kiva juttu, että Kimi sai pistetilinsä auki, vaikka maikkarilla tunnutaan unohtaneen, että ajoi Imolassa kuitenkin kympin joukkoon menettäen pisteensä kohtuuttoman rangaistuksen vuoksi. Kun tuntui, että vähän joka lähetyksessä kauhistelivat miten Kimi ei ole vielä pisteitä tällä kaudella napannut, mutta lähellähän ne ovat jatkuvaati olleet.
Toiveissa on, että Räikkönen ajaisi vielä ensi kaudella, kun yllätyssauma uusien autojen vuoksi on olemassa.