Kim Hirschovits

  • 99 637
  • 266

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Olihan tää nyt Hirsolta muuta jengiä väheksymättä ihan huikea kausi, toivottavasti keväällä niin Hirson kuin koko joukkueen kausi saisi ansaitsemansa kruunun.
 
Hirsolta huikea kausi. Löysi tavan hyödyntää vahvuuksiaan ja etenkin oveluutta. Ehkä koitti HIFKissä floppikaudella olla jotain mitä ei ollut. Tulee mieleen Litti, vaikka eri laji onkin. Ei häikäise nopeudella, mutta oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja näkee aina pari siirtoa eteenpäin. Bonuksena erittäin tunnollista puolustuspeliä.

Näinpä - mutta ei yrittänyt olla vaan pakotettiin, kun ei itse muun kuin ajokoirien päälle ymmärretty. Yksi sana: Paskansyöjä:). Kun Hirschovits vielä oli rikki ja mainettaan paljon tunnollisempana pelaajana yritti tosiaan väkisin ahtautua johonkin (itselleen) vajaamieliseen kädettömään kaahaajamuottiin, tulos oli mikä oli.
Ei herrasmiehenä vieläkään puhu aiheesta julkisesti, mutta voi kai tuosta halutessaan jotain lukea rivien välistäkin:

"Joukkueella meni huonosti ja itsellä vielä huonommin. Siinä oli... no, paljon asioita, jotka vaikuttivat, mutta kokemus opettikin paljon", Hirschovits muotoilee.
(lähde: Apu 12/15)

On hienoa, että tämän tyypin senttereitä vielä on jokunen Suomenkin sarjassa. Sekä pelin tason, sen ymmärryksen että nuoremmille kanssapelaajien kannalta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Hirso on valittu kauden parhaaksi pelaajaksi eli sai Kultaisen kypärän. Pelaajat äänestävät itse voittajan ja Hirso sai ylivoimaisesti eniten ääniä. Onnea Hirsolle! Lähde Iltalehti. (linkki vie IL:n nettisivuille)
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Kiitos Hirso!
Hieno mies, jolla on yksi sinisimmistä Blues-sydämistä koskaan. Kauan jaksoit pitää joukkuetta koossa vaikka tunarit huhkivat talouspuolella. Joskus vaan se paraskin mies kaatuu. Onnea tulevaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiitos Kim!

Ymmärrän enemmän kuin hyvin miehen tekemän ratkaisun, enkä toivo kuin hyvää jatkoon. Jossain se rajaa menee pitkäpinnaisimmallakin.

Bluesin nykyjohto saa mitä ansaitsee.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Hirso!
Hieno mies, jolla on yksi sinisimmistä Blues-sydämistä koskaan. Kauan jaksoit pitää joukkuetta koossa vaikka tunarit huhkivat talouspuolella. Joskus vaan se paraskin mies kaatuu. Onnea tulevaan.

Hirsolla alkaa olemaan jo niin monta sydäntä, että jos yksi pettää, niin ei mitään hätää. Ymmärrän kyllä toisaalta pointtisi. Ison duunin kaveri Bluesin eteen teki. Sääli että mies joutuu lähtemään sieltä, mistä vihdoin roolin ja kodin löysi. Nyt jännitetään, että kuka sydämestä pääsee sueraavaksi nauttimaan.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mä en kyseenalaista muuta kuin ajankohdan, milloin hän päätti lähteä.. Olisi lähtenyt jo ajat sitten, miksi antaa turhaa toivoa kannattajille? Kyllä mä ymmärrän, että on ollut varmasti helvetin raskasta viime viikkoina ja kuukausina, mutta ainakin omasta näkökulmasta asiat ovat menneet jo parempaan suuntaan, vaikka toki palkat olivat nyt myöhässä... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rotta-Simo sai sitten kaverikseen rotta-Hirson, vai onko asia nyt jotenkin erilainen?

Vuonna 2014 Hirsolla verotettaavaa ansiotuloa yli 150 kiloa, ei mahdollisia rahastointeja mukana. 2013 melkein 100 k, ilman rahastointeja. Liigan kärkijätkiä noin 10 vuoden ajan. Jätkällä myös KHL-historiaa, samoin SHL. Niissäkin sarjoissa varmaan palkka ihan kohdillaan.

Money talks, bullshit walks...
 

F#21

Jäsen
Mä en kyseenalaista muuta kuin ajankohdan, milloin hän päätti lähteä.. Olisi lähtenyt jo ajat sitten, miksi antaa turhaa toivoa kannattajille? Kyllä mä ymmärrän, että on ollut varmasti helvetin raskasta viime viikkoina ja kuukausina, mutta ainakin omasta näkökulmasta asiat ovat menneet jo parempaan suuntaan, vaikka toki palkat olivat nyt myöhässä... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!
Ehkä Hirsollekin tuli mitta täyteen kaikista vakuutteluista, että tähän mennessä palkat tulevat. Uskon, että hän olisi varmasti jatkanut Bluesissa, jos rahaa olisi oikeasti tullut tilille. Tämä nyt on vain omaa mutuilua, mutta eipä nuo asiat mun mielestä niinkään parempaan suuntaan ole menneet.

Pelaajat varmasti tietää paremmin kuin me fanit, mikä tämän hetkinen tilanne on.

@Salmis, tekisitkö sä duunia ilman palkkaa? Itse en tekisi.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hirso ei olisi voinut ilmoituksella purkaa sopimusta jos palkka olisi maksettu. Viimeksi tänään (vai eilen) Hirso kommentoi maksamattomia eläkemaksuja Iltalehdessä/-sanomissa. Näin vielä Iltalehdessä:
"Sopimuksen purkamisen syy oli maksamattomat palkat ja eläkevakuutukset."

En mä ainakaan ole nähnyt mitään merkkejä siitä, että asiat ovat menossa parempaan suuntaan. Mikä siihen on viitannut? Viime kuun palkat saatiin maksettua kun täysin tyhjästä ilmestyi sponsori, joka soitti itse Bluesin toimarille. Mitään muuta rahoitusta ei ole saatu kasaan koko syksynä.
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eipä se paljoa auta jos saat yhden kuukauden palkan. Verot ja eläkemaksut perässä. Lisäksi seuraavan kuun palkat painaa jo päälle. Mä ihmettelen, ettei Bluesista ole lähtenyt enemmän pelaajia.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mä en kyseenalaista muuta kuin ajankohdan, milloin hän päätti lähteä.. Olisi lähtenyt jo ajat sitten, miksi antaa turhaa toivoa kannattajille? Kyllä mä ymmärrän, että on ollut varmasti helvetin raskasta viime viikkoina ja kuukausina, mutta ainakin omasta näkökulmasta asiat ovat menneet jo parempaan suuntaan, vaikka toki palkat olivat nyt myöhässä... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!

Voisi kuvitella, että purun taustalla on Hirsolle muualta tullut tarjous. Maksamattomat palkat ovat tarjonneet helpon ulospääsyn nykyisistä velvotteista. Jos veikkaus mahdollisuudesta saada sopimus toiseen seuraan pitää paikkansa, vaikea Hirsoa on oikeen mistään tässä kohtaa syyllistää tai miehen tekemisiä kyseenalaistaa. Siitä tuskin on epäselvyyttä, onko Hirso saanut palkkojaan Bluesilta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa...
Tai sitten seuran puolelta on valehdeltu? En ihmetteisi. Ja itse asiassa palkkaa on maksamatta - nimittäin niitä pelaajien vanhuuseläkemaksuja jotka ovat osa palkkaa.

Jotenkin tuntuu siltä että Hirso väsyi kantamaan kaikkea kuormaa ympärillään. Pelaajien tehtävä on kuitenkin ensisijassa vain pelaaminen. Ihminen hänkin kuitenkin vain on ja vastuulla perhettäkin.

Kaikkea hyvää Kim Hirschovits. En olisi joskus uskonut joskus sanovani mutta olit Bluesin historian eniten arvostamani kapteeni.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisi kuvitella, että purun taustalla on Hirsolle muualta tullut tarjous. Maksamattomat palkat ovat tarjonneet helpon ulospääsyn nykyisistä velvotteista.
Tuskin Hirso tässä tyhjän päälle jää. Hän on varmasti pitänyt tämän Blues-kortin avoinna niin pitkään kuin se vaan on ollut suinkin mahdollista. Muut seurat ovat jo pitkään tienneet Bluesin ongelmat, joten eiköhän Hirso ole saanut runsaanpuoleisesti yhteydenottoja muualta. Veikkaan, ettei tässä mene kovin kauaa kun hänen uusi seuransa on tiedossa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!

Niin tai sitten Hirso viimeisenä hyvänä tekonaan joukkuetta kohtaan lähti, että muiden palkat saadaan maksettua. Joukkueessa on kuitenkin paljon pelaajia, joilla ei ole 10v. uraa takana ja rahaa säästössä pahaa päivää varten, eikä myöskään ottajia muissa seuroissa. Tämä nyt on siis ihan täyttä spekulointia, mutta en pitäisi tätäkään ihan täysin pois suljettuna vaihtoehtona. Toki tämä olisi vain osa syy.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Kannattaako sinne hallillekaan enään mennä?
Pitäiskö panna boikottiin koko paska?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eiköhän Hirso sinne Jokereihin siirry, eikä siinä mitään. Hienoa jos saa eläkekassaa kerrytettyä.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Tuskin Hirso tässä tyhjän päälle jää. Hän on varmasti pitänyt tämän Blues-kortin avoinna niin pitkään kuin se vaan on ollut suinkin mahdollista. Muut seurat ovat jo pitkään tienneet Bluesin ongelmat, joten eiköhän Hirso ole saanut runsaanpuoleisesti yhteydenottoja muualta. Veikkaan, ettei tässä mene kovin kauaa kun hänen uusi seuransa on tiedossa.

Juuri näin sen kuvittelen menneen itsekin. On vaan odotellut riittävän kovaa tarjousta muualta. Blueshan on tarjonnut kokoajan mukavan turvan Hirsolle, jos ei muualta tule mitään mielenkiintoista, niin pelaillaan täällä ja kahtellaan. Taloudellista pakkoa Hirsolla ei lähtöön varmasti ollut.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Kaikkea hyvää Kim Hirschovits. En olisi joskus uskonut joskus sanovani mutta olit Bluesin historian eniten arvostamani kapteeni.
Tässäpä ne omat fiilikset myös tiivistettyinä. Kiitos Hirso.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaikkea hyvää Kim Hirschovits. En olisi joskus uskonut joskus sanovani mutta olit Bluesin historian eniten arvostamani kapteeni.
Näin juuri. Isolla sydämellä toivon, että mies vielä nähdään Bluesissa. Tuntui aika lailla kantavan joukkuetta selässään samalla kun omistajat pyyteli anteeksi ja maalaili kuvia paremmasta huomisesta. Kärkevästi sanottu tämän v*tutuksen keskellä, vaikka samalla olen sitä mieltä, että nyky-omistajien paidat kuuluisi hallin kattoon kaikesta siitä hyvästä, mitä ovat joukkueen eteen tehneet. Toivottavasti eivät kuitenkaan aja laivaa jääräpäisesti karille asti, eli osaavat antaa ohjat muille ajoissa. Parhaillaan ei hyvältä näytä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kärkevästi sanottu tämän v*tutuksen keskellä, vaikka samalla olen sitä mieltä, että nyky-omistajien paidat kuuluisi hallin kattoon kaikesta siitä hyvästä, mitä ovat joukkueen eteen tehneet.

Mitäs tämä kaikki hyvä on?
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Itse en tuntenut Hirsoa koskaan oman joukkueen kapteeniksi, mutta arvostan kyllä työtä mitä hän Espoossa teki. Kiitos ja onnea jatkoon!
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs tämä kaikki hyvä on?
Uskoisin niillä olleen hyvät tarkoitusperät ja ilmeisesti ovat tukeneet sitä rahoillaan.
Edit: Älkääkä lukeko tätä viestiksi, että luottaisin nykyomistajiin. Kaikki nämä pienet tukikikkailut ja kansanliikkeet ovat pikku laastareita, joilla vaan lykätään väistämätöntä. Mä olen pohjimmiltani niitä Jussi-haikailijoita, koska haluan tulevaisuutta joukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös