Hirsolta huikea kausi. Löysi tavan hyödyntää vahvuuksiaan ja etenkin oveluutta. Ehkä koitti HIFKissä floppikaudella olla jotain mitä ei ollut. Tulee mieleen Litti, vaikka eri laji onkin. Ei häikäise nopeudella, mutta oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja näkee aina pari siirtoa eteenpäin. Bonuksena erittäin tunnollista puolustuspeliä.
Kiitos Hirso!
Hieno mies, jolla on yksi sinisimmistä Blues-sydämistä koskaan. Kauan jaksoit pitää joukkuetta koossa vaikka tunarit huhkivat talouspuolella. Joskus vaan se paraskin mies kaatuu. Onnea tulevaan.
Ehkä Hirsollekin tuli mitta täyteen kaikista vakuutteluista, että tähän mennessä palkat tulevat. Uskon, että hän olisi varmasti jatkanut Bluesissa, jos rahaa olisi oikeasti tullut tilille. Tämä nyt on vain omaa mutuilua, mutta eipä nuo asiat mun mielestä niinkään parempaan suuntaan ole menneet.Mä en kyseenalaista muuta kuin ajankohdan, milloin hän päätti lähteä.. Olisi lähtenyt jo ajat sitten, miksi antaa turhaa toivoa kannattajille? Kyllä mä ymmärrän, että on ollut varmasti helvetin raskasta viime viikkoina ja kuukausina, mutta ainakin omasta näkökulmasta asiat ovat menneet jo parempaan suuntaan, vaikka toki palkat olivat nyt myöhässä... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!
Mä en kyseenalaista muuta kuin ajankohdan, milloin hän päätti lähteä.. Olisi lähtenyt jo ajat sitten, miksi antaa turhaa toivoa kannattajille? Kyllä mä ymmärrän, että on ollut varmasti helvetin raskasta viime viikkoina ja kuukausina, mutta ainakin omasta näkökulmasta asiat ovat menneet jo parempaan suuntaan, vaikka toki palkat olivat nyt myöhässä... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!
Tai sitten seuran puolelta on valehdeltu? En ihmetteisi. Ja itse asiassa palkkaa on maksamatta - nimittäin niitä pelaajien vanhuuseläkemaksuja jotka ovat osa palkkaa.... Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa...
Tuskin Hirso tässä tyhjän päälle jää. Hän on varmasti pitänyt tämän Blues-kortin avoinna niin pitkään kuin se vaan on ollut suinkin mahdollista. Muut seurat ovat jo pitkään tienneet Bluesin ongelmat, joten eiköhän Hirso ole saanut runsaanpuoleisesti yhteydenottoja muualta. Veikkaan, ettei tässä mene kovin kauaa kun hänen uusi seuransa on tiedossa.Voisi kuvitella, että purun taustalla on Hirsolle muualta tullut tarjous. Maksamattomat palkat ovat tarjonneet helpon ulospääsyn nykyisistä velvotteista.
Mä en mitenkään jaksa uskoa, että kaikki muut saivat nyt palkat, mutta Hirsolle "unohdettiin" maksaa... Toisaalta, kuten vuodet tämän seuran kannattajana ovat opettaneet viimeistään nyt, KAIKKI on mahdollista!
Tuskin Hirso tässä tyhjän päälle jää. Hän on varmasti pitänyt tämän Blues-kortin avoinna niin pitkään kuin se vaan on ollut suinkin mahdollista. Muut seurat ovat jo pitkään tienneet Bluesin ongelmat, joten eiköhän Hirso ole saanut runsaanpuoleisesti yhteydenottoja muualta. Veikkaan, ettei tässä mene kovin kauaa kun hänen uusi seuransa on tiedossa.
Kannattaako sinne hallillekaan enään mennä?
Pitäiskö panna boikottiin koko paska?
Tässäpä ne omat fiilikset myös tiivistettyinä. Kiitos Hirso.Kaikkea hyvää Kim Hirschovits. En olisi joskus uskonut joskus sanovani mutta olit Bluesin historian eniten arvostamani kapteeni.
Näin juuri. Isolla sydämellä toivon, että mies vielä nähdään Bluesissa. Tuntui aika lailla kantavan joukkuetta selässään samalla kun omistajat pyyteli anteeksi ja maalaili kuvia paremmasta huomisesta. Kärkevästi sanottu tämän v*tutuksen keskellä, vaikka samalla olen sitä mieltä, että nyky-omistajien paidat kuuluisi hallin kattoon kaikesta siitä hyvästä, mitä ovat joukkueen eteen tehneet. Toivottavasti eivät kuitenkaan aja laivaa jääräpäisesti karille asti, eli osaavat antaa ohjat muille ajoissa. Parhaillaan ei hyvältä näytä.Kaikkea hyvää Kim Hirschovits. En olisi joskus uskonut joskus sanovani mutta olit Bluesin historian eniten arvostamani kapteeni.
Salmis, tekisitkö sä duunia ilman palkkaa? Itse en tekisi.
Kärkevästi sanottu tämän v*tutuksen keskellä, vaikka samalla olen sitä mieltä, että nyky-omistajien paidat kuuluisi hallin kattoon kaikesta siitä hyvästä, mitä ovat joukkueen eteen tehneet.
Uskoisin niillä olleen hyvät tarkoitusperät ja ilmeisesti ovat tukeneet sitä rahoillaan.Mitäs tämä kaikki hyvä on?