Kim Hirschovits

  • 99 634
  • 266

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Tänään monta oivaltavaa syöttöä, harmi vaan yksikään niistä ei omille. Vituttaa nähdä sitä ylivoimalla. Se tuhoaa mun nickin.
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Minusta Hirso on pelannut molemmissa kauden peleissä hyvin. Vähän pelottaa vaan että tuleeko kuormitusta liikaa kun tyyppiä peluutetaan tasaviisikoin, ylivoimalla ja alivoimalla. Varsinkin kun noita erikoistilanteita tuntuu piisaavan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rispektit Kimille. Hieno mies.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Elikkäs Hirsolle jatkoa. Vaikka mä näin miehessä aluksi pelkän jullileiman, niin kyllä mä olen oppinut siitä jo vähän pitämään. Arvostetaan sitä kuitenkin Blegin organisaatiossakin, kun on "joukkueen itseoikeutettu kapteeni", GM Aholaa lainaten. Kuitenkin haluan korostaa että viimekautinen playoffsuoritus on edelleen pettymys (vaikka se ykkösketju oli mikä oli), mutta tällä kaudella mä oon pitäny Hirson pelistä. Toivotaan että se Kantolankin vire kestäisi, eikä tekisi teemurinkisiä (sai sentään maalitilin taas auki kalpamatsissa), niin olisi Hirsonkin kentässä mies joka joskus saisi kiekon pussiin (toisin kuin Widing tai DiBebedetto).

Tosiaan kuten Pavlov tuolla toisessa ketjussa jo totesi, niin jatkuvuutta tarvitaan jos joskus halutaan pelata muistakin sijoista kuin ynnä muut.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Otetaan pois tuolta toisesta ketjusta kun miehelle omakin on: todettokoon että kenenkään muun pelaajan kohdalla en ole joutunut mielipidettäni muuttamaan niin täydellisesti (positiiviseen suuntaan) kuin Hirson. Ei ole ainoastaan taitava pelintekijä vaan myös erinomainen joukkuepelaaja ja hyvä tyyppikin.

Yllätyksenä tämä jatko ei minulle tullut. Kuitenkin kaikista haastatteluista on paistanut että tyyppi ei vaikuta olevan halukas lähtemään enää kiertämään - varmasti perhetilanne vaikuttaa - joten aika luontevaa oli jatkaa näissä kuvioissa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hieno homma, Hirso tuo tiettyä vakautta joukkueeseen. Ensin ajattelin, että vielä kun saataisiin vähän kovempi ykkössena niin olisi hyvä pari, mutta sitten huomasin, notta hittolainen: Kimhän on tehnyt melko hyvät pisteet sarjan häntäpään jengissä. Josko se vanha taso vielä löytyisi sieltä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Hyvä homma että Hirsolle saatiin se jatko. Vaikkein äijästä hirveesti edelleenkään pidä niin turha sitä on kieltää että on kuitenkin Bluesin tärkein pelaaja. Jos Hirso muuten jakaa Bluesin "itseoikeutettuna" kapuna sopparinsa loppuun asti niin hänestä tulee Bluesin liigahistorian pitkäikäisin kapteeni yhdessä Rami Alangon kanssa.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Otetaan pois tuolta toisesta ketjusta kun miehelle omakin on: todettokoon että kenenkään muun pelaajan kohdalla en ole joutunut mielipidettäni muuttamaan niin täydellisesti (positiiviseen suuntaan) kuin Hirson. Ei ole ainoastaan taitava pelintekijä vaan myös erinomainen joukkuepelaaja ja hyvä tyyppi


Totta! Kyllä Hirso on omalla tekemisellään hankkinut synkästä menneisyydestään huolimatta fanien arvostuksen ja täysin ansaitusti. Hyvä että haluaa ja sai jatkaa Espoossa.
 
Suosikkijoukkue
Espoolaiset
Otetaan pois tuolta toisesta ketjusta kun miehelle omakin on: todettokoon että kenenkään muun pelaajan kohdalla en ole joutunut mielipidettäni muuttamaan niin täydellisesti (positiiviseen suuntaan) kuin Hirson. Ei ole ainoastaan taitava pelintekijä vaan myös erinomainen joukkuepelaaja ja hyvä tyyppikin.
Tämän voin myös itse allekirjoittaa, kummasti se menneisyys unohtuu kun näkee pelaajan taistelevan sata lasissa illasta toiseen oman jengin puolesta. Etenkin korostaen kohtaa "illasta toiseen", nimittäin Hirso on yksi tasaisimmista suorittajista espoolaisen liigakiekkoilun historiassa. Joka ilta on puettu työhaalarit päälle, josta kapteenius toimii hyvänä osoituksena. Olen erittäin tyytyväinen tästä sopimuksesta, toivottavasti Hirson pelitaso säilyy näiden vuosien aikana samanlaisena, jotta voimme olla tästä tyytyväisiä lapun erääntymiseen saakka.

Erityisesti minua lämmitti Bluesin nettisivujen sopparijulkistusuutisessa se, että Hirso mainitsi nauttivansa nuorten pelaajien mentoroinnista ja maininta siitä, että projekti on vielä kesken. Ehkä tää jätkä on se, joka pääsee ensimmäisenä Blues-paidassa kannua nostamaan kauden päätteeksi.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kylläpä oli kiimainen esitys kapteenilta! Hurja työmäärä ja aivan jäätävän täydellistä pelaamista lopussa. Kovasti tuli nyt katetta miehen puheille siitä kuinka on sitoutunut ja motivoitunut pelaamaan Espoossa.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hirso on liigan paras pelaaja! Oikeastaan jopa selvästi. Tehot hyökkäyspäässä aivan sitä liigan kärkeä ja ei todellakaan mitään kakkossyöttöjä poimimalla. Sen lisäksi hän on yksi parhaista puolustussuuntaan ja kenties koko liigan paras aloittaja. Myöskin henkisesti todella tärkeä johtaja nuorelle joukkueelle.

Tiedän että Hirso on hidas luistelemaan, mutta mitä sitten? Eihän se meillä pelaiskaan eikä koko Liigassa mikäli olis nopeakin.

Ja mikä parasta sopimus vuoteen 2017 asti!
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eilisessä matsissa tuli pari kertaa huomattua Hirson pelanneen tilanteen omassa päässä hiukan väärin. Yksi maalikin näistä virheistä taisi tulla, mutta onneksi ei enempää. Toki on pelannut muuten aivan maagisesti, mutta eilen puolustaminen oli jotenkin heikompaa kuin monessa muussa matsissa. Myös aloitukset kääntyivät vähän liian usein vastustajalle eilen, eli parannettavaa löytyy vielä ennen kuin itse annan hänelle Liigan paras pelaaja-tittelin.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Eilisessä matsissa tuli pari kertaa huomattua Hirson pelanneen tilanteen omassa päässä hiukan väärin. Yksi maalikin näistä virheistä taisi tulla, mutta onneksi ei enempää. Toki on pelannut muuten aivan maagisesti, mutta eilen puolustaminen oli jotenkin heikompaa kuin monessa muussa matsissa. Myös aloitukset kääntyivät vähän liian usein vastustajalle eilen, eli parannettavaa löytyy vielä ennen kuin itse annan hänelle Liigan paras pelaaja-tittelin.
Olihan se selvää, että niin Hirso kuin muutkin ovat kyllä kaikkensa antaneet tuossa voittoputkessa. Varmaan oli jo fyysistä väsymystä pelissä ja mentiin pelkällä hengellä. Onneksi tuli tauko.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Olihan se selvää, että niin Hirso kuin muutkin ovat kyllä kaikkensa antaneet tuossa voittoputkessa. Varmaan oli jo fyysistä väsymystä pelissä ja mentiin pelkällä hengellä. Onneksi tuli tauko.
Totta, ja tarkoitus ei ollut himmentää Hirson vaikutusta voittoputkeen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hirso on huikeassa vireessä ja rikkoi siis "maagisen" 40 pisteen rajan. Kaikki saumat olisi myös rikkoa Tero Lehterän 46 pistettä kaudelta 1993-94 joka taitaa olla paras pistemäärä jonka kotimainen pelaaja on K-Espoo/Bluesille pääsarjassa tehnyt. Tertsin suorituksen arvoa nostaa se että mies teki nuo pisteet 48 ottelussa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jep, Ikonen, Krykov ja Huhtala näyttävät olevan ne lähimmäksi päässeet kotimaiset pelaajat eli kovassa kategoriassa ollaan.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiva huomata, että Kimi on saanut juonenpäästä taas kiinni! Kimi on yksi lempipelaajistani HIFK:ssa koskaan, ja aiempien kausien rämpimistä oli ikävä seurata. Nyt taas toimii, ja näyttäisi hän edelleen olevan yksi Liigan parhaista pelaajista!

Tsemppiä Kimille!
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Aika hienosti on kyllä Hirso täälläkin kovassa äänessä olleet kritisoijansa ottanut reppariin. Todella vahvaa menoa ja ihan järkyttävällä kaulalla Bluesin tärkein pelaaja. AV, YV, aloitukset, johtajuus, tehot, ihan sama. Kapteeni.

Todella hienoa, että halusi myös jatkaa Espoossa.
 

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Matruusi Kimistä on kasvanut todellinen kapteeni, tulee jotenkin Kapten Jocke mieleen nykymeiningistä.

Kun Kimi tuli, ajattelin että nyt saatiin vähän huonompi painos täällä breikanneesta Ramstedtista. Mutta mitä vielä, hommahan on täysin toisin päin ja ero on tällä hetkellä häkellyttävän iso Kimin hyväksi nimenomaan kokonaisvaltaisessa pelaamisessa ja panoksessa joukkueelle. Mahtava tilanne että näin loistava pelaaja on saatu sidottua Bluesiin pidemmäksi ajaksi.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
On se kova! Voittomaali on toki aina hieno juttu, mutta syöttöpisteen puhuminen Olli Malmivaaralle on ehkä vielä kovempi saavutus. Ja nauratti tuo loppuhuudatuksen väistely, yritti vielä puhua jonkun rivimiehen sinne sankaroimaan vaikka Kaijomaa kävi paidasta repimässä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hieno homma, Hirso tuo tiettyä vakautta joukkueeseen. Ensin ajattelin, että vielä kun saataisiin vähän kovempi ykkössena niin olisi hyvä pari, mutta sitten huomasin, notta hittolainen: Kimhän on tehnyt melko hyvät pisteet sarjan häntäpään jengissä. Josko se vanha taso vielä löytyisi sieltä.

Kyllähän se näyttää löytyneen. Hirso on todella kovassa vireessä ja pelaa hienoa kautta. Todella hieno pelaaja, iso rispekti täältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös