Kiitos ja näkemiin Kaira – tässä ketjussa vaaditaan Kairalle potkuja!

  • 160 845
  • 502

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Twitterista. Kaveri on yleensä aika hyvin kartalla lätkähuhuista.

@MaStrozyk
Itse olen kuulemani perusteella siinä käsityksessä, että Kanta-Hämeessä tosiaan jo kartoitetaan uutta päävalmentajaa. Mikä on ymmärrettävää.

Samalla voitais heittää Arvonenkin vittuun penkin takaa. En vieläkään ole nähnyt kaverissa yhtään mitään syytä miksi pitäisi antaa tämän tyypin suunnitella joukkueen hyökkäyspeli.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Samalla voitais heittää Arvonenkin vittuun penkin takaa. En vieläkään ole nähnyt kaverissa yhtään mitään syytä miksi pitäisi antaa tämän tyypin suunnitella joukkueen hyökkäyspeli.

En ymmärrä muutenkaan miksi miehellä on vakituinen paikka ollut valmennuksessa mestaruuskevään jälkeen. Onko muilla seuroilla tälläistä apuvalmentajaa joka jää aina seuraan vaikka päävalmentajat vaihtuu?
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näin ulkopuolisena kiinnostaa, että olisiko tämä koirankopitettu Mielonen sellainen sälli, että menisi hyvin pelaavaan pakistoon ilman ristiriitoja Raution kanssa?
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Näin ulkopuolisena kiinnostaa, että olisiko tämä koirankopitettu Mielonen sellainen sälli, että menisi hyvin pelaavaan pakistoon ilman ristiriitoja Raution kanssa?

Viime playoffien näyttöjen perusteella menisi hienosti! Ja tässä on nyt kyse siitä, että Kapteeni haluaa tietää miksi ja koutsi alkaa vittuilemaan sekä käyttäytymään ylimielisesti. Ei käy.
 

I.Colliander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvän ja pelaavan jääkiekon ystävä.
Mistä on tullut käsitys, että Arvonen vastaa HPK:n hyökkäyspelin tai ylivoimapelin suunnittelusta. Itse olen siinä käsityksessä, että vain peluuttaa hyökkääjät. Se on eri asia.

-ic
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
PS. Miksi Rontti et hypi täällä ihmisten silmille? Nyt porukka boikotoimassa ja huutelemassa boikottia ihan yhtä vahvoin perustein kuin minä puhuin aiemmin case Mielosesta... että silleen. Melkosta paskaa jauhavat ja puuhastelukin huudeltu jo muiden toimesta, luulis liikuttavan.
Et sitten päässyt hoitoon ilmeisesti, kun vielä jaksat. Ei täällä kukaan muu sellaista paskaa jauha kuin sinä ja hyvä niin. Sun juttuihin en jaksa enää tämän kummemmin kiinnittää huomiota, ei olisi pitänyt alun alkaenkaan. Voit jatkaa huoletta puuhastelujasi.

Aika sopivasti päävalmentaja sairastui, joku saattaisi jo uskaltaa sanoa, että entinen päävalmentaja.

Hauska seurata kuinka huhuista tulee totta ja tuntuvat vielä kasvavan eksponentiaalisesti. Näinhän se menee.
 

Suda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistä on tullut käsitys, että Arvonen vastaa HPK:n hyökkäyspelin tai ylivoimapelin suunnittelusta. Itse olen siinä käsityksessä, että vain peluuttaa hyökkääjät. Se on eri asia.

-ic

Samaa ihmettelen itse. Eikös tuo Viitakoski tullut Kerhoon hoitamaan YV:tä? Selinin aikana käsitääkseni Arvonen peluutti hyökkääjät ja Selin pakit. Tosin voin tässäkin olla väärässä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Samaa ihmettelen itse. Eikös tuo Viitakoski tullut Kerhoon hoitamaan YV:tä? Selinin aikana käsitääkseni Arvonen peluutti hyökkääjät ja Selin pakit. Tosin voin tässäkin olla väärässä.

Viitakoski on fysiikkavalmentaja ja Arvonen on viimeiset 3 kautta vastannut YV:stä ja hyökkääjien peluutuksesta.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Arvonen on viimeiset 3 kautta vastannut YV:stä ja hyökkääjien peluutuksesta.

Ja millaista se ylivoima onkaan nämä kolme kautta ollut? Mikäli Kai-Ra saa lähteä voisi minun puolestani Arvonen poistua samalla ovenavauksella.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mistä tiedätte, että Arvonen on vastannut ylivoimasta? Minä en tuota nimittäin usko.

-ic

Ainakin mitä olen viimeiset vuodet kerhon reenejä käynyt seuraamassa niin Arvonen on vetänyt kaikki YV harjoitteet ja opastanut pelaajia. 3 kautta ollut YV yhtä seisovan näköistä niin jo tämäkin tukee sitä.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Onkos Kerholla tänään iltatreenit? Jos on, niin

- Ketkä niitä vetävät?
- Mitä harjoitellaan erityisesti?
- Onko Viiitaluoma paikalla?
- Onko Mielonen paikalla?
- Onko Tuulola paikalla?
- Mitä ketjuja ja pakkipareja kasassa?
 

I.Colliander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvän ja pelaavan jääkiekon ystävä.
Ainakin mitä olen viimeiset vuodet kerhon reenejä käynyt seuraamassa niin Arvonen on vetänyt kaikki YV harjoitteet ja opastanut pelaajia. 3 kautta ollut YV yhtä seisovan näköistä niin jo tämäkin tukee sitä.

Ei tuo vielä kerro siitä, että hän ylivoimasta vastaa. Kyllä päävalmentaja vastaa kaikesta, ylivoimakin käydään valmentajien kesken ensin läpi. Se on ihan sama, jos Arvonen niitä treenejä vetää.

-ic
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Ihan sama vetääkö Arvonen siellä ylivoimaa vai ei. Tammikuussa tulee täyteen 8 vuotta HPK:n palkkalistoilla ja miehen hyöty organisaatiolle on jäänyt ainakin meikäläisen silmissä varsin epäselväksi. Ehkä se pitäisikin nostaa päävalmentajaksi... Kakkoseksi sitten Petteri Hirvonen, että saadaan paras mahdollinen valmennusjohto.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kaiken järjen mukaan Rautiolla ei ole enää mitään edellytyksiä jatkaa valmennuksessa. Jos yhtään nämä huhutut asiat pitävät paikkansa, niin Raution tilanne pelaajien silmissä on ohittanut jo point-of-no-returnin. Vaikka saataisiin osapuolten välisissä keskusteluissa näennäisesti jotain parsittua, niin tulee näkymään joka tapauksessa joukkueen suorituksissa ja koskaan ei tiedä milloin leimahtaa uudestaan.

Joka tapauksessa 100% varmaa on se, että vaikka huhutut asiat eivät edes pitäisi paikkansa, Raution tilanne fanien silmissä on ohittanut jo aikaa sitten kyseisen pisteen. Jos huhut todellakaan eivät pitäisi paikkansa, niin tällöin Kerho olisi katsojien uskon menetyksen itse aiheuttanut, kun on päästänyt huhut liikkeelle, tiedottamatta asioiden oikeasta laidasta tänään julkitulleen tiedotteenirvikuvaa lukuunottamatta. Tästä vielä lumipallona jos ilmoitetaan, että Viitaluoma lähtee ja Rautio jää, on koko Kerho-historian katastrofikausi edessä, niin taloudellisesti kuin pelillisesti.

Veikkaan siis, ettei Rautiota Kerhon vaihtoaitiossa enää nähdä. Sitä onko huomenna uutta miestä remmissä, jää nähtäväksi. Ilmeisesti toimistolla äskön yksinoleva toimarimme painaa parasta aikaa faksia koneeseen nimikirjoituksen toivossa...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Muistelo K.Rautiosta HIFK:ssa Nenä Jalosen kakkosena: väritön hahmo, joka hoiti pakkien peluutuksen. Se on Raution mukavuusalue, hyvällä jäi mieleen mm. Kousan bongaaminen Pelicansista. Mutta Rautio vastaamassa koko paketista? Millä näytöillä? Kuulostaa yhtä paskalta idealta kuin oli Soppa Sormusen nostaminen kakkosesta suoraan ykköseksi. En usko, että HPK:n umpisolmu aukeaa Raution opeilla. Muutenkin olen sitä mieltä, että mitä pienempi organisaatio, sitä tärkeämpää on panostaa valmennuksessa näytöt antaneisiin ammattimiehiin. Hyvä valmentaja tasoittaa pelaajamateriaalin eroa kalliimpiin joukkueisiin. Huono valmentaja + vähän tähtiä sisältävä pelaajamateriaali on avuton yhdistelmä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
En usko, että HPK:n umpisolmu aukeaa Raution opeilla. Muutenkin olen sitä mieltä, että mitä pienempi organisaatio, sitä tärkeämpää on panostaa valmennuksessa näytöt antaneisiin ammattimiehiin.

Tähän pitää sanoa, että pelillistä umpisolmua ei ollut. Erilaisia ongelmia, jotain huonoa ja jotain hyvää. Mutta ei umpisolmua.

Ongelmat ovat nyt suurimmaksi osaksi muita, kuin pelillisiä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ongelmat ovat nyt suurimmaksi osaksi muita, kuin pelillisiä.

No eipä ole siinäkään tilanteessa hurraamista. Puhdas veikkaukseni on, että Viitaluoma vaihtaa joukkuetta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Live-seuranta...juuri nyt Kerhon toimiston valot palaa

Töistä päästessä oli pakko ajaa toimiston kautta.

Edelleen valot päällä ja pihassa kaksi autoa.

Edit: Toinen auto poistui paikalta, en tunnistanut henkilöä. Perhana kun ei olis huomenna aamuvuoroa, täällä vois muutne päivystää niin kauan kun jotain tapahtuu. :D
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Töistä päästessä oli pakko ajaa toimiston kautta.

Edelleen valot päällä ja pihassa kaksi autoa.
Olisit nyt käyny oveen koputtelemassa, siellä kuitenkin nerokkaasti jätetty valot päälle siivoojaa varten ja lähetty ekologisesti kimppakyydillä kotiin.

Toivottavasti on faxi laulanu hoosiannaa ja huomenna siellä seisois Karrin Kivi, Kiven Karri siellä penkin takana. Tai jotain.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Töistä päästessä oli pakko ajaa toimiston kautta.

Edelleen valot päällä ja pihassa kaksi autoa.

Edit: Toinen auto poistui paikalta, tunnistanut henkilöä. Perhana kun ei olis huomenna aamuvuoroa, täällä vois muutne päivystää niin kauan kun jotain tapahtuu. :D

Eikä kukaan selvitä rekkareista kenen autoja?:)
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Töistä päästessä oli pakko ajaa toimiston kautta.

Edelleen valot päällä ja pihassa kaksi autoa.

Edit: Toinen auto poistui paikalta, tunnistanut henkilöä. Perhana kun ei olis huomenna aamuvuoroa, täällä vois muutne päivystää niin kauan kun jotain tapahtuu. :D

Ei ollu poliiseja tänään kumminkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös