Kiitos ja näkemiin Kaira – tässä ketjussa vaaditaan Kairalle potkuja!

  • 161 367
  • 502

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuo vasta toiveajattelua onkin :D
No eikös sitä pidä huonoina aikoina haaveilla sellasista asioista mitä ei voi saada? Kuten se kakkossentteri ja oikea valmentaja.
 

PalloJofa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Eniro tai vastaava osaisi varmaan kertoa rekkareiden perusteella ketä siellä toimistolla vielä hilluu. Päivystysvuorolainen voisi tarkastaa..
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Lyseon kemianopettaja Tarhio?

Elä perkele herätä yläkouluaikasia painajaisia eloon!

Tää koko juttu on täys vittu farssi saatana! TÄYS FARSSI!
Kaikesta huolimatta huomenna menen hallille ja ostan kioskista pari quarterbounderia, niin tulee ees syödessä hyvä fiilis.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vaihdetaanko siis huomiselta se jännityksen kohde pois siitä kuka seisoo penkin takana ja aletaan jännittään että näemmekö perse tifon vai emme? Joko on kuuluisa Keski-Eurooppalainen kannatuskultuuri rantautunut myös Hämptoniin?
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Eniro tai vastaava osaisi varmaan kertoa rekkareiden perusteella ketä siellä toimistolla vielä hilluu. Päivystysvuorolainen voisi tarkastaa..

Juu chekkattiin kyllä. Mun "vahtivuorolla" siellä oli vain yksi auto, joka kuului meidän toimarille, kuten tuossa vähän jo aikaisemmin vihjailin.

Tapahtuiko nyt sitten niin, että Jääkaappi päästi valmentajapongauksen livahtamaan käsistään? Rangaistuksena luvassa tuplavuoro pakkasessa siirtorajan deadlinellä ;)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lyseon kemianopettaja Tarhio?
:D

Muistaakseni HPK:n päävalmentaja voidaan erottaa vain kaupunginvaltuuston tekemällä päätöksellä.

Kuluttajademokratia on kova sana: äänestä sinäkin lompakollasi!


HPK:n ottelut boikotissa 9.10.2013 alkaen.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tapahtuiko nyt sitten niin, että Jääkaappi päästi valmentajapongauksen livahtamaan käsistään? Rangaistuksena luvassa tuplavuoro pakkasessa siirtorajan deadlinellä ;)

Tuntomerkit: Silmälasipäinen, harteikas.

Viitakoski? (Mitä fysiikkavalmentaja tuolla tekisi?)
Laukkanen?

Alatalo, Rindell tai Tamminen se ei ainakaan ollut.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
:D

Muistaakseni HPK:n päävalmentaja voidaan erottaa vain kaupunginvaltuuston tekemällä päätöksellä.

Kuluttajademokratia on kova sana: äänestä sinäkin lompakollasi!


HPK:n ottelut boikotissa 9.10.2013 alkaen.

Kuluttaja äänestää lompakolla. Kannattaja äänestää näyttävästi.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Itse pääsen duunista klo 02.00 joten voisi ihan läpällä ajaa toimiston kautta ja katsoa onko sielä yövuoro hommissa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuluttaja äänestää lompakolla. Kannattaja äänestää näyttävästi.
Tämä pitää täysin paikkaansa! Tyhjä katsomo on tylyin tifo seurajohdon suuntaan.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse pääsen duunista klo 02.00 joten voisi ihan läpällä ajaa toimiston kautta ja katsoa onko sielä yövuoro hommissa.

Ai että kun riipaistaisiin joku kunnon fyysisen pelin kanadalainen koutsi hämeenlinnaan. Eihän yövuoroa muuten tarvitse tehdä... Toki saa tuoda myös sentterin mukanaan. Siinä olis meininkiä pikkukauounkiin taas hetkeksi.

Okei, ehkä se ulkkarikoutsi tähän väliin olis vähän turhan riski veto yhden tyhjän arvan jälkeen...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koska kuuluu ja mitä kuuluu? Onko liikenneympyrällä vahteja, mites toimistolla? Minä olen yövuorossa töissä, kuten aina, niin odottelen täällä..
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tämä pitää täysin paikkaansa! Tyhjä katsomo on tylyin tifo seurajohdon suuntaan.

Esim ulosmarssi on tosiaan ihan käypä ele. Poisjääminen ei (jos siis pitää itseään kannattajana). Ensin tulee seura, joka on pysyvä ja siten kaikkien muuttuvien tekijöiden yläpuolella. Jos on tarvetta protestoida jotain muuttuvaa tekijää vastaan, kannattaja tekee sen kusematta tärkeimmän asian nilkoille. Kuluttaja jättää ostamatta tuotteen.

Ja toisaalta, saako tyhjähkö katsomo tällaista huomiota: Blues-faneilta näyttävä protesti - katso kuvat! | SM-liiga | Iltalehti.fi
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Esim ulosmarssi on tosiaan ihan käypä ele. Poisjääminen ei (jos siis pitää itseään kannattajana). Ensin tulee seura, joka on pysyvä ja siten kaikkien muuttuvien tekijöiden yläpuolella. Jos on tarvetta protestoida jotain muuttuvaa tekijää vastaan, kannattaja tekee sen kusematta tärkeimmän asian nilkoille. Kuluttaja jättää ostamatta tuotteen.

Ja toisaalta, saako tyhjähkö katsomo tällaista huomiota: Blues-faneilta näyttävä protesti - katso kuvat! | SM-liiga | Iltalehti.fi

Totta tämäkin, mutta itse voisin veikkailla, että tällaiset lakanat jossa vaaditaan valmentajan potkuja menisi todennäköisesti HPK:n seurajohdolta läpi olkapäiden kohautuksin. Joten äärimmäiset keinot käyttöön ja tehdään Jokerifanien tyyliin ja jätetään peliin tulematta. Itse pidän silti tämänkin jälkeen itseäni kannattajana.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Koska kuuluu ja mitä kuuluu? Onko liikenneympyrällä vahteja, mites toimistolla? Minä olen yövuorossa töissä, kuten aina, niin odottelen täällä..

Ajoin toimiston ohi noin klo 01.30 ja valot oli vielä sekä yksi auto. Koskahan tiedotetta tulee? Täytyykin mennä vakoilemaan kerhon aamujäitä ja katsoa onko kaikki paikalla.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lyseon kemianopettaja Tarhio?
Tässä on pakko olla totuuden siemen. Joukkuekemiassa on huhujen mukaan paljon petrattavaa. Eihän kukaan edes halua onnitella Rendulicia maalin jälkeen, paitsi se yksi, jolle Bornan äiti maksaa kuukausirahaa. Eli siis kemianopettaja pahvinuken tilalle ja matematiikanopettaja kakkoseksi. Todistakoot meille, miten 3C=2C, tai miten HPK - 1C lähenee asymptoottisesti kohti nollaa. Tässä opettajaskenaariossa tosin kotiläksyjä ei tehdä vihkoon, vaan Vihko saa tehdä kotitehtävät. Mielonenhan on jo jätetty luokalle.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ainoa järkevä vaihtoehto on Raution poistuminen. Jos pelaajia lähtee (Viitaluoma, Vihko jne), on tilanne pahempi kuin ikinä. Mistään ei löytyisi korvaajia, etenkin kun tiedetään HPKn taloudellinen tilanne. Lisäksi pelaajien poistuminen vaikuttaisi tulevaisuudessa, koska saattaisi olla hankalaa hankkia pelaajia joukkueeseen, josta jengi lähtee pois valmentajan takia. Ja etenkin kun lähtijöitä olisi juurikin Viitaluoma ja Vihko, joita varmasti kuunnellaan. Tähän ei siis ole varaa.
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hankala tilanne kerrassaan. Mikäli taloudellinen tilanne olisi pätkääkään parempi Rautio olisi jo kaukana jäähallilta.

Jos Rautio lähtee, niin samalla voidaan unohtaa haaveet tasokkaasta kakksosentteristä. Siihen mahdollisesti varatut rahat menisivät hyvin todennäköisesti pitkälti Raution sopimuksen ulosostamiseen.

Jos Viitaluoma lähtee niin paljon ratkaisee minne suuntaan herra matkaa. KHL olisi kuin lottovoitto ja tuolloin ainakin taloudellisesti olisi resurssit kahden laadukkaan keskushyökkääjän hakkimiseen. Ilmaiseksihan Viitaluoma ei tulisi minnekään siirtymään, koska sopimusta kuitenkin vielä jäljellä aika pitkälle tulevaisuuteen. Viitaluoman lähtiessä maksava yleisö varmasti äänestäsi jaloillaan ainakin jonkin aikaa ja lisäksi pitäisi katsella Raution touhua ja ilkeilyä pelaajilleen myös tulevaisuudessa. Kuka lähtisi seuraavaksi ja kuka tänne suostuisi enää tulemaan?

Ymmärrän taloudellisessa mielessä tilanteen haasteellisuuden, mutta siitäkin huolimatta olisin itse valmis siihen, että vaikka kirpaisisikin niin tulevaisuuden kannalta ainut oikea ratkaisu on Raution lähtö silläkin uhalla, että kakosentteriä ei tälle kaudelle saada.

Loppukaneettina voi taas sanoa, että alaisistaan ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen. Sama pätee toki myös toiseen suuntaan ja ihmisiin yleensäkin. Tässä opittavaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tilanne on kimurantti. Itse olen vähän pähkäillyt, mitä Viitaluoman lähtö merkitsisi. Ensinnäkin se tarkoittaisi katastrofia pelillisesti. Joukkueessa ei olisi silloin ykkös- eikä kakkossentteriä. Mutta toisiko se sitten pelimerkkejä? Toisi, ja vapauttaisi myös budjettia. Mutta mitä näillä rahoilla sitten saataisiin? Ei ainakaan samaa tasoa olevaa ykkössentteriä. Ehkä kaksi kakkossentteriä olisi mahdollista saada, ja nämäkin lienevät melkoisia arpoja...

Tuolla olisi kuitenkin todella pitkäkestoiset vaikutukset tulevaan. Fanit varmasti äänestäisivät jaloillaan. Ja Kerhon pitkälti heikentynyt imu varmasti heikentyisi entisestään. Ensi kausi voisi olla se viimeinen joutsenlaulu tuolla touhulla.

Rautiosta eroon pääseminen on vaikeaa. Mietin vielä sitäkin ratkaisua, että jos mies pudotettaisiinkin kakkosvalmentajaksi, ja ykköseksi otettaisiin joku halpa tulevaisuuden nimi. Jos joku vielä keksisi tällaisen vaihtoehdon... taitavat vain olla nekin kortilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös