Hienoa, että osa porukasta saa tästä paljon iloa irti, mutta valitettavasti jopa jatkiksen puolella vaikuttavat olevan vähemmistössä.
Ei ainakaan tämän ketjun äänestyksen perusteella.
Hienoa, että osa porukasta saa tästä paljon iloa irti, mutta valitettavasti jopa jatkiksen puolella vaikuttavat olevan vähemmistössä.
59% on vastannut joko "Ei kiinnosta" tai "Ehkä hieman". Näitäkö vastaajia kuvailisit sellaisiksi, jotka saa tästä turnauksesta paljon iloa irti?Ei ainakaan tämän ketjun äänestyksen perusteella.
Itse esimerkiksi vastasin ”ehkä hieman”, koska nämä on ainoita maajoukkuepelejä mitä luultavasti katson. Kerrankin kun on parhaat mukana eikä mitää harjoituspelejä kuten mm tai olympia. Eli vaikka olisin ”ehkä hieman” niin ite posin puolella.59% on vastannut joko "Ei kiinnosta" tai "Ehkä hieman". Näitäkö vastaajia kuvailisit sellaisiksi, jotka saa tästä turnauksesta paljon iloa irti?
Ja siis nimenomaan tämä, siksi itsellä oli ”ehkä hieman”, koska maajoukkuekiekko ei kiinnosta (eikä tämän voittaja), mutta kiinnostaa hyvä jääkiekko.Ehkä? Mä en itse tuohon laariin laskeudu, seuraan peliä pelinä. Mä en yleensä edes oikein syty maajoukkueturnauksesta sinällään, en innostu siitä että puhkutaan kansallistunnetta.
Kiva kyllä nähdä parhaat vastakkain, vaikka näenhän mä nuo tyypit joka aamu muutenkin. Mulle on lopulta melko lailla se ja sama, kuka tämän voittaa. Kunhan on timanttist lätkää.
Eilen Suomi - Ruotsia vähän aikaa ja ei vaan kiinnosta vieläkään. Ei tuosta vaan saanut mitään irti kun ei tiedä mistä pelataan ja pelistä puuttui muutenkin tunne kokonaan. Kohta kolmas peli ja sit on joko turnee siinä tai Suomi on finaalissa. Järjetön konsepti.
Sanottakoot samalla, että se ei ole multa mitenkään pois, vaikka joku syttyykin. Mielipideasioita.
Jotain kertoo sekin, että ottelun tappeluita sovitaan Whatsappissa
![]()
Uskomaton paljastus! Pelaajat sopivat kohutappeluista etukäteen Whatsappissa
Iltalehti kokoaa jääkiekon 4 Nations -turnauksesta kolme kiinnostavinta pointtia. Tässä ovat toisen pelikierroksen pointit.www.iltalehti.fi
Tässä on selkeästi kahta kuppikuntaa, jossa toinen arvostaa pelin tasoa ja toinen pelin panosta. Jos 4 Nations olisi joku perinteinen turnaus*, kuten vaikka Rugbyn Six Nations pelit niin varmasti itekki syttyisin totaalisesti myös näihin peleihin. Peli on toki ihan eri näköistä ku liigassa ja MM-kisoissa ja on hauska nähdä meidän NHL-äijät Suomen paidassa, mutta jos pelin voittamisella ja häviämisellä ei ole suurta väliä niin ei se vaan innosta.
Ja kyllä, luokittelisin iteni jääkiekon ystäväksi ihan heittämällä (siksi tällä palstalla ollaan).
Mä vastasin ehkä hieman, mutta jos nyt vastaisin, niin vastaus olisi, että kyllä kiinnostaa!59% on vastannut joko "Ei kiinnosta" tai "Ehkä hieman". Näitäkö vastaajia kuvailisit sellaisiksi, jotka saa tästä turnauksesta paljon iloa irti?
Lauantai 15.2.2025, it was a good day for hockey.
Lisäksi itse lähetyksistäkin saavat suomalaisilla mittareilla vähintään hyvän arvosanan.
Enpä minä erinomaiseksi toteutusta kutsunutkaan. Mutta ehkä itselleni mittavia studio-osuuksia tärkeämpi homma on muutenkin se, että porukalla on jotain lajinäkemystä siellä, eikä myöskään ole lähdetty tekemään mitään ihan myötähäpeäinserttejä. Jotenkin nuo ovat saaneet Selänteenkin toimimaan, ja vaikka tuo Paasonen tuntuu aika lailla ulkopuoliselta, niin ei samalla lailla vaikuta tapahtumaan kuin itse substanssin (eli pelitapahtumien tai niiden puimisen) tyriminen tavalla tai toisella.Minä en tätä ihan täysin allekirjoita, lähinnä siitä syystä että näin lyhyeen rypistykseen ei viitsitty laittaa studiota jokaiseen otteluun. Muuten kyllä peukkua.
Ei niin paljon, että öitä valvoisin. Suomen pelit katson herättyä boxilta.
No sen yhden pelin. Siitäkin jätin viimeisen vartin katsomatta...Monelta menit siis eilen nukkumaan? Entä huomenna ;)
Itse esimerkiksi vastasin ”ehkä hieman”, koska nämä on ainoita maajoukkuepelejä mitä luultavasti katson. Kerrankin kun on parhaat mukana eikä mitää harjoituspelejä kuten mm tai olympia. Eli vaikka olisin ”ehkä hieman” niin ite posin puolella.
Ja siis nimenomaan tämä, siksi itsellä oli ”ehkä hieman”, koska maajoukkuekiekko ei kiinnosta (eikä tämän voittaja), mutta kiinnostaa hyvä jääkiekko.
Jokainen saa toki kiinnostua mistä itse tykkää tai olla kiinnostumatta, mutta sait aikaan kyllä spontaanin naurahduksen. Sinua ei siis kiinnosta parhaat vastaan parhaat maajoukkueturnaus jota ei ole vuosikausiin nähty ja nyt nähdyistä peleissä pelintaso ollut kovinta ikinä missään, joka toki ihan luonnollista kun parhaat pelaajat on parempia kuin koskaan ennen.Eilen Suomi - Ruotsia vähän aikaa ja ei vaan kiinnosta vieläkään. Ei tuosta vaan saanut mitään irti kun ei tiedä mistä pelataan ja pelistä puuttui muutenkin tunne kokonaan. Kohta kolmas peli ja sit on joko turnee siinä tai Suomi on finaalissa. Järjetön konsepti.
Sanottakoot samalla, että se ei ole multa mitenkään pois, vaikka joku syttyykin. Mielipideasioita.