PS. Myös Brad Marchand oli kanssani samaa mieltä
PS. Haluaisin joskus lukea uutisen siitä, miten Marchand ei ole solvannut pelin aikana ketään.
PS. Myös Brad Marchand oli kanssani samaa mieltä
Miksi ensimmäinen Kanada-USA peli kiinnosti, mutta finaali samojen joukkueiden välillä ei kiinnosta?Ei enää kiinnosta, mutta kiinnosti sen verran, että valvoin katsoakseni ensimmäisen Kanada- Usa pelin.
Lähetysaika, sekä ensimmäisen matsin "taika" ei uusiudu, ja se että Suomi tipahti finaalista.Miksi ensimmäinen Kanada-USA peli kiinnosti, mutta finaali samojen joukkueiden välillä ei kiinnosta?
Vuosituhannen kiekko-ottelu tulossa vs. alkusarjan ottelu - ihmeellistä! Mä ajattelen, että tässä mennään vieläkin kovempaa....sekä ensimmäisen matsin "taika" ei uusiudu...
Vuosituhannen kiekko-ottelu tulossa vs. alkusarjan ottelu - ihmeellistä! Mä ajattelen, että tässä mennään vieläkin kovempaa.
On kyllä tähän saakka. Ensi vuonna tilanne voi varmasti olla toinen.Jos on 4 Nationsin vähättely osaltaan typerää, niin toisaalta monella kyllä keulii myös aika pahasti yli. Yksikään tämän näytösturnauksen peli ei kyllä ole mikään vuosituhannen ottelu. Mietitään niitä sitten vaikka vuoden päästä uudelleen.
Tämähän on mielipideasia. Riippuu siitä, että millaisia asioita itse kukin tuohon "vuosituhannen ottelu" -määritelmään katsoo. Jos puhutaan pelkästään pelaajien yksilötasosta, niin tokihan se on tässä rikottu, mutta muutoin kyllä tältä vuosituhannelta löytyy Olympialaisista sellaisia otteluita, jotka menevät merkittävyydessään monin tavoin kaikkien 4 Nations pelien edelle.On kyllä tähän saakka. Ensi vuonna tilanne voi varmasti olla toinen.
Totta kai se on.Tämähän on mielipideasia.
Hän on loukkaantunut.Alex Pietrangelo on.
Hän on loukkaantunut.
Kyllä kyseessä on ihan loukkaantuminen.Niin siis "sairastumisen" takia jäi pois, josta ilmoittamisen jälkeen on kuitenkin kyennyt pelaamaan ihan normaalisti runkosarjapelejä. Ei siis vain syystä tai toisesta napannut, vaikka nyt ei sitä voinutkaan suoraan sanoa.