Iso peukku ja kiitos fanikatsomolle!
Tuotte halliin hienon tunnelman ja sillä on iso vaikutus yleisömäärän kasvuun.
Energiavirtaa seuratessa tulee hyvä ja ehkä hieman kaihoisakin fiilis kun mieleen nousee omat vastaavat touhut joskus kauan sitten...;
Jatkakaa samaan malliin !!!
Nuo kiitokset kannattaa kohdistaa enemmän blueskannattajien omalle foorumille
http://www.espooblues.net/keskustelu/index.php Jolloin tulevat varmasti nähdyksi.
Pelaamisen ilo ja luovuus ovat olleet Bluesin tämän vuoden parhaat markkinointikeinot. Sillä eteenpäin. Espoo on nuori elämänilon kaupunki, ei duunarilätkän kaupunki.
Täsmälleen ja näin Espoolaisena ei minulla ole kuin yksi ja ainoa joukkue - HIFK! Kerran HIFK, aina HIFK (En gång HIFK, Alltid HIFK!)!
Tämän joukkueen kanssa kasvoin, elin ja vartuin Espoossa. Ei ollut (onneksi) muita vaihtoehtoja. Itä-Espoossa toki kannatettiin jonkun verran narreja, mutta niinhän tehdään Itä-Helsingissäkin. Ei haittaa parempaa väkeä.
Salkku oli ihan jees, vaikkakin melko kuutamolla, mitä tulee jääkiekkojoukkueen johtamiseen. Ei pahalla, Salkku, kyllä ymmärrät. Uusi johto pitää sisällään sellaista skeidaa, että paremmin tietävä pysyy kaukana. Ihan kiva jos teillä kulkee, joopa joo.
Huh mikä trollaus! Oikein kirpaisi. Meetkö muualle hifki-haraldi?
Mutta eikös ollut kiva huomata että ihan kaikkia hifkille ja Jokereille menetettyjä espoolaisia lätkä-faneja ei tuu ikävä.Huh mikä trollaus! Oikein kirpaisi. Meetkö muualle hifki-haraldi?
Barona voi olla loppuunmyyty vaikkei aitioissa olisikaan ketään, paljonko on todellinen kapasiteetti?
Avasin jokin aika sitten toisen ketjun koska en halunnut enää nostella tämän nimistä ketjua.
Vaikuttaako katsojakapasiteettiin muuten se, että viimekautista seisomakatsomoa ei enää ole (ent. fanikatsomo)? Pakkohan sen on vaikuttaa...
Toi luku on loppujen aika kova kun ottaa huomioon että peli tuli Urpholta ja tiistaina oli edellinen kotimatsi.Ja myönteinen suunta jatkuu. Eilisessä Blues-Kärpät -matsissa oli 5 144 katsojaa.
Toi luku on loppujen aika kova kun ottaa huomioon että peli tuli Urpholta ja tiistaina oli edellinen kotimatsi.
Ja vaikka tiistaina Blues päästi Saipa peliin ulkomalaisia opiskelijoita ilmaiseksi halliin niin kuitenkin sillä tempauksella saatiin esim. puolen sivun juttu Hesariin josta jäi Bluesin toimminnasta erittäin positiivinen kuva. Muutenkin näen sen vaan postiivisena että Blues koittaa eri tavalla saada sakkia halliin vaikka se sitten tapahtus vapareiden taikka alenettujen lippujen kautta. Tällä tavalla saadaan sitä fanipohjaa kasvatettua joka sitten tulevina kausina tulee maksamaan itsensä takaisin. Lisäksi hallissa on nykyään todella hyvä fiilis niin siellä on paljon kivempi käydä vaikka itse maksaa siitä lipusta ihan täyden hinnan.
Lippupolitiikasta samaa mieltä, siinä on otettu iso askel eteenpäin. Vähän tuossa on mielestäni mahdollisuus vielä muokata ensi kaudelle hieman hintoja mutta se on sitten ensi kauden juttu.Viimeisenä täytyy muistaa tämä käsittämätön peliohjelma. Minä henkilökohtaisesti en käsitä miten jengii ollaan saatu niin hyvin hallille kun ei tämäkään vanha mies jaksaisi raahautua sinne joka toisen viikon tiistai,ke ja torstai. Ei se vaan palvele ketään, paitsi tietysti KOFFin viikkomyyntiä.
Tää kuuluis ehkä ennemmin tonne fanimatkat yms. keskusteluun, mutta liittyyhän se tähänkin aiheeseen. Pakko sanoa, että lauantaina Niiralassa Bluesin kannattajat yllättivät positiivisesti. Kuopiossa on yleensä aina todella vähän vierasjoukkueen kannattajia ja heidät on tunkaistu luonnollisesti hallin huonoimpaan nurkkaan.
Itse tähän ketjuun: Saas nähdä meneekö 4000 rikki tämän viikon Ilves-pelissä. Olis kyllä aikamoisen optimistinen odotus mutta kun ei tällä viikolla ole muita kotipelejä niin voihan jengiä tullakin - ja itse asiassa seuraava kotipeli on vasta ensi viikon torstaina (Pelsut).
Mutta muistelen kyllä että ihan lähivuosina on matsissa kuulutettu hallin olevan loppuunmyyty ja yleisömääräksi ilmoitettiin jotain 6 100-200.
Olen ollut lähivuosina ja tälläkin kaudella monta Bluesin matsia katsomassa eikä kyllä kertaakaan, jos on ollut yli 6000 katsojaa ole ilmoitettu hallin olevan loppuunmyyty. Olin katsomassa Blues-Jokerit matsin viimeksi, jossa oli se yli 6800 katsojaa eikä silloin ilmoitettu hallin olevan loppuunmyyty. Näin tiedoksi vain, että kyllä se kapasiteetti on 7017 jääkiekko-otteluissa. Vähän erikoiselta kuullostaisi, että Blues ei myisi koko kapasiteetin verran lippuja peleihin. Jos porukkaa olisi tulossa se 7017 niin kai ne nyt sen verran niitä lippuja myisi peliin kaiken järjen mukaan.