Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 329 705
  • 2 169

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Kävin eilen vaihtelun vuoksi katsomassa kiekkoa muuallakin kuin Hartwall Areenassa ja päädyin Espooseen katsomaan Bluesin peliä. Peli oli sinänsä ihan katsottavaa mitä nyt Ässät hyytyi ihan totaalisesti ekan erän jälkeen. Ottelun yleisömäärä herätti ihmetystä. Kyseessä kuitenkin lauantaimatsi ja paikalla oli n. 3500 katsojaa. Luulisi, että lauantaipeli saa espoolaiset liikkeelle, mutta ei näköjään. Liekö sitten vastustaja niin tylsää luokkaa, ettei jengiä kiinnosta vai mistä noin alhaiset yleisömäärät kumpuaa.
 

Toeryl

Jäsen
Kävin eilen vaihtelun vuoksi katsomassa kiekkoa muuallakin kuin Hartwall Areenassa ja päädyin Espooseen katsomaan Bluesin peliä. Peli oli sinänsä ihan katsottavaa mitä nyt Ässät hyytyi ihan totaalisesti ekan erän jälkeen. Ottelun yleisömäärä herätti ihmetystä. Kyseessä kuitenkin lauantaimatsi ja paikalla oli n. 3500 katsojaa. Luulisi, että lauantaipeli saa espoolaiset liikkeelle, mutta ei näköjään. Liekö sitten vastustaja niin tylsää luokkaa, ettei jengiä kiinnosta vai mistä noin alhaiset yleisömäärät kumpuaa.

Tällä kaudellahan yleisömäärät ovat olleet hyvässä nousussa ja tunnelma hallissa muutenkin erinomainen, nyt taisi vaan viime aikaiset pelaajasiirrot sekoittaa espoolaisten päät (pakkasen ohella) eikä Ässät-matsi nyt tällä kertaa herättänyt aivan älytöntä mielenkiintoa. Jospa ensi viikolla taas saadaan yleisömäärätkin nousuun kun Cami tekee "paluun" ja uusista hankinnoistakin kuullaan lisää. Tätäkin joku voisi kutsua gloryhunttaamiseksi, noh, minkäs teet.

Tai sitten kaikki luuli ettei lauantaina vaan voi olla Esbossa peliä, kuten yleensä.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Launtaipeliksi toki helvatan huono yleisömäärä. Arkipeliksikin tuo olisi huono yleisömäärä ottaen huomioon Bluesin johdon edistysaskeleet tälle kaudelle kaikessa markkinoinnissa ja tiedottamisessa. Tosi vaikea sanoa kyllä, että mistä johtuu. Syitä voi hakea vaikka säästä, rosterin muutoksista, otteluohjelmasta ynnä muusta.

Selvästi surkeampaan suuntaan on kyllä yleisömäärissä viime aikoina menty kun
kolme viimeisintä kotipeliä:

La 4189
To 3447
La 3511

Keskiarvoksi 3715
Ensiviikon tiistain pelissä päästään varmasti vähän paremmille lukemille kun Cami pelaa entistä seuraansa vastaan. Samalla viikolla perjantaina sitten Pelicansia vastaan johon voi olettaa vähän parempia lukemia? Enään yksi paikallispeli jäljellä joten kyllähän toi keskiarvo tulee tippumaan kauden loppuun mennessä.

Kyllähän karu fakta on vain se, että ei Bluesin suhteen yleisömäärissä voi tulla mitään buumia ellei se runkosarjasijoitus pysy koko kauden ajan 1-3 sijoituksilla.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tää että lauantaipelit vetäis enemmän yleisöä ei taida ainakaan Espoossa ihan pitää paikkaansa. Tai sitten jengi on vaan tottunut siihen että lauantaina ei ole pelejä ja nekin harvat kerrat "menee ohi". Viime kaudelta muistan jonkun Kärppäpelin jossa oli n. 3500 katsojaa ja Jyp-pelin jossa oli vain karvan verran yli 3000. Nuo siis lauantaipelejä. Se lauantai on meille HC-faneille (perjantain ohella) paras pelipäivä, mutta joillekin normiperheille se on päivä jolloin potentiaalista muutakin ohjelmaa riittää enemmän kuin minään muuna päivänä.
 
Viimeksi muokattu:

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Tää että lauantaipelit vetäis enemmän yleisöä ei taida ainakaan Espoossa ihan pitää paikkaansa. Tai sitten jengi on vaan tottunut siihen että lauantaina ei ole pelejä ja nekin harvat kerrat "menee ohi".
Jepu jee, ja lisäksi uskoisin, että aitioilla on iso osuus asiaan. Monet vuodet aitioita käyttäneet ovat tottuneet käymään peleissä viikolla. Esimerkiksi eilenhän aitioit olivat lähes tyhjillään. Peruskatsomoissa ei missään ollut hirveästi tilaa (en toki nähnyt kuin sen yläkatsomon, jossa Ässät-fanit olivat). Luulin, että lukema olisi lähempänä neljää ja puolta tuhatta kuin tuota kolmea ja puolta.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Esimerkiksi eilenhän aitioit olivat lähes tyhjillään.

Btw, olin katsovinani, että siellä fanikatsomosta yläviistoon sijaitsevassa aitiossa olisi peliä seurannut Martin Saarikangas mahdollisesti vaimonsa kera. Sehän taitaakin olla jotain Bluesin omistajia tms.

Sääli joka tapauksessa, jos yleisö ei löydä Bluesin matseihin. Liekö porukka Espoossa sitten niin ylempää keskiluokkaa, ettei kiekko kiiinnosta vaan markkinointipäälliköt juoksevat mieluummin rinkiä Esport Centerissä. Itse ainakin kiinnostuin käymään mahdollisesti uudestaan Espoossa peliä katsomassa. Julkisillakin pääsi suht kivuttomasti stadin puolelta paikalle ja mukava välillä katsoa peliä, jossa ei oma suosikki pelaa. Ei siten tarvii aina hikoilla katsomossa jännityksestä.
 

Free

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Btw, olin katsovinani, että siellä fanikatsomosta yläviistoon sijaitsevassa aitiossa olisi peliä seurannut Martin Saarikangas mahdollisesti vaimonsa kera. Sehän taitaakin olla jotain Bluesin omistajia tms.

Kyseinen aitio ainakin muutama vuosi sitten oli Martinin omistuksessa, että luultavasti katsoit oikein.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ainakin siellä toisella puolella yläkatsomossa oli runsaasti tyhjää tilaa samoin club katsomossa huomattavasti vähemmän katsojia kuin aikaisemmissa peleissä. Muutenkin hallilla oli silmiinpistävän rauhallista aikaisempaan verrattuna.

Mainittakoon, että sama vastustaja Ässät oli kuitenkin Tammikuun alussa vetänyt lehtereille vajaat 4200 katsojaa, joten melkein 700 katsojaa oli vähemmän tällä kertaa.

Itse pidän todennäköisenä, että jonkinlaista negatiivista korrelaatiota asialla on näihin viime aikaisiin pelaajakauppoihin.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mainittakoon, että sama vastustaja Ässät oli kuitenkin Tammikuun alussa vetänyt lehtereille vajaat 4200 katsojaa, joten melkein 700 katsojaa oli vähemmän tällä kertaa.

Itse pidän todennäköisenä, että jonkinlaista negatiivista korrelaatiota asialla on näihin viime aikaisiin pelaajakauppoihin.
Yksi selvästi vaikuttava tekijä Espoossa on kunnon pakkaspäivä. Silloin jäädään mieluummin kotilieden lämpöön. Sattui tuo lauantai olemaan nimittäin todella kylmä espoolaisella mittapuulla.
 
Itse pidän todennäköisenä, että jonkinlaista negatiivista korrelaatiota asialla on näihin viime aikaisiin pelaajakauppoihin.
Niin minäkin. Vaikka joukkueella nyt peli kulkeekin ihan hyvin niin syksyn surkea pitkä putki on ihmisten muistissa, siihen päälle kun joukkueen kaksi värikkäintä pelaajaa lähtee muille maille niin moni ajattelee ettei hallilla ole enää mitään nähtävää. Ei tästä voi ketään syyttää.

Nyt tarvitaan sellainen fanien suosikki joka tuo kaukaloon tapahtumaa joka ilta, sellainen pelaaja jonka ihmiset haluavat nähdä. Ramun myynnistä saatiin hyvin rahaa muttei sitä kannata polttaa heti tyhjentämällä halli, meininki on kuitenkin se mikä ratkaisee.

Toivottavasti tekosyiden hakeminen kaiken maailman pakkasista, viikonpäivistä tai muista jutuista nyt loppuu. Kun tuote on kunnossa niin kyllä se porukka hallille löytää.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Kyseinen aitio ainakin muutama vuosi sitten oli Martinin omistuksessa, että luultavasti katsoit oikein.

"Iso Masa" on ollut katsomassa kaikki kotipelit tällä kaudella. Meidän paikat on sellalailla, että näen kaverin siitä aina.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Tuleeko näillä siirroilla ulos (Ramu & Cami ja kirsikkana kakun päälle Hannula julleihin) ilman yhtään hyvän pelaajan siirtoa meille edes 3.000 katsojaa ensi peliin?
 
Tuleeko näillä siirroilla ulos (Ramu & Cami ja kirsikkana kakun päälle Hannula julleihin) ilman yhtään hyvän pelaajan siirtoa meille edes 3.000 katsojaa ensi peliin?

En tiedä paljonko Camin paluu Baronalle kiinnostaa mutta veikkaisin ettei lehtereillä mitään hurjia silmäparilukemia tulla enää näkemään. Joukkueeseen saapuvan vahvistuksen pitäisi olla joku iso nimi mihin en jaksa uskoa hetkeäkään, toivottavasti toimistolla tiedetään mitä tehdään.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
@pusap
Urheilutoimi ollut vkonlopun työssä. Katseet jo tulevassa ja samalla focus myös seuraavan pelin voittamisessa. Huomenna lisää.

Näin Pusa tsättäili. Jumalauta mä nostan hattua ja oikein kyynel tirahtaa silmäkulmaan. Siellä on pojat painanut kivuista ja säryistä, perheestä ja lapsista huolimatta oikein viikonlopun hommia. Siellä on painettu kuin Tali-Ihantalassa aikanaan yhteisen asian eteen. Saaliina Bobby Nyholm HC Keravasta ja Alikosken Mikon yhden ottelun jatko Kouvolasta. Hannula tosin meni pahimpaan kilpailijaan, mutta vaikka sota ehkä hävittäisiin näiden jätkien johdolla ainakin tämä taistelu on voitettu. Nyholm ja Alikoski jatkumona Mark Leelle. Hattua päästä, jokainen.

Blues facebook:
Käännetään Espoo Bluesin kotiotteluiden yleisömäärät jälleen yhdessä kasvuun. Jokainen espoolaisen jääkiekon ystävä voi osallistua aktivoimalla omat kaverit mukaan tähän facebook-tapahtumaan ja ennen kaikkea paikan päälle tiistain otteluun!

Haistakaa hei vittu siellä toimistolla. Mä oon tuonut esimerkiksi ite henkilökohtaisesti sinne hallille tällä kaudella useita kymmeniä irtolippulaisia katsomaan pelejä. Nyt mä en kertakaikkiaan vaan enää kehtaa. Ei hätää, kyllä mä eli yksi niistä 2000, jotka siellä aina on, tulen. Nyt on TEIDÄN tehtävä jotain IHAN ITE saadaksenne sinne jengiä. Mulla ei ole pienintäkään aikomusta nähdä itse vaivaa tukeaksenne tätä teidän vitun pelleilyä yhtään enempää, kuin sitä nyt teen.

Kannattaa miettiä pikkaisen sitä jatkumoa siinä hommassanne. Jos joukkue on 6 joukossa niin ostan play-off kausarin ja sitä kautta samalla myös aivan varmasti ensi kaudenkin kausarin. Jos meillä Bobbyt vääntää säälejä niin mua ei ne säälit kiinnosta. Ei ole ennenkään kiinnostanut. Siinä tapauksessa se kausarin uusiminen menee sinne jonnekin kesään, jos menee.

Mä oon ite just sellainen asiakas, jota Bluesilla ei ole varaa menettää yhtään kappaletta. Mitenkään omaa häntää liikaa nostamatta mä olen yksi niistä varmaan 1500 kausarin ostajasta täydellä hinnalla. En sen tärkeämpi ja nyt mä koen että mun päälleni on taas kustu. Tuon hallille jengiä irtolipulla. Olen tehnyt sen kaikille tahoille siviilielämässäni hyvin selväksi, että kannatan Bluesia. Linkkaan facebookkiin Bluesin mainoksia ja otteluiden lopputuloksia. Puhun paljon Bluesista. Kuljen Bleg kaulaliina kaulalla, aikuinen ihminen, ja itse tehdyissä ("vaimolta" tilatuissa) Blues villasukissa. Onko Blegillä varaa menettää nää hyvin harvat sladdit sieltä hallilta? Nyt kannattaa tosiaan tehdä niitä töitä siellä saatana ja vaikka kerrankin, ihan vaan vaikka vaihteluna, onnistua jossain.
 
Viimeksi muokattu:

Oldus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Saaliina Bobby Nyholm HC Keravasta ja Alikosken Mikon yhden ottelun jatko Kouvolasta. Hannula tosin meni pahimpaan kilpailijaan, mutta vaikka sota ehkä hävittäisiin näiden jätkien johdolla ainakin tämä taistelu on voitettu. Nyholm ja Alikoski jatkumona Mark Leelle. Hattua päästä, jokainen.



Haistakaa hei vittu siellä toimistolla. Mä oon tuonut esimerkiksi ite henkilökohtaisesti sinne hallille tällä kaudella useita kymmeniä irtolippulaisia katsomaan pelejä. Nyt mä en kertakaikkiaan vaan enää kehtaa. Ei hätää, kyllä mä eli yksi niistä 2000, jotka siellä aina on, tulen. Nyt on TEIDÄN tehtävä jotain IHAN ITE saadaksenne sinne jengiä.
Kannattaa miettiä pikkaisen sitä jatkumoa siinä hommassanne. Jos joukkue on 6 joukossa niin ostan play-off kausarin ja sitä kautta samalla myös aivan varmasti ensi kaudenkin kausarin. Jos meillä Bobbyt vääntää säälejä niin mua ei ne säälit kiinnosta. Ei ole ennenkään kiinnostanut. Siinä tapauksessa se kausarin uusiminen menee sinne jonnekin kesään, jos menee.

. En sen tärkeämpi ja nyt mä koen että mun päälleni on taas kustu. ? Nyt kannattaa tosiaan tehdä niitä töitä siellä saatana ja vaikka kerrankin, ihan vaan vaikka vaihteluna, onnistua jossain.

Täytyy perään todeta, että kyllä itsellänikin on lievästi kusetettu olo. Menetysten jälkeen meillä on Bobby ja Alikoski vielä yhden pelin. Ei siinä, annetaan mahdollisuus, mutta kyllä takuuvarmasti tipahdetaan yleisötavoitteesta näin saatanan epämielenkiintoisilla hankinnoilla ja kun ei olla muutenkaan vähään aikaan pelillisesti vakuutettu. Isoa nimeä nyt kehiin niin meikäläinen lopettaa pillittämisen ja totean johdon ainakin yrittäneen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaiken negan keskellä on pakko sanoa, että mieluummin mä katon voittavaa, suorassa pudotuspelipaikassa kiinni olevaa joukkuetta ilman Hannulaa kuin 10. majailevaa, alisuorittavaa eläkeläissakkia Hannulan kanssa.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Taidetaan kuitenkin olla kuntopuntarin kärkijoukkueita, ainakin TOP 3:ssa jos ei ihan ykkösenä.

Älä nyt pilaa hyviä negailuja turhanpäiväisillä faktoilla. Tiistaina mennään taas, camiafro ja kolme pistettä blegille. Katsojia tulee olemaan 4000. Subia odotellessa.
 

Olmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tämä on jännä keskusteluketju.

Komiat ininät kun joukkueesta on poistunut pelaajia. Ramu lähti aivan kuten hänen uraansa tähän kohtaan nyt kuului. Ja mikä kivointa niin blues onnistui miehen kanssa niin hyvin että sai siitä suuren korvauksen.

Hannulla tuskin ketään oikeasti hallille houkutteli, mutta nyt kun mies poistuu niin kauhiaa kauhiaa. Mies teki muutaman komean maalin, mutta eiköhän niitä nyt osaa muutkin tehdä.
Summanen ja IFK. Aivan mahtava juttu hifkille ja sm-liigalle. Toivottavasti tuo väriä kaukaloon ja vähän sen ulkopuolellekkin.

Bluusin hankinnat. Älkää nyt lapset jännittäkö niin paljoa. Joukkeessa on kiertänyt 3-4 ketjun ukkoja ja lisää tulee ja mene. Itse katson mielelläni siellä A-junnuja, Alikoskia,Pitkäsiä, muutkin käy, kunhan tekevät vaadittavan työn.

Ahola on luvannut A-luokan vahvistukset. Olenko tosiaan vähemmistöä, jotka jaksavat nyt hetken odottaa, kun joukkuetta rauhassa rakennetaan? Ja vaikka tiedettäisiin saapujat niin eikai nyt niitä tänään kannattaisi julkaista! Kaikki lehdet/ kanavat täynnä Summasen pärstää. Siihen on aika vaikea tunkea vahvistuksia muihin jengeihin, kun nimet nyt ei ihan kuitenkaan ole Malkin & Stamkos.

Halille aina kuin mahdollista. Se on meidän jengi. Toivottavasti viikonpäästä joukkue on entistä kovempi. Nytkö pitää kertoa kuinka paljon jengiä tukee ja uhata poistua hallista jos homma ei kulje? En halua kiekko-espoo nimeäkään takaisin, vaikka senkin ajan olen joukkuetta kannattanut, joten en ole ihan kaikkein paras fani.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Ahola on luvannut A-luokan vahvistukset. Olenko tosiaan vähemmistöä, jotka jaksavat nyt hetken odottaa, kun joukkuetta rauhassa rakennetaan? Ja vaikka tiedettäisiin saapujat niin eikai nyt niitä tänään kannattaisi julkaista! Kaikki lehdet/ kanavat täynnä Summasen pärstää. Siihen on aika vaikea tunkea vahvistuksia muihin jengeihin, kun nimet nyt ei ihan kuitenkaan ole Malkin & Stamkos.

Halille aina kuin mahdollista. Se on meidän jengi. Toivottavasti viikonpäästä joukkue on entistä kovempi. Nytkö pitää kertoa kuinka paljon jengiä tukee ja uhata poistua hallista jos homma ei kulje? En halua kiekko-espoo nimeäkään takaisin, vaikka senkin ajan olen joukkuetta kannattanut, joten en ole ihan kaikkein paras fani.

Tähän erittäin vahva sama. Blues on viimekausina ollut kevään jengi, ja se on pääasia. Jos Hannula lähtee sen "mottipäisen summan" perässä nordikselle niin se lähtee. Ja jos Ramu lähti KHL:n niin sen pitikin lähteä, suunniteltu kuvio: Rahat taskuun ja Ramu venäjälle. Ja Cami; no sehän olis kuitenkin lähteny kauden loputtua, ja kun ei silläkään peli kulkenu koko alkukaudella niin ei muuta kun kaikkea hyvää Camille Turkuun.Ei kai kukaan kuitenkaan halua, että Bluesista tulee samanlainen "omien edareiden suojatyökeskus" kun naapurissa tuntuu olevan?

Ei näissä kummassakaan keississä kuitenkaan tapahtunut mitään korvaamatonta, vaan ainoastaan tässä nyt tarjotaan ratkaisijan viittaa jäljelläoleville pelaajille. Saatanallinen taistelu on kantanut Bluesia ennenkin, miksei taas tänäkin keväänä? Monena viime keväänä on pleijareiden kynnyksellä näyttänyt pahalta, tai ainakaan ei niin hyvältä mutta tulosta on kuitenkin tullut.Sitäpaitsi pleijarisarjan voitto maistuu aina altavastaajan suussa paremmalle.

Iso riski on että nää Aholan lupaamat "Huipun veljekset" jää kokonaan saamatta, tai ne osottautuu tyhjiksi arvoiksi mutta tärkeintä olis se että toi olemassaoleva jengi pelaa täysillä loppuun saakka. Olkoon se loppu sitten minkälainen hyvänsä, tänäkin vuonna.

Ja mitä tulee näihin Nyholmeihin ja Alikoskiin ja Pitkäsiin niin antaa kundien yrittää,on meillä paskempiakin nähty. Tähänastisilla näytöillä ainakin Pitkänen sopii vallan hyvin Bluesin permanenttiin.

Ja Sladdi hei, koita nyt vähän rauhottua,katkee vielä joku verisuoni päästäs ;D

Huomenna on pelipäivä. Hallille.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kaiken negan keskellä on pakko sanoa, että mieluummin mä katon voittavaa, suorassa pudotuspelipaikassa kiinni olevaa joukkuetta ilman Hannulaa kuin 10. majailevaa, alisuorittavaa eläkeläissakkia Hannulan kanssa.

Joukkueiden välinen piste-ero on jopa 3 pistettä, joten asetelmat saattavat jo illalla olla toisinpäin.

Mitä yleisömääriin tulee, niin heitetään tässä pieni veikkaus: Camin paluuta seuraa illalla noin 3500 silmäparia. Saattaa jäädä jopa hieman alle tämän.

Edit. Pitänee varmaan kaivaa tekoafro illaksi päähän.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Joukkueiden välinen piste-ero on jopa 3 pistettä, joten asetelmat saattavat jo illalla olla toisinpäin.

Mitä yleisömääriin tulee, niin heitetään tässä pieni veikkaus: Camin paluuta seuraa illalla noin 3500 silmäparia. Saattaa jäädä jopa hieman alle tämän.

Tamin momentum-sanaa on pakko käyttää. IFK ja Jokerit sössivät syksyllä valmennuksen ja pelaajia pitkiin pelikieltoihin, Blues samanaikaisesti sarjan kärjessä ja kovassa nosteessa pääkaupunkiseudulla. Uusi johto ei vain käyttänyt sitä momentumia hyödykseen. Ei minkäänlaista otetta julkisuuteen, ei kertakaikkiaan mitään presenssiä ole ollut. Ei ole markkinoitu kunnollisesti. Nyt sarjasijoitus on pudonnut ja kukaan ei puhu enää Bluesista. Siinä ryssivät nyt sellaisen tilaisuuden, joka ei ehkä ihan heti toistu. Syksyllä olisi pitänyt takoa täysillä silloin, kun rauta oli kuumaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tamin momentum-sanaa on pakko käyttää. IFK ja Jokerit sössivät syksyllä valmennuksen ja pelaajia pitkiin pelikieltoihin, Blues samanaikaisesti sarjan kärjessä ja kovassa nosteessa pääkaupunkiseudulla. Uusi johto ei vain käyttänyt sitä momentumia hyödykseen. Ei minkäänlaista otetta julkisuuteen, ei kertakaikkiaan mitään presenssiä ole ollut. Ei ole markkinoitu kunnollisesti. Nyt sarjasijoitus on pudonnut ja kukaan ei puhu enää Bluesista. Siinä ryssivät nyt sellaisen tilaisuuden, joka ei ehkä ihan heti toistu. Syksyllä olisi pitänyt takoa täysillä silloin, kun rauta oli kuumaa.

Tää on sinänsä totta, mutta taotaan sitten mieluummin keväällä kun kannu on himassa.

Toivon kovasti, että tulevista hankinnoista otetaan kaikki hehkutusarvo irti. En tiedä keitä sieltä on tulossa, mutta jos ovat suurelle yleisölle tuttuja nimiä, samantien haastatteluun ja toimittajien tenttiin, someen chattitunti yms.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tähän mennessä pelattu neljä kotipeliä:

Blues - TPS
4512

Ihan OK yleisömäärä ei paikallismatsiksi. Kauden avauspeliin olis toki toivonut enemmän.

Blues - JYP
3400 ja risat (ulkomuistista, ei löydy liigan tilastoista)

Suurehko pettymys. Perjantaimatsi ja jonkinlaista jännitettäkin kun Ahon entinen joukkue ja Bluesissa entisiä JYP-pelaajia. Viime kaudella samoihin aikoihin pelattu JYP-matsi keräsi lähes 5000 katsojaa.

Blues - Pelicans
3800 ja risat

Edellisiin peliesityksiin ja JYP-pelin yleisömäärään nähden odotin paljon huonompaa. Antoi pientä toivonkipinää, varsinkin kun pelissä saatiin hyvä henki loppuun.

Blues - Ilves
3000 ja risat

Surkea tuloshan tuo, ei voi selitellä vaikka joskus Ilvestä vastaan ollut vielä tuotakin huonompia lukuja.

Otteluohjelma on ollut todella epäkiinnostava verrattuna siihen, että viime kausi alkoi paikallispelillä Blues - HIFK. Siitä tuli vieläpä voitto ja peliesitykset sen jälkeenkin olivat sellaisia että ne osaltaan auttoivat saamaan väkeä matseihin. Nyt ensimmäistä paikallista saadaan odottaa 10.10 asti, jolloin kylään saapuu Jokerit. Lauantaina 1.11 on sitten ensimmäinen kotipeli HIFK:ta vastaan.

Yrityksen puutteesta ei voi tiedotusta syyttää. Matseja on markkinoitu somessa, kauppakeskuksissa, lehdissä ja länsiväylällä. Negatiivinen uutisointi seurasta ja nihkeät peliesitykset ovat varmasti osaltaan vaikuttaneet smalla tavalla kuin toissakaudella. Viime kauteen lähdettiin uudella organisaatiolla ja tuntui siltä kuin yleisökin olisi halunnut antaa joukkueelle uuden alun tukemalla sitä. Viime kevään mahalasku ja siitä edelleen jatkunut negatiivinen julkisuus näkyvät varmasti. Niin, ja se kun ei ole enää edes ilmaista kyytiä hallin ovelle...
 
Viimeksi muokattu:

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän tämä kauden avauspuolisko on taas osoittanut sen karun faktan että espoolainen yleisö ei löydä perille ellei joukkue voita ja MENESTY.

Markkinointi ja sosiaalisen median hallinta on mennyt valovuodella eteenpäin parin vuoden takaiseen. Ylipäätänsä Bluesin näkyvyys katukuvassa on täysin eri luokkaa mitä oli pari vuotta takaperin. Tähän kun verrataan niin onhan nämä neljän kotipelin yleisömäärät katastrofaalisia. Suuri sääli nähdä, että tämä koko brändiuudistus ei ole tuonut sitä odotettua tulosta yleisömäärien noususta. Harmittaa etenkin hienoa duunia tehneen Bränd Manager J.Nikkisen puolesta.

Se on oikeasti ihan sama jos yksi maalivahti myydään niin silti sen yleisömäärän pitäisi jo alkaa luvulla neljä ottelusta otteluun sanokaa mitä sanotte mutta tämä on fakta.

Maanantaiseen kotipeliin onkin sitten otettu tuo junnuikäisten espoolaiseuran pelipaita/asu alennus ja eläkeläisille liput puoleen hintaan eli toimistokin on tähän herännyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös